Sari la conținut

Ktm 200 sau 300 an 2009-2011


Cristea nicolae
 Share

Postări Recomandate

Salutare as vrea sa trec pe 2t sa vad cum este , eu fiind posesor de suzuki dr 125 de 2 ani si ma gandesc sa încerc 2T.As începe doar pentru hobby dar si urcari , acum la început clar nu m-aș baga hard pana nu ma obisnuiesc cu motorul . Dar voi ce mi ati recomanda? 200 sau 300?

Cu dr ul am iesit mult la trailforest si am observat ca dintr-un dualsport prefer mai mult partea de enduro. Stiu ca e diferenta mare adica mers lejer prin padure si asfalt si de la 125 4t la 2t dar astept parerea voastră si posesorilor de 200 300 2t.

Editat de Cristea nicolae
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

Depinde ce skill-uri ai pe enduro, poti incerca varianta de mijloc, 250. Cate kg ai ? daca esti mai greu posibil ca 200 sa nu fie suficient pe anumite urcari. La fel 300 este mai brutal, il mai reglezi din arcurile de la power valve dar poate uneori e prea mult (am 300 2T si uneori mi se pare prea mult 🤣).

 

Arunca o privire pe olx si la beta, s-ar putea sa gasesti o beta din 2014-2015  la pret de ktm 2010-2011.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Experienta mea: am trecut de pe dual sport de 600 pe KTM 2T 250, si prima luna mi s-a parut chin. Injuram la fiecare iesire, nu puteam sa fac urcari pe care cu 600-le le faceam fluierand, imi murea motorul sau ma dadea pe o roata.....nu-mi placea deloc. Iar dupa 6 luni, nu m-as mai fi intors niciodata la 4T.

Dupa 250, m-am urcat pe un 125 2T al unui prieten, si mi s-a parut vis. Puteam si eu sa urc, sa dau de acceleratie pana la capat, si sa ma ajut de ambreiaj ca sa temperez, si reuseam urcari pe care cu 250-ul nu le reuseam pentru ca ma dadeam peste cap sau imi murea motorul.

Eu zic sa iti iei motorul mic. Inveti mult mai repede pe un motor mic, nu te da peste cap imediat, te impinge el pe tine sa manevrezi ambreiajul mult mai mult decat daca ai fi pe un motor mare. Per total, dupa 1 an de dat pe un 200, o sa fi avansat ca si dupa vreo 2 ani de dat pe 300.

E adevarat ca puterea la un 300 e mult mai mare, dar se dozeaza foarte mult din ambreiaj si din ruperea aderentei la roata. Si asta poti sa incerci si cu 200, sa ajungi sa rupi aderenta si sa urci din "drifturi", ca sa ma exprim in limbaj auto. Si sa folosesti mult mai mult ambreiajul decat il foloseai la 4T.

 

Si dupa un an treci natural la 300.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, florin46p a spus:

Salut.

 

Depinde ce skill-uri ai pe enduro, poti incerca varianta de mijloc, 250. Cate kg ai ? daca esti mai greu posibil ca 200 sa nu fie suficient pe anumite urcari. La fel 300 este mai brutal, il mai reglezi din arcurile de la power valve dar poate uneori e prea mult (am 300 2T si uneori mi se pare prea mult 🤣).

 

Arunca o privire pe olx si la beta, s-ar putea sa gasesti o beta din 2014-2015  la pret de ktm 2010-2011.

Salut am 72 de kilograme si 1.84m , momentan legat de skill am facut urcari dar mna pt 125 ca nu pot sa ma bag pe pante grele dar cam stiu care e treaba cu patinatul ambreajului .Din cand in cand am mai facut urcari din panta si mna asa cam stiu care e treaba dar nu e motorul de asa ceva si mna e mai dificil .Dar dupa ce vand dr u clar de enduro o sa fie următoarea motocicleta.

Acum 4 ore, mircea.cazachevici a spus:

Experienta mea: am trecut de pe dual sport de 600 pe KTM 2T 250, si prima luna mi s-a parut chin. Injuram la fiecare iesire, nu puteam sa fac urcari pe care cu 600-le le faceam fluierand, imi murea motorul sau ma dadea pe o roata.....nu-mi placea deloc. Iar dupa 6 luni, nu m-as mai fi intors niciodata la 4T.

Dupa 250, m-am urcat pe un 125 2T al unui prieten, si mi s-a parut vis. Puteam si eu sa urc, sa dau de acceleratie pana la capat, si sa ma ajut de ambreiaj ca sa temperez, si reuseam urcari pe care cu 250-ul nu le reuseam pentru ca ma dadeam peste cap sau imi murea motorul.

Eu zic sa iti iei motorul mic. Inveti mult mai repede pe un motor mic, nu te da peste cap imediat, te impinge el pe tine sa manevrezi ambreiajul mult mai mult decat daca ai fi pe un motor mare. Per total, dupa 1 an de dat pe un 200, o sa fi avansat ca si dupa vreo 2 ani de dat pe 300.

E adevarat ca puterea la un 300 e mult mai mare, dar se dozeaza foarte mult din ambreiaj si din ruperea aderentei la roata. Si asta poti sa incerci si cu 200, sa ajungi sa rupi aderenta si sa urci din "drifturi", ca sa ma exprim in limbaj auto. Si sa folosesti mult mai mult ambreiajul decat il foloseai la 4T.

 

Si dupa un an treci natural la 300.

 

 

Va multumesc , pentru parere si asa o sa fac,multi mi au recomandat de 200cm³ .Atunci cand voi vinde dr ul , urmatoarea o sa fie de 200cm³

Acum 9 ore, florin46p a spus:

Salut.

 

Depinde ce skill-uri ai pe enduro, poti incerca varianta de mijloc, 250. Cate kg ai ? daca esti mai greu posibil ca 200 sa nu fie suficient pe anumite urcari. La fel 300 este mai brutal, il mai reglezi din arcurile de la power valve dar poate uneori e prea mult (am 300 2T si uneori mi se pare prea mult 🤣).

 

Arunca o privire pe olx si la beta, s-ar putea sa gasesti o beta din 2014-2015  la pret de ktm 2010-2011.

Eu am cautat beta dar am gasit tot de 300 nu de 200 dar asta e o sa mai caut eu ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, Cristea nicolae a spus:

Eu am cautat beta dar am gasit tot de 300 nu de 200 dar asta e o sa mai caut eu ....

Poti incerca sa cauti un xtrainer, au vreo doi prieteni cu o greutate similara cu a ta si sunt foarte multumiti de ele, suspensii destul de moi sa zic asa.

 

Dar daca ai gasit un 200 care e in stare buna incepe cu el.

 

Eu am inceput cu 250 de la ktm, dar vechi, 2001-2003 si nu a fost ce trebuie pentru mine, acum am o beta de 300 si cred ca ea e prea mult :))).

Dar iti poti  da seama de asta doar dupa ce incerci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, florin46p a spus:

Poti incerca sa cauti un xtrainer, au vreo doi prieteni cu o greutate similara cu a ta si sunt foarte multumiti de ele, suspensii destul de moi sa zic asa.

 

Dar daca ai gasit un 200 care e in stare buna incepe cu el.

 

Eu am inceput cu 250 de la ktm, dar vechi, 2001-2003 si nu a fost ce trebuie pentru mine, acum am o beta de 300 si cred ca ea e prea mult :))).

Dar iti poti  da seama de asta doar dupa ce incerci.

Ok , mersi pentru sfaturi 👍😉

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...