B.B. Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 ba, ce dracu sa-i fac sa debreieze? nu debreiaza deloc... i-am strans toate alea la maxim si tot degeaba... trebuie stranse mai tare suruburile alea mici pe placa? eu pot sa merg cu ea asa, dar altcineva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 suruburile alea mici de pe placa care strang arcurile trebuie desfacute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 30, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2007 suruburile alea mici de pe placa care strang arcurile trebuie desfacute! daca tot esti asa meserias te invit sa vii s-o faci! dau si bere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 n-am timp de drum, cu maxi-taxi imi ia ceva dus-intors plus cat stau la tine! daca zici ca tu poti sa mergi cu ea te invit in gl si o rezov in cateva minute, chiar si fara bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 30, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2007 n-am timp de drum, cu maxi-taxi imi ia ceva dus-intors plus cat stau la tine! daca zici ca tu poti sa mergi cu ea te invit in gl si o rezov in cateva minute, chiar si fara bere! e prea frig, da-o dreaku... las c-o fac eu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 Mai Belbody! Daca te urici u mobra pe banci nici nu ma mira ca nu iti merge bine ambreiajul... La mobra trebuie stranse suruburile alea mici pana la maxim... Eu am patit ceva asemanator din cauza ca erau uzate discurile si lamelele, se lipeau intre ele.. Conteaza si uleiul pe care il folosesti.. restul reglajelor le stii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 30, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2007 Mai Belbody! Daca te urici u mobra pe banci nici nu ma mira ca nu iti merge bine ambreiajul...La mobra trebuie stranse suruburile alea mici pana la maxim... Eu am patit ceva asemanator din cauza ca erau uzate discurile si lamelele, se lipeau intre ele.. Conteaza si uleiul pe care il folosesti.. restul reglajelor le stii... pai daca le strandg la maxim mai are loc sa debreieze? de exemplu... daca strang cu surubul de 6 pe mijloc, (cel care ajuta la montare) debreiaza... dar cu tija de pe capac nu vrea deloc cretinul... o sa le strang pana la capat sa vad ce iese... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 (editat) suruburile alea sunt de reglaj (le strangi si le slabesti in functie de cat e de uzat ambreiaju) mai pune o saiba subtine pe cui, daca nu vrea sa debraieze, desfa-l... sigur sunt sarite semisaibele alea ca sar al dracului de repede, vezi ca trebuie sa fie 4, 2 mari sub placa de presiune, si 2 mici sub pinionu ala sau ce o fi (chestia aia cu dinti multi si marunti pe care se baga placile) ps:vezi ca mai are un surub de reglaj sub capacu ala mic, de unde reglezi si cutia Editat Ianuarie 30, 2007 de c0zmin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 30, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2007 suruburile alea sunt de reglaj (le strangi si le slabesti in functie de cat e de uzat ambreiaju)mai pune o saiba subtine pe cui, daca nu vrea sa debraieze, desfa-l... sigur sunt sarite semisaibele alea ca sar al dracului de repede, vezi ca trebuie sa fie 4, 2 mari sub placa de presiune, si 2 mici sub pinionu ala sau ce o fi (chestia aia cu dinti multi si marunti pe care se baga placile) ps:vezi ca mai are un surub de reglaj sub capacu ala mic, de unde reglezi si cutia ba am gasit un semimotiv pentru care nu debreia... bumbul ala pe care apasa tija din capac, cel care intra in capul ambreiajului avea sub el ramas un capat de la alt bumb caruia i s-a rupt palaria, iar tija ramasese pe canal - unde ar trebui sa intre tija lu astalalt... am scos restu afara.. am pus la loc, acum parca e mai bine...am pus si discuri mai bune, de-aiaaa semisaibe de care spui tu n-are decat 2 si vin sus, sub prima placa.. gata, am termenat, merge mobra: trag de ambreiaj in viteza.. accelerez... mobra guiiiiiiiiiiiiiiiiiittttzzzzzzzzzzz....dau drumu la ambreiaj...brrrrruuuuuuaaaaaaaaammmm...... gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 ba am gasit un semimotiv pentru care nu debreia... bumbul ala pe care apasa tija din capac, cel care intra in