draagood Postat Februarie 13, 2007 Autor Share Postat Februarie 13, 2007 Daca in biela nu am joc sus-js, mai are rost sa umblu pe-acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Februarie 13, 2007 Share Postat Februarie 13, 2007 Daca in biela nu am joc sus-js, mai are rost sa umblu pe-acolo? cu ce ai masurat jocul in biele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draagood Postat Februarie 13, 2007 Autor Share Postat Februarie 13, 2007 cu ce ai masurat jocul in biele? pai... cu nimic, am incercat sa misc de el in sus si-n jos si nu am simtit nici un fel de joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draagood Postat Februarie 13, 2007 Autor Share Postat Februarie 13, 2007 nu am mai stat sa detaliez, aici sunt pozele cu ultimele progrese ftp://89.36.46.67/FTPServer/Reconditionare%20IJ/Partea3/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 pai... cu nimic, am incercat sa misc de el in sus si-n jos si nu am simtit nici un fel de joc. crezi ca poti simti la mana un joc de sa zicem 0,10 mm?asta deja e mult ptr. un ambielaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 crezi ca poti simti la mana un joc de sa zicem 0,10 mm?asta deja e mult ptr. un ambielaj. cu ce il verifici?ca multi dintre noi sunt sarmani si chiar unii necunoscatori...pana acum la mana l-am verificat si eu...nu se misca, e bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 cu ce il verifici?ca multi dintre noi sunt sarmani si chiar unii necunoscatori...pana acum la mana l-am verificat si eu...nu se misca, e bine pai in situ[adica cu ambielajul in motor ]e mai greu de verificat jocul ptr. ca acesta trebuie sa stea perfect nemiscat[ambielajul].intr-o menghina sau si mai bine intre varfurile unui strung ar fi ideal.se masoara cu ceasul comparator[bineinteles acesta trebuie sa fie fixat intr-un stativ].o limita a jocului radial general acceptabila ar fi 0,05 mm.tot ce trece peste aceasta e joc[chiar daca nu se simte la mana].iar jocul care se simte la mana[cam de la 0,20 mm in sus as zice eu]este de-a dreptul urias!dar la comunistele noastre putin pretentioase ce mai conteaza?nu-i asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-FreaK- Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 (editat) kyvacka , daca mr ORL zice ca l-a verificat cu mana si nu a avut probleme pana acum...eu zic (ma aflu printre necunoscatori) ca O ZECIME DE MILIMETRU (cum ai spus tu) nu ar fi chiar "mult ptr. un ambielaj." am vazut motorul si este intr-o stare f buna! eu am avut un motor caruia i-a iesit biela prin carter si din cate am inteles ar fi fost rezultatul unui joc in ambielaj.... concluzia: ce s-o fi intamplat cu TPI-ul? Editat Februarie 14, 2007 de -FreaK- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 kyvacka , daca mr ORL zice ca l-a verificat cu mana si nu a avut probleme pana acum...eu zic (ma aflu printre necunoscatori) ca O ZECIME DE MILIMETRU (cum ai spus tu) nu ar fi chiar "mult ptr. un ambielaj." am vazut motorul si este intr-o stare f buna! eu am avut un motor caruia i-a iesit biela prin carter si din cate am inteles ar fi fost rezultatul unui joc in ambielaj.... concluzia: ce s-o fi intamplat cu TPI-ul? o zecime de milimetru la un ambielaj inseamna socuri de mii kg forta la fiecare schimbare de directie a fortelor ce actioneaza asupra bielei.si asta se intampla de cateva mii de ori pe minut.e ca si cum ai ciocani cu un ciocan la rolele din ambielaj,si asta de sute de mii de ori.daca tu zici ca asta nu are importanta gandestete la motorul tau care a hotarat sa-si vomite biela. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-FreaK- Postat Februarie 14, 2007 Share Postat Februarie 14, 2007 cu alte cuvinte va trebui sa testam daca are joc in ambielaj....maine vom avea de munca.... revenim cu info! tineti aproape! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draagood Postat Februarie 22, 2007 Autor Share Postat Februarie 22, 2007 La jupiter 3, cand invarti stanga de cheie ce ar trebui sa faca si cand invarti dreapta, ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 ce cheie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 ce cheie? cred ca te referi la cheia de contact,nu?acum pe loc nu mai stiu care e la stanga si care la dreapta,dar stiu ca atunci cand rotesti cheia intr-o pozitie se aprinde farul si pozitia spate,iar in cealalta pozitia fata si cea spate.o sa ma uit la o schema ce o am pe undeva si o sa-ti spun ce si cum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Magic4Ce Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 cand rotesti intr-o parte pornesc luminile de pozitie(asta pentru a putea parasi moto pe timp de noapte la marcinea satului pana faci un pipi si sa nu dea nea gogu cu caruta pt ea dar nici sa nu ti-o ia cu tot daca o lasi cu cheia in contact) de obicei e partea in care poti retrage cheia, si cealalta parte activeaza tot sistemul electric si poti sa pleci cu motorisca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-FreaK- Postat Februarie 22, 2007 Share Postat Februarie 22, 2007 (editat) unde ii montezi contactul pana la urma? CE ZICEATI BAIETI CA E GATA IN NU-STIU-CATE LUNI? terminam instalatia electrica si e cam gata! Editat Februarie 22, 2007 de -FreaK- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draagood Postat Februarie 22, 2007 Autor Share Postat Februarie 22, 2007 Cu ocazia asta intreb: Cine are un suport de contact (eventual cu, contact cu tot)? Eu am luat un bord si renunt la farul in care erau integrate mai multe chestii. Am nevoie de suportul pentru contact (care cred ca tine si bordul). Daca nu gasesc ma vad nevoit sa confectionez eu