Adriancondrea1 Postat Martie 30 Share Postat Martie 30 Salut,am cumpărat anul trecut un hornet 919 din 2002.Fiind începător nu am mers prea mult cu el,anul ăsta l.am scos la o tura și cam după 20 de km îmi apare în bord(e varianta China) ceck engine și îmi taie accelerația,o opresc iau contactul,pun contactul, pornesc,se stinge becul,mai merg 5-10 km și apare iar.A mai întâlnit cineva problema ? Dacă nu la același model,poate la modele din an apropiat cu motor pe injecție. Zic eu ca dă și ceva mai multe rateuri când se aprinde martorul,posibil prea multa benzina pe admisie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Martie 31 Share Postat Martie 31 (editat) Nu cred ca are legatura bordul "made in China"cu aprinderea martorului "Check Engine" Banuiesc ca la pornire cand pui contactul se aprind si se sting toate becurile din bord inainte de a porni motorul ?? Am avut o problema asemanatoare la un Logan 1,4 benzina,mergea bine,dupa 30-45 min,nu se mai accelera,daca tineam acceleratia la podea,dadea rateuri,trosnea,facea ca toti dracii motorul. Daca il reporneam,isi revenea,mai mergea 5-10 min si iar il facea. Problema era de la o sonda Lambda,din galeria de admisie,i-am scos mufa,statea CheckEngine aprins,dar mergea fara probleme,era la vanzare...asa am si vandut-o.. PS:incearca sa scrii aici mai corect si detaliat.... Editat Martie 31 de ALEX-CRUISER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adriancondrea1 Postat Martie 31 Autor Share Postat Martie 31 Acum 31 minute, ALEX-CRUISER a spus: Nu cred ca are legatura bordul "made in China"cu aprinderea martorului "Check Engine" Banuiesc ca la pornire cand pui contactul se aprind si se sting toate becurile din bord inainte de a porni motorul ?? Am avut o problema asemanatoare la un Logan 1,4 benzina,mergea bine,dupa 30-45 min,nu se mai accelera,daca tineam acceleratia la podea,dadea rateuri,trosnea,facea ca toti dracii motorul. Daca il reporneam,isi revenea,mai mergea 5-10 min si iar il facea. Problema era de la o sonda Lambda,din galeria de admisie,i-am scos mufa,statea CheckEngine aprins,dar mergea fara probleme,era la vanzare...asa am si vandut-o.. PS:incearca sa scrii aici mai corect si detaliat.... Da,asa e.Aceleasi simptome,Repornesc motorul și își revine pentru 5-10 minute O sa verific dacă are sonda,sa fac proba cu mufa scoasă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 31 Share Postat Martie 31 Acum 12 ore, ALEX-CRUISER a spus: sonda Lambda,din galeria de admisie Încă n-am văzut lambada în galeria de admisie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALEX-Guzzista Postat Martie 31 Share Postat Martie 31 Acum 3 ore, ENEOS a spus: Încă n-am văzut lambada în galeria de admisie! Din cauza vitezei am incurcat galeriile. Acum 15 ore, Adriancondrea1 a spus: Da,asa e.Aceleasi simptome,Repornesc motorul și își revine pentru 5-10 minute O sa verific dacă are sonda,sa fac proba cu mufa scoasă. Sa verifici in galeria de evacuare,nu in admisie ,cum am scris mai sus. Orice sistem de alimentare cu injectie are una sau mai multe sonde Lambda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.