Jump to content

Honda Hornet CB 600 F PC34 intrerupe in ture joase si ralanti


Recommended Posts

Salutare! Am si eu o problema cu un Hornet PC34 din 2000, si anume: La ralanti nu sta foarte fix, oscileazea destul de tare si atunci cand accelerez fin sau o tin constant, fie ca e in mers, fie ca este pe loc, se simte o intrerupere destul de tare, in mers daca accelerez putin mai hotarat, odata cu ridicatul in ture, dispare si intreruperea sau cel putin nu o mai sesizez eu. Va rog, un sfat, ce as putea sa mai verific? 

Bujiile sunt schimbate de maxim 500km, nu sunt afumate, culoare maro deschis. Cu ele scoase si puse pe capac, dat la automat, au toate scanteie buna.

Carburatoarele curate si sincronizate recent. Compresia este verificata, pe toti cilindrii identica.

 

Edited by ivan pedala
Link to comment
Share on other sites

54 minutes ago, CristiSandu said:

Salutare! Am si eu o problema cu un Hornet PC34 din 2000, si anume: La relanti nu sta foarte fix, oscileazea destul de tare si atunci cand accelerez fin sau o tin constant, fie ca e in mers, fie ca este pe loc, se simte o intrerupere destul de tare, in mers daca accelerez putin mai hotarat, odata cu ridicatul in ture, dispare si intreruperea sau cel putin nu o mai sesizez eu. Va rog, un sfat, ce as putea sa mai verific? 

Bujiile sunt schimbate de maxim 500km, nu sunt afumate, culoare maro deschis. Cu ele scoase si puse pe capac, dat la automat, au toate scanteie buna.

Carburatoarele curate si sincronizate recent. Compresia este verificata, pe toti cilindrii identica.

 

Incepe cu chestii simple. Schimba benzina, verifica vizual pipele, contactele de pe baterie, filtrul de aer.

Link to comment
Share on other sites

  • ivan pedala changed the title to Honda Hornet CB 600 F PC34 intrerupe in ture joase si ralanti

Salut @Patrick_M si merci de raspuns! Am schimbat benzina, curatat rezervor / sonda de benzina, pipele de la carburatoare par ok, ma gandeam sa testez daca trage aer fals cu un spray de frane, sa vad daca se tureaza cand dau, dar ma gandesc sa nu se aprinda ala si sa fac vreo prostie.. cantactele la baterie curate, verificate firele, filtru de aer este curat, K&N.

Link to comment
Share on other sites

Etaseaza bine la imbinari, nu trage aer fals incat sa auzi uneori detonatii pe circuitul de evacuare?

La admisie (carburatoare) ai verificat daca sunt etanse, nu ai membrane crapate, lipsa etanseitate?

Din descriere cam asta ar parea sa fie, lipsa de etanseitate undeva!

Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, CristiSandu said:

pipele de la carburatoare par ok

pipele de pe bujii :). Daca sunt cele originale, totusi au o varsta. Masoara-le precum iti zice in manual. Si ca sa inchei cu ceva destept, nu mai sta pe loc :)). Da-i gaz 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...