el_nynios Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Mhm, si la mine e cateodata asa. Mai recent, cand se incalzeste scoate mai mult fum.......de la avans.......Asa ma enerveaza ca nu am ceas comparator........O sa imi improvizez dintr-o bujie ,sa ii fac o gaura si sa ii bag o tija (sarma mai rigida) pe gaura aia si o sa reglez asa. cam aceeasi problema o am si eu cu fumul si la pornire imi loveste puternic in pedela cateodata ....e avansul prea mare sau ii mai trebuie .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 cam aceeasi problema o am si eu cu fumul si la pornire imi loveste puternic in pedela cateodata ....e avansul prea mare sau ii mai trebuie .. ...trebuie sa-ti avanseze genunchiul cam la nivelul barbiei, si atunci avansul e corect... Nu stim daca e mare sau mic , ca e prea obositor sa ne gandim la cum se intampla schinteia , esplozia si cum umbla p-acolo pistoanele...da' , dam un telefon si se rezolva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valicaddy Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 ...trebuie sa-ti avanseze genunchiul cam la nivelul barbiei, si atunci avansul e corect...Nu stim daca e mare sau mic , ca e prea obositor sa ne gandim la cum se intampla schinteia , esplozia si cum umbla p-acolo pistoanele...da' , dam un telefon si se rezolva... iar esti rau... sau asa esti tu?? hahahahahaha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 ...trebuie sa-ti avanseze genunchiul cam la nivelul barbiei, si atunci avansul e corect...Nu stim daca e mare sau mic , ca e prea obositor sa ne gandim la cum se intampla schinteia , esplozia si cum umbla p-acolo pistoanele...da' , dam un telefon si se rezolva... ideea cu ghenunchiul nu-i rea... dar totusi ii mai trebuie sau e prea mult ..nu face mereu dar face ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krapu' Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 ideea cu ghenunchiul nu-i rea... dar totusi ii mai trebuie sau e prea mult ..nu face mereu dar face ..... nu-i mai invatati prostii pe oameni(de genul ca ambelajul se unge cu ulei din cutie sau ca nu porneste ca ii prea mult ulei si scoate fum,etc <asta inseamna ca habar nu aveti de mecanica...un motor in 2 timpi cum e etz-u isi face ungerea ambelajului cu uleiul din benzina> in fine... m-am confruntat si io cu aceeasi problema si la aprinderea cu platina cum am eu se poate intampla sa fie uzata cama ce actiuoneaza platina... in consecinta eu aveam 2 scantei la o cursa completa a pistonului... am rezolvat problema asta si merge de jar mananca... am bujie de dacie-sinterom(deci nu va agitati cu cine stie ce bujii speciale) si ca ii 20 de g sau 40 de g de ulei in benzina tot un drac ii... piese mz etz sunt in oradea pe bd Cantemir firma oregano pe aia ce vinde o cheama eva nr tel0744814408 bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 nu-i mai invatati prostii pe oameni(de genul ca ambelajul se unge cu ulei din cutie sau ca nu porneste ca ii prea mult ulei si scoate fum,etc <asta inseamna ca habar nu aveti de mecanica...un motor in 2 timpi cum e etz-u isi face ungerea ambelajului cu uleiul din benzina>in fine... m-am confruntat si io cu aceeasi problema si la aprinderea cu platina cum am eu se poate intampla sa fie uzata cama ce actiuoneaza platina... in consecinta eu aveam 2 scantei la o cursa completa a pistonului... am rezolvat problema asta si merge de jar mananca... am bujie de dacie-sinterom(deci nu va agitati cu cine stie ce bujii speciale) si ca ii 20 de g sau 40 de g de ulei in benzina tot un drac ii... piese mz etz sunt in oradea pe bd Cantemir firma oregano pe aia ce vinde o cheama eva nr tel0744814408 bafta! ms mann de idei ...si chestia cu uleiuri si msto nu prea tine ca nui prima motocicleta pe care o am am pornit de la mobra am trecut prein minsk voshon si alte cele ...dar nu mam bagat deloc la mz la aprindere ca merge bine ideea e ca imi mai face figura cu reculul la pornire si inca ceva merge mai bine cu farul aprins cateodata imi merge intrerupt si aprind farul si isi revine ..zicea unu ca incarca prea mult... in fine al meu e de 150cc si m-ar interesa o pereke de segmenti ..gasesc acolo ? trimite in tara ? ms .