Jump to content

Motolongevivii 50


Constantin
 Share

Recommended Posts

Motolongevivii 50

Motolongevivii pot fi, daca doresc,  o categorie de motociclisti care au peste 50 de ani vechime in categoria A.

Motolongevivii activi mai pot inca veni la intruniri pe motor.

Motolongevivii activi au gratuitate la cazare, masa si benzina pentru participare la intruniri.

Intrunirile Motolongevivilor pot fi convocate si organizate numai de catre Motolongevivii activi.

Pot fi inactivi, caz in care sunt Motolongevivi onorifici.

Nu sunt organe de conducere. Pot fi organizatori de actiuni.

 

Eu imi permit sa fiu initiator al denumirii acestei categorii de motociclisti, avand 58 de ani vechime in categoria A.

 

Cei care nu indeplinesc conditia de vechime sunt rugati sa nu intervina pe acest topic, neavand in fata problematica specifica. Au la dispozitie numeroase alte oportunitati.

Link to comment
Share on other sites

Un alt Motolongeviv, Dl Calin, permis din 1963, nu mai are motor. S-a urcat pe mobra mea, Tracer 900 GS, astazi, 20. 12. 22 si a tras concluzia ca nu se incumeta sa vina pe motor la intalniri. Deci Motoveteran Onorific. Merg toate gratuitatile, caci dezvaluirea regimului de viata, sa ajungi Motolongeviv, este nepretuita!

.

TimePhoto_20221220_131952.jpg

Link to comment
Share on other sites

.

20221220_141559 nea calin 3.jpg

Aspiranti Motolongevivi

Motociclistii care se apropie de vechimea ceruta ( 50 ani) in Cat. A, sunt rugati sa ne comunice aici pentru organizarea intalnirilor si actiunilor moto aferente.

Conform definitiei, motociclistii cu vechime “ pot fi “ Motolongevivi. Intrucat sunt gratuitati, sunt si minime obligatii de etica.

Acceptarea Aspirantilor la categoria Motolongevivi se poate face daca mai sunt max. 5 ani pana la vechimea ceruta de 50 de ani.

Primirea noilor Motoveterani se face din randul Aspirantilor in cadrul unor intalniri moto.

Planurile pentru 2023 in lucru. Asteptam sugestii!

Link to comment
Share on other sites

Vehicul pentru Motolongevivi

Bicicleta cu motor in 4 T

Avantaje:

1.    Retraire perioada romantica a motociclismului

2.    Usoara: 28 Kg

3.    Fara documente vehicul sau conducator

4.    Comoda in exploatare: fara cheie, consum neglijabil, ambreiaj centrifugal, pornire la sfoara

5.    Demultipicarea mare a turatiei pentru a depasi greu 25 km/h

6.    Multiple posibilitati: carosabil, piste biciclete, trotuar la nevoie

7.    Timp mai redus decat cu moto sau auto in trafic aglomerat

8.    Cost total cca 400 euro

9.    Cand te urci ulterior pe mobra moderna din dotare, te simti fericit

10. Etc

Dezavantaje:

1.    Legislatia neclara

2.    Interzis pe nationale

3.    Compatimit de gartani

4.    Etc

20221226_112220.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Astazi 1. 02. 23 pe Pitesti.

Cca 80% din timp indicatorul de bord ICE.

Cca 180 km.

In zona padurilor carosabilul nu s-a uscat.

Am mai verificat echipamentul de iarna!

TimePhoto_20230201_125231.jpg

Frumoasa excursie dar nu o recomand dupa 65 de ani!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

Azi 2 Mai 2023, Podu Turcului si mai departe pe dealuri. Cca 600 km.

Poza pe malul Trotusului.

Pustiu pe Moldova!

TimePhoto_20230502_130358.jpg

TimePhoto_20230502_140908.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ieri 18.05. 23, pe Snagov.

Tracer-ul 9 GT, 120 CP, 3 s/100, e prea puternic pentru longevivi. Peste 160 numai reprize, e solicitant! La drum lung 130 - 140. Si consuma!

TimePhoto_20230518_193549.jpg

TimePhoto_20230518_193620.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Astazi 24. 06.23 la Festivalul masinilor de epoca Castelul Peles.

TimePhoto_20230624_115915 rotit rotit.jpg

Dl cu ecuson este Scheu, oranizatorul celui mai mare muzeu moto din Romania.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ieri 25.07.23 280 km, Predeal. Au spus ca e cea mai calduroasa zi din acest an si am vrut sa verific echipamentul dedicat. Concluzia: e mai usor cu frigul

Vesta cu racire functioneaza, dar mai trebue studiata problema. Nu am putut  masura instrumental eficienta!

Cum viitorul e tot mai cald, problema ramane deschisa!

TimePhoto_20230725_180230.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Traseu clasic 1: Buc - Slanic - Cheia - Sacele - Buc, 9. 08. 23

Cand te apropiai de Cheia vedeai sute de corturi. Acum placi ale proprietarilor.

La dus, pustiu. La intors, portiunea Predeal - Comarnic, dop.

 

Harta pe Cheia.png

TimePhoto_20230809_104515.jpg

TimePhoto_20230809_102342.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Traseu clasic 2: Bucuresti - Predeal - Fundata - Campulung - Pitesti - Bucuresti, 19.08.23.

Predeal - Rucar.png

TimePhoto_20230819_165429.jpg

TimePhoto_20230819_170710.jpg

TimePhoto_20230819_182805.jpg

Traseu clasic 3: Bucuresti - Targoviste - Pietrosita - Babele - Predeal - Bucuresti.

Asa mai scapam de caldura din Bucuresti!

Pietrosita  Babele.png

TimePhoto_20230820_143026.jpg

TimePhoto_20230820_133423.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...