thecrowpt2 Postat Martie 17 Share Postat Martie 17 Salut! Dețin o Yamaha XJ600S Diversion 1996, care este limitată în acte la 25 kW. Acum, nu știu dacă are flanșele montate la carburator pentru ca aceasta să fie limitată și fizic. De fabrică, în 1996, ar fi avut 61 cp și 46 Nm. Raportul putere-greutate, conform specificațiilor din fișa tehnică, îi permite motorului să se încadreze la limitarea A2, potrivit legislației în vigoare. Motocicleta este un sport-tourer, este docilă, nu are alură de “vitezană” și nu sare în evidență ca fiind ceva “rachetă”. Mă și îndoiesc că mai are acei 61 cp din fabrică. Ce mă interesează este următorul aspect: Să zicem că sunt oprit la controlul RAR pe care, deseori, l-am văzut în zona Victoriei. Din câte am înțeles, nu au dyno mobil, ci doar se uită la sistemul de evacuare (toba este originală), la cauciucuri, la sistemul de frânare, la acte etc. Care sunt șansele să întâmpin probleme în ceea ce privește limitarea la un astfel de control? Teoretic, eu, nefiind vreun inginer, mă încred în cele declarate de RAR în acte referitor la puterea motocicletei. Ei știu ce verificări au făcut și sunt responsabili să se asigure de concordanța acte-autovehicul. Aștept părerile voastre! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.