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 (editat) La mine daca sting farul creste turatia pana la 4000rpm la relanti, daca il aprind scade brusc la 1800...am inteles ca asa fac cam toate Editat Martie 10, 2010 de BiroCatalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 La mine daca sting farul creste turatia pana la 4000rpm la relanti, daca il aprind scade brusc la 1800...am inteles ca asa fac cam toate asa creste si la mine cand sting farul dar cand trag de gaz peste 3-4 mii ture incepe sa nu mai mearga sincronizat si cand aprind farul is revine ...nu inteleg fenomenul ...e chestie de avans cred .. eu oricum nu ma bag la aprindere ca nu ma pricep la astea cu platina ..si deocamdata mere binisor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iuli-voshod Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 ms mann de idei ...si chestia cu uleiuri si msto nu prea tine ca nui prima motocicleta pe care o am am pornit de la mobra am trecut prein minsk voshon si alte cele ...dar nu mam bagat deloc la mz la aprindere ca merge bine ideea e ca imi mai face figura cu reculul la pornire si inca ceva merge mai bine cu farul aprins cateodata imi merge intrerupt si aprind farul si isi revine ..zicea unu ca incarca prea mult... in fine al meu e de 150cc si m-ar interesa o pereke de segmenti ..gasesc acolo ? trimite in tara ? ms .. e normal sa mai ai socuri in pedala chiar nu te-ai prins prin cate motociclete ai trecut?!? "minsk voshoD si alte cele"... cand aprinzi farul la comuniste e normal sa iti scada turatia de mers in gol...e semn ca iti functioneaza alternatorul...la voshoduri unde nu ai baterie este evidenta manevra;)... iar in cazul bateriei ai releu de incarcare;daca s-a stricat iti ramane blocat pe inchis/deschis; daca ramane pe inchis iti incarca pana fierbe bateria;daca ramane pe deschis ramai fara curent...verifica-ti aprinderea pe partea bobina-platina,e posibil sa fie si de acolo... bafta la surubarit!!! Mesaj completat La mine daca sting farul creste turatia pana la 4000rpm la relanti, daca il aprind scade brusc la 1800...am inteles ca asa fac cam toate off topic: Viteza strica freza!!! Mai bine ajungi mai tarziu decat niciodata!!! on topic: e normal!!! depinde si de starea de incarcare a bateriei si de durata folosirii farului la relanti; atunci cand motorul este turat,adica atunci cand mergi cu el iti incarca cum trebuie bateria! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 (editat) da, ms de corectare Editat Martie 10, 2010 de BiroCatalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 La mine daca sting farul creste turatia pana la 4000rpm la relanti, daca il aprind scade brusc la 1800...am inteles ca asa fac cam toate "Asa fac toate" e text de vanzator care iti baga pe gat o gioarsa. Ce zici tu e cam semn de acumulator terminat, fara capacitate. Cand aprinzi farul la relanti trebuie sa ajute acumulatorul, altfel da, aprinzand farul scade mult tensiunea pe acumulator, regulatorul simte si pompeaza curent de excitatie maxim in rotor, cuplajul magnetic creste, puterea mecanica e supta din motor si la relanti si asa nu prea are putere, scade turatia. Nu, nu face asa la toate. La mine relati cu far stins e 2000 