Sari la conținut

Suzuki Marauder 250


Vizitator alexman
 Share

Postări Recomandate

Vizitator alexman

Hello,

 

Ma intereseaza daca stiti unde as putea gasi un manual pentru Suzuki Marauder 250 din 2002.

 

Si impresii despre, cei care aveti sau ati avut ocazia sa mergeti pe una :bounce:

 

Multumesc,

 

Alex

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator alexman

Super tare. Am avut ocazia sa merg ieri cu unul. Eu obisnuit cu Kawasaki VN 800, mi s-a parut super manevrabil, super usor de stat pe, al dracului de puternica pentru cilindree si 2 pe ea, si inca pot continua placuta surprindere pe care am avut-o aseara. Acum, caut cu disperare un manual ca am vazut niste chestii la ea care nu stiu ce inseamna :bounce:)

 

 

eu fac scoala de soferi pe asa ceva :) mie imi place...e foarte misto pt incepatori si nu numai...e f manevrabila.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A avut una de-asta un prieten,Mircea (alias Circel),si s-a "plictisit" repede de ea...I-a atins limitele,si si-a luat EN 500,cica diferenta e FOARTE mare (no ofense!).Acuma s-a saturat si de-asta :bounce: ...Vrea VTX 1800...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mai am un Marauder pana astazi, cand il va prelua o domnisoara incepatoare. Dupa ce am mers cu Vulcanul, Marauderul mi se pare bicicleta. Dar e OK de oras si pentru incepatori, de fapt eu nu aveam nevoie de motor mai mare, dar nu m-am putut abtine.

 

Spune mai precis ce nu intelegi la el, poate te pot ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super tare. Am avut ocazia sa merg ieri cu unul. Eu obisnuit cu Kawasaki VN 800, mi s-a parut super manevrabil, super usor de stat pe, al dracului de puternica pentru cilindree si 2 pe ea, si inca pot continua placuta surprindere pe care am avut-o aseara. Acum, caut cu disperare un manual ca am vazut niste chestii la ea care nu stiu ce inseamna :bounce:)

 

 

sal,completeaza-ti locatia la profil.

 

 

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator alexman

Chestia cu locatie e ca sunt cand in Ploiesti, cand in Bucuresti... mai mult in Bucuresti.

 

Eu am un Kawasaki VN 800 si diferentele sunt foarte mari, dar o colega si-a luat luni Marauder, nu are inca carnet, are sala data si asteapta orasul. I-am luat-o eu, am dat cateva ture prin oras, am reglat relantiul ca era prea sus, etc.

 

Imi place mult, nu se compara nici macar cu EN 500, dar pentru oras si mici drumetii mi se pare ideal. Si consumul cred ca e in consecinta. Pentru drumetii, sunt curios cum se comporta monocilindrul, ca am inteles ca sunt vibratii mai mari. On the other hand, in plimbarea de weekendul trecut am fost insotit de un virago 250, care mergea destul de bine si constant cu 120, nu stiu daca poate fi numita viteza de croaziera, but still...

 

M-ar fi interesat un manual al motocicletei, nu am apucat sa stau prea mult pe langa ea ca sa fi retinut ce ma intereseaza. Are de exemplu un buton galben pe ghidon, in stanga pe care scrie pass. Mai are o chestie tare misto, pozitii, lumini si faza lunga... eu obisnuit numai cu lumini si faza lunga, era sa plec fara far deschis ca la VN 800 se deschide by default.

 

Nu stiu de asemenea cum vad indicatorul de ulei, ca l-am cautat si nu e nicaieri jos :bounce:

 

Una peste alta, a facut o afacere buna. Abia astept sa dea si orasul si sa iesim fiecare cu a lui.

 

sal,completeaza-ti locatia la profil.

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"Pass",daca e opus ca pozitionare pe miner, cu butonul de lumini stanga-dreapta,e pt. flash .Prescurtare de la "passing lights"... Mircea imi zicea ca vibreaza rau de tot,la viteza,plus ca e cam usoara la drum lung,iar nu-i bine.

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Butonul galben e pentru flash-uri - vulcanul n-are.

Indicatorul de ulei e o fereastra rotunda in partea dreapta - la vulcan e pe stanga.

Nu merge decat cu farurile aprinse, iar cand blochezi ghidonul, mai poti roti cheia putin si se aprind pozitiile (asta are si vulcanul). Dar spune-i amicii tale sa verifice de cate ori o blocheaza, sa n-o lase cu pozitiile aprinse, ca se duce bateria.

Nu porneste decat daca ai ridicat cricul si ai tras de ambreiaj. Dupa ce a pornit, poti sa eliberezi ambreiajul si sa lasi cricul, dar imediat ce ai tras iar de ambreiaj se opreste.

