CristiSandu Postat Mai 24, 2023 Share Postat Mai 24, 2023 (editat) Salutare! Am si eu o problema cu un Hornet PC34 din 2000, si anume: La ralanti nu sta foarte fix, oscileazea destul de tare si atunci cand accelerez fin sau o tin constant, fie ca e in mers, fie ca este pe loc, se simte o intrerupere destul de tare, in mers daca accelerez putin mai hotarat, odata cu ridicatul in ture, dispare si intreruperea sau cel putin nu o mai sesizez eu. Va rog, un sfat, ce as putea sa mai verific? Bujiile sunt schimbate de maxim 500km, nu sunt afumate, culoare maro deschis. Cu ele scoase si puse pe capac, dat la automat, au toate scanteie buna. Carburatoarele curate si sincronizate recent. Compresia este verificata, pe toti cilindrii identica. Editat Mai 24, 2023 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 24, 2023 Share Postat Mai 24, 2023 54 minutes ago, CristiSandu said: Salutare! Am si eu o problema cu un Hornet PC34 din 2000, si anume: La relanti nu sta foarte fix, oscileazea destul de tare si atunci cand accelerez fin sau o tin constant, fie ca e in mers, fie ca este pe loc, se simte o intrerupere destul de tare, in mers daca accelerez putin mai hotarat, odata cu ridicatul in ture, dispare si intreruperea sau cel putin nu o mai sesizez eu. Va rog, un sfat, ce as putea sa mai verific? Bujiile sunt schimbate de maxim 500km, nu sunt afumate, culoare maro deschis. Cu ele scoase si puse pe capac, dat la automat, au toate scanteie buna. Carburatoarele curate si sincronizate recent. Compresia este verificata, pe toti cilindrii identica. Incepe cu chestii simple. Schimba benzina, verifica vizual pipele, contactele de pe baterie, filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristiSandu Postat Mai 24, 2023 Autor Share Postat Mai 24, 2023 Salut @Patrick_M si merci de raspuns! Am schimbat benzina, curatat rezervor / sonda de benzina, pipele de la carburatoare par ok, ma gandeam sa testez daca trage aer fals cu un spray de frane, sa vad daca se tureaza cand dau, dar ma gandesc sa nu se aprinda ala si sa fac vreo prostie.. cantactele la baterie curate, verificate firele, filtru de aer este curat, K&N. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 24, 2023 Share Postat Mai 24, 2023 Ce toba de esapament ai pe moto?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristiSandu Postat Mai 24, 2023 Autor Share Postat Mai 24, 2023 toba stock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 24, 2023 Share Postat Mai 24, 2023 Etaseaza bine la imbinari, nu trage aer fals incat sa auzi uneori detonatii pe circuitul de evacuare? La admisie (carburatoare) ai verificat daca sunt etanse, nu ai membrane crapate, lipsa etanseitate? Din descriere cam asta ar parea sa fie, lipsa de etanseitate undeva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 24, 2023 Share Postat Mai 24, 2023 7 hours ago, CristiSandu said: pipele de la carburatoare par ok pipele de pe bujii :). Daca sunt cele originale, totusi au o varsta. Masoara-le precum iti zice in manual. Si ca sa inchei cu ceva destept, nu mai sta pe loc :)). Da-i gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.