Dru 600 Postat August 8, 2023 Share Postat August 8, 2023 Salut! Sunt nou pe forum nu știu dacă am nimerit bine topicul subiectului, iertare dacă nu. Iarna trecută mi am cumpărat un gsxr 600 k7 care a fost ținut în service până în primăvară deoarece trecuse printr un accident. Pe lângă reparațiile motocicletei am decis să i fac și un stage 1 ecu la SKR ca să particip la curse la Arad, ceea ce am și făcut și am fost foarte mulțumit. Problema a început când am dus motocicleta pe strada, neavând motocicleta de performanță înainte tunată n am știut ce presupune. Așa ca am început să o folosesc și la drumuri mai lungi. Problemă a apărut după 100km parcurși cu ea când am ramas fără baterie în mers, menționez ca am schimbat și releu de încărcare și stator, mi s a dat curent a pornit apoi la următoarea plecare ceva mai lungă 150km la fel a rămas fără curent în mers însă de data asta am simțit și un miros puternic de sub să, era bateria care era umflată și ieșea un abur sau fum, ulterior după ce am schimbat bateria și am încercat să o pornesc contactul a cedat mai exact electrică de la el, l am reparat și pe ăsta, ulterior am decis să mai plec o dată și soarta a fost aceeași. După serpentine noaptea motocicleta a rămas fără electricitate lumini etc și a a oprit în mers, bateria la fel umflată și fumegă (nouă fiind).S a verificat toată instalația electrică se aprinde bordul după ce bateria a fost schimbată însă nu acționează pompa, am schimbat o cu una funcțională tot nu merge, electricitate este pe cablu. cel mai probabil ecu este ars/trebuie schimbat. intrebarea mea este, care ar fi cea mai buna varianta in situația mea? sa cumpar un ecu sh și să îl adaptez la motocicleta sau sa mă orientez după un kit cu tot ce înseamnă pe lângă(chei ,etc)? Menționez ca aș vrea sa folosesc motocicleta asta mai mult pe strada și sa fie cât mai ok dpdv tehnic iar apoi circuit/pista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru 600 Postat August 8, 2023 Autor Share Postat August 8, 2023 50 minutes ago, GoodKat said: In principiu eu as merge pe o instalatie electrica completa de pe alta motocicleta functionala. Daca iti fierb bateriile pe banda rulanta nu cred ca are legatura cu ECU ci cu sistemul de incarcare. Statorul a fost nou? Releul regulator a fost nou? Ce valori de incarcare ai la ralanti / in sarcina? Ce alte masuratori s-au mai facut? @l.u.v muta te rog topicul la "Service si Intretinere curenta". Statorul și releul sunt noi. La ultima baterie am avut incarcare 13 la relanti și 14 cu lumini semnale s au măsurat toate cablurile de electricitate și au fost în parametrii. Contactul merge însă nu vede pompa de benzină. S a măsurat curentul care intră în pompă și este bun. Am pus altă pompă funcțională dar nu o vede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sandu07 Postat August 8, 2023 Share Postat August 8, 2023 Daca umfla bateria ,are releu încărcare defect Tng îți spune mai mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru 600 Postat August 8, 2023 Autor Share Postat August 8, 2023 (editat) 8 hours ago, GoodKat said: L-ai intrebat pe Silviu care este treaba? Mie tot imi da cu virgula complet cum ECU ar putea sa iti supra-incarce bateria, ca de fapt de la asta iti fierbe. Eu tot cred ca undeva este o conexiune care face probleme doar in anumite conditii. L am întrebat și bănuiește o problemă undeva pe instalație.. o sa mai fac verificări pe instalație poate este vreun cablu problematic sau chiar releul.. mulțumesc pentru sfaturi. nu știu dacă ecu supra încarcă bănuiesc acum ca Ecu este prăjit pentru ca nu mai vede pompa de benzină.. și am fost până acum la doua persoane diferite cu ea pt diagnoză Editat August 8, 2023 de Dru 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat August 9, 2023 Share Postat August 9, 2023 Posibil,ecu s-a prajit de la suprasarcina.Daca-l pornesti,pune-i un voltmetru simplu,undeva pe bord,legat direct pe baterie.Urmaresti ce arata in timpu mersului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dru 600 Postat August 9, 2023 Autor Share Postat August 9, 2023 3 hours ago, pinnochio said: Posibil,ecu s-a prajit de la suprasarcina.Daca-l pornesti,pune-i un voltmetru simplu,undeva pe bord,legat direct pe baterie.Urmaresti ce arata in timpu mersului. Ăsta o sa fac, mulțam de recomandare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat August 9, 2023 Share Postat August 9, 2023 eu cred ca tot de la releul de incarcare este . ai pus aftermarket? schimba-i si pozitia ca la astea de 600 se prajeste rapid ca se incalzeste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ribo Postat August 9, 2023 Share Postat August 9, 2023 @Dru 600 de unde esti?? fa-i o vizita lui @TNG ca te poate ajuta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.