capul ambreiajului avea sub el ramas un capat de la alt bumb caruia i s-a rupt palaria, iar tija ramasese pe canal - unde ar trebui sa intre tija lu astalalt... am scos restu afara.. am pus la loc, acum parca e mai bine...am pus si discuri mai bune, de-aiaaa semisaibe de care spui tu n-are decat 2 si vin sus, sub prima placa.. gata, am termenat, merge mobra: trag de ambreiaj in viteza.. accelerez... mobra guiiiiiiiiiiiiiiiiiittttzzzzzzzzzzz....dau drumu la ambreiaj...brrrrruuuuuuaaaaaaaaammmm...... gata. pe pariu ca mai sunt 2 mici ?? cauta si ai sa vezi... mie imi lipseau alea mici si nu-mi debraia ambreiaju Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vulsi Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 Mai Belbody! Daca te urici u mobra pe banci nici nu ma mira ca nu iti merge bine ambreiajul... La mobra trebuie stranse suruburile alea mici pana la maxim... Eu am patit ceva asemanator din cauza ca erau uzate discurile si lamelele, se lipeau intre ele.. Conteaza si uleiul pe care il folosesti.. restul reglajelor le stii... Asta e si problema mea frate ca se lipesc placilea alea una de alta si nu vrea nici cum sa debraieze. Zici ca s-ar putea sa fie uzate? Cam cat costa intregul set de placi de ambreiaj? Sau mai pot face ceva din reglaje ca sincer m-am saturat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 30, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2007 Asta e si problema mea frate ca se lipesc placilea alea una de alta si nu vrea nici cum sa debraieze. Zici ca s-ar putea sa fie uzate? Cam cat costa intregul set de placi de ambreiaj? Sau mai pot face ceva din reglaje ca sincer m-am saturat nu sunt uzate.. daca erau uzate patina... strange bine suruburile... si vezi semisaibele sa fie acolo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 Asta e si problema mea frate ca se lipesc placilea alea una de alta si nu vrea nici cum sa debraieze. Zici ca s-ar putea sa fie uzate? Cam cat costa intregul set de placi de ambreiaj? Sau mai pot face ceva din reglaje ca sincer m-am saturat baga la profil de und eesti, si daca esti din bucale, vb cu cristi tunaru ca are placi... le recomand pe alea cu pluta...sunt mult mai bune decat textolitele alea...cristi are parca la 100 de mii bucata din textolit si 400 pe pluta...nu mai tin minte sigur, da oricum merita, ca nu le schimbi zilnic...la mobra din cate am verificat se potrivesc si alea de la minsk, minimobra, simsoneta, deci, daca ai preteni care au bune, si ale tale sunt cu probleme, schimba-le...eu asa am facut in lipsa de bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vulsi Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 (editat) baga la profil de und eesti, si daca esti din bucale, vb cu cristi tunaru ca are placi... le recomand pe alea cu pluta...sunt mult mai bune decat textolitele alea...cristi are parca la 100 de mii bucata din textolit si 400 pe pluta...nu mai tin minte sigur, da oricum merita, ca nu le schimbi zilnic...la mobra din cate am verificat se potrivesc si alea de la minsk, minimobra, simsoneta, deci, daca ai preteni care au bune, si ale tale sunt cu probleme, schimba-le...eu asa am facut in lipsa de bani Frate sunt din Hunedoara deci nu am sanse sa ma poti ajuta. Oricum mai incerc odata sa vad daca se mai poate regla ceva pe acolo. Mai slabesc surubelele alea sa vad numai sa nu-mi patineze dupa. Semilunele alea sunt la locul lor ca am avut grija sa nu cada la montare. Oricum ms mult. Dar chestia intereseanta e ca fara ulei merge brici. Cand da de ulei nu mai vrea frate de nici o culoare. Ma smuceste odata si se opreste. Editat Ianuarie 30, 2007 de vulsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 Frate sunt din Hunedoara deci nu am sanse sa ma poti ajuta. Oricum mai incerc odata sa vad daca se mai poate regla ceva pe acolo. Mai slabesc surubelele alea sa vad numai sa nu-mi patineze dupa. Semilunele alea sunt la locul lor ca am avut grija sa nu cada la montare. Oricum ms mult. Dar chestia intereseanta e ca fara ulei merge brici. Cand da de ulei nu mai vrea frate de nici o culoare. Ma smuceste odata si se opreste. ciudat...chiar nu poti gasi acolo in hunedoara niste discuri de ambreiaj pe pluta?vezi ca numarul lui tunaru e la topicul "preturi la motocilete comuniste" sau ceva de genu...sus de tot...poate trimite is prin posta...nu l-am intrebat...sau poate ai vrun amic sa cumpere sa iti trimita el... ciudat ca merge fara ulei...ma duce cu gandul la piaggio e clar ca vascozitatea il deranjeaza...ce doamne iarta-ma?raman lipite?nu mai decupleaza?decupleaza prea brusc...nu pot intelege... