Jump to content

etzmz

Membru
  • Content Count

    231
  • Joined

  • Last visited

About etzmz

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    hr
  • Carnet moto din
    1985
  • Motocicleta
    honda
  • Numar Moto
    HR xx xxx

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Jawa,MZ,IJ,HONDA
  1. Buna.Poti sa aduci asta?2 buc imi trebuiesc.https://www.banggood.com/Motorcycle-Modified-Super-Bright-External-LED-Headlights-Waterproof-Spotlight-Decoration-Light-p-1049091.html?rmmds=mywishlist&cur_warehouse=CN#jsReviewsWrap
  2. Ba da.Dupa ce am ,,consumat" discul gaurit,am am pus unul plin,si a disparut bazaitul.
  3. Ai discul original? Eu dupa ce am schimbat discul original pe unul after market,am inceput sa aud un bazait ciudat cand franam.Noul disc era gaurit,cel vechi era plin.Insa dupa un schimb de placute,am avut un zgomot foarte suparator mai ales la franari bruste si lungi.Parca opream cu un tren,asa facea la franare.Cauza:placuta ieftina si proasta calitativ.Dupa ce am pus Brembo,a disparut.
  4. Din astea am si eu de trei ani incoace.Testat circa 40000 km.E ieftin si OK.
  5. Si mai primesti un filtru bonus
  6. http://motodiscount.ro/Motul_5100_15W50_4L sau http://motodiscount.ro/MOTOREX-FORMULA-15W50-4L
  7. Eu folosesc Motul 15W50,dar am incercat mai multe.Mai pot sa recomand Motorex 15W50.Sa nu folosesti uleiuri de top :genul full sintetic ,fiindca motorul de Transalp e proiectat in mijlocul anilor 80 si atunci nu existau aceste tipuri de ulei.Semisinteticele sunt foarte bune.Nici la benzina nu e mofturos.
  8. Motorul trebuie sa mearga fara zgomote.Se accepta mumai zgomotul facut de ambreiaj care dispare daca tragi de maneta.In rest nu ai voie sa auzi nimic daca e reglat bine.Multi fac greseala de a regla sincronizarea carburatoarelor acasa fara nici o experienta si fara ustensile specifice.In acest caz e posibil sa se azi zgomote la diferite turatii.Verifica membranele de la carburatoare daca tot te apuci de verificari.Daca toate sunt reglate ca lumea si sunt in parametri,nu ai alt de lucru decat sa pui ulei de calitate.Motorul de Transalp are o fiabilitate foarte buna si e de incredere.Vaca mea e
  9. Daca mergi mult cu pasager ,ia unTA,daca mergi mai mult solo ,ramai la GS.
  10. La ce sunt bune demonstratiile de genul ''atentie la motociclisti'' daca noi nu respectam pe alti?Cum vrem sa fim respectati daca noi suntem aroganti si nu ne convine nimic?Mare scofala sa dai jos casca,ei au argumente mai solide decat cei care au postat contra aici.
×
×
  • Create New...