unul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draagood Postat Februarie 23, 2007 Autor Share Postat Februarie 23, 2007 Care platina cu care piston merge? (eu le-am pus 1 si 2 intaplator fara sa stiu daca 1 de la platina corespunde cu 1 de la piston). Iata si poze cu ce s-a mai facut pe la motociclete. chiar poze cu inainte si dupa. Mai tre' sa ii fac instalatia electrica si am cam terminat-o....in sensul bun. Cheltuielile se ridica pe la 6 mil: -rezervor "plangacios" pe care am dat 110RON; -bord - 110RON; - comenzi electrice stanga - 35RON; - semnale - 30RON; - stop spate - 4RON; - protectii lant (care nu se potrivesc, cred ca sunt de Minsk si tre' sa le duc inapoi, dar ideea este ca oricum tre' sa le iau) - 25RON; - leduri pentru semnale, stop si pozitie spate - in jur de 30RON; - oglinzi - 10RON/perechea; - alte spray-uri si consumabile necesare la tinichigerie- ~ 70RON; - reconditionare sea: - burete (neopren luat din Brico) pus pe straturi, lipit cu prenlandez si modelat (nu prea bine ..iese mai bine data viitoare) - 30RON; - vinilin negru - 24RON; - nituri (care se aplica, cu pistol) - 3RON; inainte dupa inainte dupa si altele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-FreaK- Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 Ce rau imi pare ca nu s-a gandit nimeni sa o cantareasca......cred ca initial a avut cu circa 9 Kg mai mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 cam mari cheltuielile, dar acu m-am prins ca era foarte incompleta oricum, merita efortu...cu platinile, din cate stiu eu, nu conteaza neaparat, dar e indicat sa le pui cum trebe ca nu sunt multe legaturi de facut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draagood Postat Februarie 25, 2007 Autor Share Postat Februarie 25, 2007 (editat) Am facut si cheltuieli care nu erau necesare, de exemplu: aveam 2 rezervoare, iar bord avea (chilometrajul in far, totul perfect functional cu exceptia lipsei unui bec). Seaua intradevar arata jalnic, semnale avea dar nu-mi placeau, stop avea dar la fel, nu-mi placea....samd. Astazi am mai cumparat: - contact (pe care l-am integrat in bord...chiar acum am terminat) - 27RON; - filtru de aer (din ala conic) - 35RON; - fise (tot setul..clasic) - 15RON; - banda de invelit firele cu protectie termica --neagra--(nush cum se numeste banda aia exact...are o denumire specifica) - 5RON; - banda izoliera - 2RON. poze...cum mai arata "motorcicleta"... Editat Februarie 25, 2007 de draagood Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr_ORL Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 e bine...a iesit marfa...bravo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-FreaK- Postat Februarie 25, 2007 Share Postat Februarie 25, 2007 ce bine imi sta pe ea! oricum , garantez ca arata de 10 ori mai bine in realitate decat in poze! ramane doar sa ne schimbam numele in TEUTELS (sau cum era..) si sa facem un contract cu etno t.v. sa ne difuzeze emisiuni cu restaurari/ modificari comuniste! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draagood Postat Martie 9, 2007 Autor Share Postat Martie 9, 2007 (editat) Am terminat lucrarea (mai am de conectat firele de la stop, semnale si pozitie pe spate), am pornit-o...si chiar foarte usor. Acum o problema> am pornit-o si merge intr-un piston. Nu i-am pus inca filtrul de aer si am observat ca atunci cand o accelerez arunca benzina pe intrarea de aer. Cand ii acopar putin gura de admisie a aerului de la carburator o ia si al doilea piston. Este posibil sa fi directionat ceva gresit in carb si pistonul 2 sa nu primeasca benyina? (in conditiile in care nu curge amestec nears din toba, iar bujia nu se uda atunci cand pistonul nu merge). A, si inca ceva, pistonul 2 mai porneste si atunci cand o accelerez (in sarcina). Editat Martie 9, 2007 de draagood Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Martie 9, 2007 Share Postat Martie 9, 2007 Am terminat lucrarea (mai am de conectat firele de la stop, semnale si pozitie pe spate), am pornit-o...si chiar foarte usor. Acum o problema> am pornit-o si merge intr-un piston. Nu i-am pus inca filtrul de aer si am observat ca atunci cand o accelerez arunca benzina pe intrarea de aer. Cand ii acopar putin gura de admisie a aerului de la carburator o ia si al doilea piston. Este posibil sa fi directionat ceva gresit in carb si pistonul 2 sa nu primeasca benyina? (in conditiile in care nu curge amestec nears din toba, iar bujia nu se uda atunci cand pistonul nu merge). A, si inca ceva, pistonul 2 mai porneste si atunci cand o accelerez (in sarcina). amestec prea sarac furnizat de carburator.la doi cilindri alimentati de un singur carb unul din ei merge intotdeauna cu amestec mai sarac de aceea carburatorul trebuie reglat pe un amestec mai bogat,ca sa ajunga benzina la amandoi.incearca de asemenea sa vezi si daca exista diferente de compresie intre cilindri.unul cu compresia slaba nu aspira benzina cat trebuie.vezi daca nu cumva trage aer fals cilindrul care nu iti merge la pornire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
draagood Postat Martie 9, 2007 Autor Share Postat Martie 9, 2007 Trebuie sa vad la carburator, care este faza de imi arunca benzina spre admisia de aer in momentul in care o accelerez, poate ca este si de acolo. O sa-i montez si filtrul de aer, ptr. ca am observat ca atunci cand obturez pitin admisia de aer o ia si pistonul 2 (poate daca trage aer mai greu se rezolva problema. Oricum, cred ca principala cauza este benzina scuipata in directia gresita (in conditiile in care inainte mergea bine, iar in motor nu am umblat). thanks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.