Dogg Postat Iunie 8, 2004 Share Postat Iunie 8, 2004 shit..naspa asta mi-aduce aminte de bad boyz II Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Co_Blue Postat Iunie 8, 2004 Autor Share Postat Iunie 8, 2004 @ Axa : .. s-a notat numarul ... aici cred ca ne poate ajuta si domnul "lup" ... ca cica e politist de circulatie !! Pe privat daca se poate sa ne dea date despre detinatorul remorcii respective B-81-COD !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Co_Blue Postat Iunie 9, 2004 Autor Share Postat Iunie 9, 2004 NO COMMENT !! http://www.sbz.ro/modules.php?name=Forums&...der=asc&start=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 9, 2004 Share Postat Iunie 9, 2004 Wey nenica, ai gresit linkul. Cred ca vroiai sa-l pui pe asta: http://www.sbz.ro/modules.php?name=Forums&...iewtopic&t=2684 Pe scurt, ieri s-au bubuit rau de tot 2 motoare...calaretii, cunoscuti pe aici pe forum, au scapat cu mai nimic dintr-un accident "spectaculos". Lasati-o fratilor mai moale ca mai e si maine o zi in care sa te bucuri de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogg Postat Iunie 9, 2004 Share Postat Iunie 9, 2004 FUCKK FUCKK nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Postat Iunie 9, 2004 Share Postat Iunie 9, 2004 Mare pacat ca nu reusim sa ne cumintim decat daca se intampla cate o nenorocire. Bine ca nu a fost mai rau. Atentie cu cine mergeti la plimbare. In mod normal in gasca viteza si "fitzele" cresc cu numarul de motorete. Noptile trecute am fost destul de agresiv si io prin oras Dupa ce am citit ... m-am domolit, nu mai fac ... sper! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Iunie 9, 2004 Share Postat Iunie 9, 2004 azi a fost randul meu... coordonatele: ploaie curba in panta intr`o curba care era si in panta ...eu urcam ,ploua, am intrat cu max 30-40 km/h si pste cateva secunde a alunecat jawa si s`a tot dus ... daune: suporti coarne : indoiti semnalizator stanga indoit ... oglinda zgariata ahh damn recunosc a fost greseala mea sper sa nu mai repet .. eu m`am zgariat si mi`am rupt blugii abia cumparati dimineata pe care dadusem un car de bani morala: viteza mica in curbe cand ploua ( nu folositi cauciucuri romanesti pe ploaie) sper sa nu vi se intample si voua ... ca doar asta e rostul de scriem aici drive safe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Iunie 9, 2004 Share Postat Iunie 9, 2004 Nah... hai sa marturisesc si eu, desi nu cred ca se considera cazatura, pentru ca motorul era practic oprit cand l-am scapat pe jos. Deci... Veneam de pe o strada laterala perpendicualara pe Magheru si aveam de gand sa fac stanga. Metoda - Ma angajez regulamentar in depasirea coloanei oprita la semafor, pe dreapta, pentru ca spatiul dintre bordura si coloana imi permitea. Cand ajungeam aproape de semafor, aveam de gand sa ma incadrez printre masini pe banda a doua, pentru a putea lua virajul cum trebuie. Insa... ghinion de noroc... Cum ajung aproape de varful coloanei, se da verde. Ce gandesc eu... O calc tare, sa iau demaraj suficient incat sa nu-i jenez pe aia din masini carora urma sa le tai fatza (voiau sa mearga inainte). Accelerez, asez motorul pe curba, ma inclin, totul era ok. Insa, cum sprintasem cam tare, am mai prins ceva pietoni pe trecere. Erau si doi militzieni pe-acolo si ce mi-am zis.. daca stau sa joc ratzele si vanatorii cu pietonii, ma dau militzienii prin statzie si-mi iau carnetul. Asa ca m-am decis la frana brusca si tentativa de oprire. Ei bine... m-am oprit la tentativa. Am franat brusc, am ridicat inainte motorul si am reusit sa aterizez pe aripa dreapta, aproape pe loc, mai mult l-am scapat din maini dupa ce ma oprisem. Mi-am extras piciorul de sub fier , l-am ridicat si gata. Militzianul nu a comentat nimic, s-a asigurat ca sunt in regula si gata. A... si de ce a alunecat motoru - dungile alea galbene vopsite de pe zonele din intersectzia propriu-zisa erau ude (stropise o leaca de ploaie) si acolo a apucat sa alunece roata, cat eram inclinat pe stanga, apoi a prins asfalt nevopsit, roata s-a oprit din derapaj, dar socul a fost suficient cat sa produca aplecarea si caderea pe dreata (nu cumva asta inseamna high-side ? )... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hannibal Postat Iunie 10, 2004 Share Postat Iunie 10, 2004 Stiti cum e cu cazaturile luate de incepatori? pai sa va zic io. nu mersesem niciodata cu motocicleta dar ma rodea dorinta de a merge cu Jupiterul proaspat achizitionat. Drept urmare, il dau in strada, ma sui pe el si-i dau drumul. Strada e pietruita si are o groaza de nisip. Ii dau intaia, a doua, accelerez, cand remarc ca mi s-a terminat strada. incerc sa franez cu spatele. evident, nu nimeresc frana. trag de frana de mana, roata se blocheaza din cauza nisipului, gardul vecinului de mareste in fata mea, Ij-ul n-avea de gand sa se opreasca.... In disperare de cauza, intorc ghidonul spre stanga Urmarea nu v-o mai spun. mi-am indoit doar bara si scarita peste schimbator . O ridic, ii indrept tablele, ma sui iar pe ea, o iau inspre coltul de strada opus. Ca acolo nu mai e nici un gard fac cateva ture, si incerc sa o intorc fara sa pun piciorul jos. Cum viteza nu era cea buna, ma infig in bordura si apoi (fara sa pun picioarele jos ) ma inclin si cad cu monstrul pe mine . Vanataia de pe picior mi-a amintit ca nu ma musca pamantul daca pun bocancul pe el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.