 

 

Mie nu mi s-a parut ca vibreaza stanjenitor la drum lung si viteza de peste 100 la ora. Oi fi eu mai nesimtit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

,,,,, in plimbarea de weekendul trecut am fost insotit de un virago 250, care mergea destul de bine si constant cu 120, nu stiu daca poate fi numita viteza de croaziera, but still...

 

 

 

 

:bounce: :drink: :ok: asa vb tu de un 2 in V?...destul de bine,aaaaaaaaaaaa???????????...lasa ca ma fac eu mare :finger: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator alexman

Imi cer scuze pe aceasta ocazie fata de Yamaha :eek: Ziceam de viteza constanta in conditiile in care Marauder pe la 80 cu pasager e putin cam turata si ma doare sufletul sa accelerez mai mult. Probabil ca diferenta e facuta intr-adevar la aceeasi capacitate de 1, respectiv 2 cilindrii.

 

 

 

:crack: :hug: :ok: asa vb tu de un 2 in V?...destul de bine,aaaaaaaaaaaa???????????...lasa ca ma fac eu mare :ok: :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello,

 

Ma intereseaza daca stiti unde as putea gasi un manual pentru Suzuki Marauder 250 din 2002.

 

Si impresii despre, cei care aveti sau ati avut ocazia sa mergeti pe una :wave:

 

Multumesc,

 

Alex

din pacate nu te pot ajuta, am dat manualul odata CU MOTOCICLETA CAND AM VANDUT-O, IAR DE LA PERSOANA RESPECTIVA DE ASEMENEA MOTORUL A PLECAT MAI DEPARTE la altcineva...

 

 

extrem de manevrabil, perfect pentru oras, te strecori cu ea pe unde nu te astepti, frane eficiente( mai ales fata, care se si blocheaza usor)

consum 3- 4.5 in oras si sub 3! in afara.

 

Din pacate afara mai mult de 130 nu vrea, te bate vantul groaznic( eu nu i-am pus parbriz) reprizele sunt foarte lungi, se depaseste cu dificultate la peste 90 la ora, micutul cilindru nu poate oferi un demaraj corespunzator. insa pentru 250 cm 3 , 20 cp sunt super in oras, mai ales in primele 3 trepte...

 

Butonul galben e pentru flash-uri - vulcanul n-are.

Indicatorul de ulei e o fereastra rotunda in partea dreapta - la vulcan e pe stanga.

Nu merge decat cu farurile aprinse, iar cand blochezi ghidonul, mai poti roti cheia putin si se aprind pozitiile (asta are si vulcanul). Dar spune-i amicii tale sa verifice de cate ori o blocheaza, sa n-o lase cu pozitiile aprinse, ca se duce bateria.

Nu porneste decat daca ai ridicat cricul si ai tras de ambreiaj. Dupa ce a pornit, poti sa eliberezi ambreiajul si sa lasi cricul, dar imediat ce ai tras iar de ambreiaj se opreste.

Mie nu mi s-a parut ca vibreaza stanjenitor la drum lung si viteza de peste 100 la ora. Oi fi eu mai nesimtit.

 

la 120 vibreaza zdravan. nu e recomandat sa mergi cu ea blana... Eu am facut primul meu drum cu ea in afara bucurestiului la mare, si cand m-am dat jos de pe ea imi vibrau si unghiile :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator alexman

Am observat chestia cu cricul si ambreiajul. Recunosc, abia acum realizez ca blocarea ghidonului se face din butuc si nu de pe ghidon efectiv, lateral, ca la vulcan. Deci pass e pentru flash-uri, asta in loc sa dai tu faza lunga-faza scurta. E destul de la indemana butonul daca ma gandesc. Ingenioasa chestie.

 

Butonul galben e pentru flash-uri - vulcanul n-are.

Indicatorul de ulei e o fereastra rotunda in partea dreapta - la vulcan e pe stanga.

Nu merge decat cu farurile aprinse, iar cand blochezi ghidonul, mai poti roti cheia putin si se aprind pozitiile (asta are si vulcanul). Dar spune-i amicii tale sa verifice de cate ori o blocheaza, sa n-o lase cu pozitiile aprinse, ca se duce bateria.

Nu porneste decat daca ai ridicat cricul si ai tras de ambreiaj. Dupa ce a pornit, poti sa eliberezi ambreiajul si sa lasi cricul, dar imediat ce ai tras iar de ambreiaj se opreste.

Mie nu mi s-a parut ca vibreaza stanjenitor la drum lung si viteza de peste 100 la ora. Oi fi eu mai nesimtit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am observat chestia cu cricul si ambreiajul. Recunosc, abia acum realizez ca blocarea ghidonului se face din butuc si nu de pe ghidon efectiv, lateral, ca la vulcan. Deci pass e pentru flash-uri, asta in loc sa dai tu faza lunga-faza scurta. E destul de la indemana butonul daca ma gandesc. Ingenioasa chestie.

 

gata?

te-a plictisit de el? :duel:

 

cand iti iei ceva serios?

:ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...