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 30, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2007 ciudat...chiar nu poti gasi acolo in hunedoara niste discuri de ambreiaj pe pluta?vezi ca numarul lui tunaru e la topicul "preturi la motocilete comuniste" sau ceva de genu...sus de tot...poate trimite is prin posta...nu l-am intrebat...sau poate ai vrun amic sa cumpere sa iti trimita el... ciudat ca merge fara ulei...ma duce cu gandul la piaggio e clar ca vascozitatea il deranjeaza...ce doamne iarta-ma?raman lipite?nu mai decupleaza?decupleaza prea brusc...nu pot intelege... foarte ciudattt eu zic sa insisti, incearca sa pleci de pe loc asa, mergi turat cu a doua si mai freaca-l , debreiaza si tureaza... isi mai da drumul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 foarte ciudattt eu zic sa insisti, incearca sa pleci de pe loc asa, mergi turat cu a doua si mai freaca-l , debreiaza si tureaza... isi mai da drumul... frate eu zic sa il si verifice bine de tot ca nu se stie ce poate stresa...eu, de ex, la a mea, aveam o bucata de saiba infecta care imi facea zile fripte...era infernal de mica...bine ca am pescuit-o pana la urma... tu cum te descurci cu problema ta?ma mira faptul ca stiu ca le ai si nu ii dai de cap...ciudat... aaa gata..am recitit...felicitari ca ti-ai reparat-o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 30, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2007 frate eu zic sa il si verifice bine de tot ca nu se stie ce poate stresa...eu, de ex, la a mea, aveam o bucata de saiba infecta care imi facea zile fripte...era infernal de mica...bine ca am pescuit-o pana la urma... tu cum te descurci cu problema ta?ma mira faptul ca stiu ca le ai si nu ii dai de cap...ciudat... aaa gata..am recitit...felicitari ca ti-ai reparat-o ba, ambreiajul de DR este de 10 ori mai simplu de demontat si de elegant... si functioneaza perfect!..ai atins maneta te-ai oprit... ai dat drumu... ai plecat... dar constructiv este identic... doar ca cel de mobra are arculetele alea minuscule de cacao... DR-ul are 4 arcuri mari si tari... un singur arc e mai tare decat toate alea de pe ambreiajul de Mobra... e mai usor de reparat japoneze, asta e clar... trebuie doar atentie, totul e facut cu cap... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Ianuarie 30, 2007 Share Postat Ianuarie 30, 2007 sa vezi ambreiaj infect la simsoneta asta mica si criminala are 4 nituri sau ce dracu sunt, tre presat taraneste si scoase din porcariile care le tin, si apoi scoti discurile...operatiunea necesita 2 persoane dotate cu muschi ceva de ganu...apasa tu frate ca eu trag...si mai tre si cu penseta ca sunt minuscule la romani nimic nu ma mai mira...traiasca turbina aia...dachiar..cum te-ai impacat cu schimbarea segmentilor? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 31, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2007 sa vezi ambreiaj infect la simsoneta asta mica si criminala are 4 nituri sau ce dracu sunt, tre presat taraneste si scoase din porcariile care le tin, si apoi scoti discurile...operatiunea necesita 2 persoane dotate cu muschi ceva de ganu...apasa tu frate ca eu trag...si mai tre si cu penseta ca sunt minuscule la romani nimic nu ma mai mira...traiasca turbina aia...dachiar..cum te-ai impacat cu schimbarea segmentilor? la ce? la Mobra? e foarte usor de schimbat segmentii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Ianuarie 31, 2007 Share Postat Ianuarie 31, 2007 la ce? la Mobra? e foarte usor de schimbat segmentii... si la mini e usor de schimbat...marfa de mine ca la asta mica am ambreiaj centrifugal si se scoate relativ simplu ...si fuge zdreanta cu 50 de n-are treaba mai nasol daca desfaci bucati ambreiaju la mine arcurile lu peste puse de-an ....stii tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.