rpm si un pic, cu far aprins 2000. Dovada: youtube. @el_ninyos Nu mai fa topicuri peste topicuri, mai bine pune mana pe un subler, pe un voltmetru, si masoara uzuri, citeste prin manualul de service si cand faci un topic, vino cu intrebari concrete si cu date concrete, nu cu "nu imi merge, da' nu stiu ce are, da asa fac toate, da e de la avans, e de la far, ca e laie ca-i balaie". Am mai zis, daca am fi ghicitori in stele, iti faceam lista de raspunsuri inainte sa intrebi. Din cate vad eu, n-are rost sa ne mai agitam, ca tu astepti sa se repare etz-ul de la sine, pe ce zice unul si altul pe forum. O sa astepti pana iti zice unul plictisit ca "lasa ca asa trebe, iti merge bine" la ala ii ridici statuie si gata. Daca tot nu repari, de ce mai intrebi? Are dreptate @drobu, s-o fi plictisit, asteaptam cu totii primavara sau macar un topic din care sa si invatam ceva. Ai zis de avans ca il ai asa si pe dincolo. L-ai masurat? Cat il ai? in milimetri sau in grade sau in procent de rotatie completa. Ai zis ca peste 3-4000rpm nu iti mai merge sincronizat. Sincronizat cu ce? Cand sincronizezi ceva, il sincronizezi dupa altceva(metronom, ceas cu cuc, cuart, ceva). Daca nu iti merge rotund, ori pierzi scantei, ori ti-a cazut o bucata de ambielaj(atunci se striveste si relantiul in baia de ulei). "mai bine cu farul aprins cateodata imi merge intrerupt si aprind farul si isi revine ..zicea unu ca incarca prea mult..." - si s-a vindecat incarcarea? Ca parca ti-am pus diagnoza de regulator stricat, dar ala nu se vindeca cu povesti, trebe schimbat. Imi cer scuze de la restul lumii ca m-am turat, promit ca nu mai fac. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Martie 10, 2010 Share Postat Martie 10, 2010 Da, aia voiam sa intreb si eu dar mi-a luat-o owene inainte. Ce vrei sa spui prin "nu mai merge sincronizat"? Are intreruperi sau ce... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Da, aia voiam sa intreb si eu dar mi-a luat-o owene inainte. Ce vrei sa spui prin "nu mai merge sincronizat"? Are intreruperi sau ce... prin sincronizat am vrut sa spun ca nu mai merge rotund vb lui owene....si un meserias mi-a zis ca incarca prea mult ..asta era ideea peste 4mii de ture deja nu mai merge rotund isi scibba sunetul motorul intr-un 'parait '...aprind farul isi revine si merge bine .. dar dupa cativa km se inverseaza treaba tre sa sting farul ....ms de informatii si nuo sa mai fac topicuri pesete topicuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ombladon_20cm Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Problema este urmatoarea nu stiu unde merg firele din releul de incarcare Va rog sa ma ajutati ca nu stiu cum le-am legat si ce am facut acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ubord Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Problema este urmatoarea nu stiu unde merg firele din releul de incarcare Va rog sa ma ajutati ca nu stiu cum le-am legat si ce am facut acolo... promit sa vorbesc cu Mama Omida, si sa dea ea in bobi , sa afle ce ai facut tu acolo.... Dupa aia , dupa ce ne ilumineaza amenezia-ti , o sa facem un sfat al batranilor , si o sa-ti spunem ce si cum trebuie sa faci tu ca sa-ti mearga motoreta... Daca nerabdarea te copleseste, poti deschide un topic separat cu frumoase fotografii , facute cu telefonul celular.... Inportant e ca ai curaj , si legi firele fara retineri, fara sa te mai complici cu cautarea unei scheme, citirea fizicii de clasa a 7-a....rasfoirea spanacului de pe forum... sucese!....fug sa telefonez la Omida... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 Eu zic sa il intrebi pe domnul Google de vreo schema electrica pt ETZ250. Sigurat gasesti sau poate iti da cineva o schema aici, si dupa schema aia legi firele,asa cum trebuie. Daca le legi din amintiri e posibil sa il prapadesti de tot! Sa auzim de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ombladon_20cm Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 ha-ha ce amuzant a fost.trebuia sa rad undeva? care vrea sa raspunda sa o faca aici /index.php?...p;#entry2287151 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BiroCatalin Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 (editat) De ce te superi? Nu cred ca are nimeni nici un motiv sa faca misto de tine, aici oamenii care stiu incearca sa ii ajute pe cei care nu stiu. Dar pur si simplu sunt locuri unde nu se poate face nimic doar din povesti. Si eu am facut la fel, mi s-a atras atentia si m-am corectat. Motoarele pot avea modificari mai ales ca sunt mai vechi, nu pot fi toate la fel. Cel mai bine e sa iti faci rost de o schema electrica si sa le legi cum scrie acolo.Trebuie sa o dibuiesti cumva. Cred ca e cam greu sa iti zica cineva pe nevazute cum sa faci. Editat Martie 11, 2010 de BiroCatalin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ombladon_20cm Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 un singur lucru vreau sa stiu.e bun acest releu ptr etz? habar n-am ptr ce a fost folosit acest releu o sa leg cam asa releul: * D- direct la masa(pe cadru) * DF direct la DF la alternator * 61 la puntea redresoare la contactul 61 * D+ direct la puntea redresoare la contactul D+ * B+ prin contact la borna + a bateriei cam asa e treaba.cred eu voi ce parere aveti? fac bine sau nu? pe schema in loc de 'B+' e '51' deci am inlocuit pe schema borna "51" cu "B+" in cazul releului meu Mesaj completat un singur lucru vreau sa stiu.e bun acest releu ptr etz? habar n-am ptr ce a fost folosit acest releu o sa leg cam asa releul: * D- direct la masa(pe cadru) * DF direct la DF la alternator * 61 la puntea redresoare la contactul 61 * D+ direct la puntea redresoare la contactul D+ * B+ prin contact la borna + a bateriei cam asa e treaba.cred eu voi ce parere aveti? fac bine sau nu? pe schema in loc de 'B+' e '51' deci am inlocuit pe schema borna "51" cu "B+" in cazul releului meu Mesaj completat scuze k am scris de 2x asa si poza cu releul e mai jos daca nu leg bine releul va rog sa ma ajutati cu o schema facuta de voi VA MULTUMESC SI SPER CA MA INTELEGETI !!! SUNT DISPERAT CREDETI-MA ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 11, 2010 Share Postat Martie 11, 2010 (editat) pai ai zis sa-ti raspundem pe linkul de mai sus si acolo ti-am raspuns. @biroCatalin o bere de la mine cand ne intalnim that's the spirit! Editat Martie 11, 2010 de owene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Krapu' Postat Martie 16, 2010 Share Postat Martie 16, 2010 ms mann de idei ...si chestia cu uleiuri si msto nu prea tine ca nui prima motocicleta pe care o am am pornit de la mobra am trecut prein minsk voshon si alte cele ...dar nu mam bagat deloc la mz la aprindere ca merge bine ideea e ca imi mai face figura cu reculul la pornire si inca ceva merge mai bine cu farul aprins cateodata imi merge intrerupt si aprind farul si isi revine ..zicea unu ca incarca prea mult... in fine al meu e de 150cc si m-ar interesa o pereke de segmenti ..gasesc acolo ? trimite in tara ? ms .. reculul la pornire poate fi si din avans(prea mare) si in legatura cu segmentii ,ti-am dat nr de telefon asa ca daca esti interesat suna si vezi ce zice aia...de regula au dar cam umfla un pic preturile..cand comandam io piese de la ea mi le trimitea din oradea in cimpeni(jud. alba)prin posta si in 2-3 zile ajungeau... bafta si salutari tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.