Sari la conținut

Carburator Mz Etz 251.problem.


Postări Recomandate

Ce dracu au carburile astea de 251?Au ele vreun defect de proiectare?

Da sa va zic intii ce le-am facut ca sa incerc sa le pun la punct.

1.Desfacute complet toate jicloarele.

2.Tinut in carburol(inundat)

3.Suflat bine cu compresorul pt. desfundarea canalelor interne.

4.Cumparat si montat set de jicloare noi,originale.

5.Reglat nivelul in camera de nivel constant dupa manual(14 mm+/-1 parca)

6.Reglat,tot dupa manual aerul (3 ture) si surubul de relanti(4 ture)

7.Verificat in apa fierbinte plutitoarele sa vaz daca nu-s fisurate.NU-S!

8.Verificat sa nu traga aer fals pe la imbinari cu galeria de evacuare si capacul de sus(cu filet).

9.Curatat bine filtrul de aer(la compresor).

10.Nu se pune problema de defectiuni de alt fel(semeringuri de carter,segmenti uzati,bujii proaste,sau aprindere reglata prost,esapament infundat).

 

In primul caz,motorul nu avea putere la plecarea de pe loc si murea decum lasam ambreiajul mai tare.Am rezolvat partial prin inchiderea completa a surubului de relanti,si deschiderea exagerata a celui de aer(6-7 ture).Dupa o perioada de functionare relativ normala,situatia se schimba dupa cum urmeaza.Motorul porneste greu si nu se tureaza.Bujia nu se uda nici chiar cu socul tras.Dupa zeci de pedale,carburatorul parca s-ar "amorsa" si motorul porneste,dar nu se tureaza,dupa cum am mai zis.dupa cca 2-3 minute de stat la limita de jos a relantiului,motorul incepe sa functioneze relativ normal,dar tot nu are suficienta putere la plecarea de pe loc sau in pornire in panta,in schimb odata urnit,trage binisor.

 

In al doilea caz,la un reglaj conform manualului carburatorului,motorul prezinta simptome asemanatoare cazului anterior,dar in plus,consumul este exagerat de mare.

 

Ce dracu au carburatoarele astea de 251?

A,uite si un link spre manualul carburatorului

/index.php?showtopic=5766

Miki,mersi mult.Poate stii tu ce are...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu scoate fum in exces,numai celalalt caz,in care consumul e mare.Si aici fumul in exces nu apare numai din cind in cind.Semeringurile de cartere sint schimbate si singura posibilitate ramine,intr-adevar ceea ce vrei tu sa sugerezi,adica un amestec prea bogat in benzina.Da cum dracu sa fie asa cind filtrul de aer e curatat si reglajele sint facute dupa manual...?

Ce ma intereseaza de fapt e daca exista la felul asta de carburi de 251 ceva probleme specifice.Eu suspectez ceva canale de pe circuitul de aer infundate partial,cu toate ca m-as cam mira,ca au fost curatate bine.Oricum,ca sa scap de probleme,la asta cu consumul marit am sa-i montez un carb de 250,care nu are relantiul cu canal separat,si e mai simplu constructiv.

In primul caz eu cred ca varianta lui Miki e mai probabila(de la "Coltul Coministelor"),adica o functionare defectuoasa a cuiului pontou,cu toate ca si aici am indoieli,pt. ca,atunci cind i-am reglat nivelul,a functionat bine(l-am reglat pe masa intr-un pahar transparent si folosind apa in loc de benzina,dupa cum arata manualul din linkul de mai sus).Si totusi,in cazul asta cum dracu de nu trage motorul de pe loc numai cu surubul de ralanti inchis complet?Si de ce oare dupa ce se urneste putin,incepe sa traga bine?Segmentarea am facut-o bine si semeringurile de cartere le-am pus noi,toate astea recent.Mister total...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...