Sari la conținut

Honda 1000 Rr - Probleme


Musashi
 Share

Postări Recomandate

Revista ProMotor nr 7 iunie 2004:

"Slow down HONDA

Honda a anuntat ca o parte din modelele 2004 CBR 1000RR comercializate vor fi rechemate in service pentru remedierea unei posibile defectiuni a kilometrajului. Eroarea consta in afisarea unei riteze cu 25 % mai mica decit cea reala ......."

 

Upssss Honda - probleme ????

:ph34r:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

au probleme cu afisarea vitezei, pentru ca motoarele merg mai repede decit au estimat ei :ph34r:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pieton pe mine poate doar dobrescu sa ma faca. si aia doar aici, pe forum :ph34r:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda ... asa este

Honda arata si ca are mai multi CP la 600RR si 600 F dar in realitate pusa pe bancul de proba are mai putini. Dar sa lasam presa de specialitate sa spuna asta.

Test facut si publicat de revista Motorrad si preluat de revista Univers Moto:

"......... Rezultatul masuratorilor sunt imbucuratoare pentru Ducati si Kawasaki care, cu 106 si, respectiv, 117 CP masuratia la arborele cotit, se plaseaza deasupra valorilor de putere furnizate de fabricanti. toti ceilalti constructori au cam exagerat. In frunte il avem pe Suzuki care promisese 120CP pentru noul GSXR, dar la care nu se pot masura decit 108 CP la arbore. .....

Cele doua motociclete de la Honda nu fac nici ele exceptie. Honda CBR 600 F 103/12600 CP/rpm. Honda 600 RR 108/13300 CP/rpm. Yamaha R6 109/12400 CP/rpm. Suzuki GSX-R 600 108/13200 CP/rpm. Kawasaki ZX6R 117/13100 CP/rpm. Ducati 749 Dark 106/10200 CP/rpm.

In afara de Ducati si Kawasaki, care stralucesc prin exemplele remarcabile cu care s-au prezentat, toate celelalte nu corespund datelor furnizate de fabricant"

 

Si acum sa vedem ce declarau fabricantii si ce este in realitate:

Honda CBR 600 F Fabricantul - 109/12 500 CP/rpm, Realitatea- 103/12 600 CP/rpm :(

Honda 600 RR Fabricantul - 114/13 000 CP/rpm, Realitatea - 108/13 300 CP/rpm :(

Yamaha R6 Fabricantul - 117/13 000 CP/rpm, Realitatea - 109/12 400 CP/rpm :ph34r:

Suzuki GSX-R 600 Fabricantul - 120/13 000 CP/rpm, Realitatea - 108/13 200 CP/rpm :(

Kawasaki ZX 6R Fabricantul - 118/13 000 CP/rpm, Realitatea - 117/13 100 CP/rpm :(

Ducati 749 Dark Fabricantul - 103/10 000 CP/rpm, Realitatea - 106/10 200 CP/rpm

:(

Upssss Honda ....... Probabil "s-au asteptat" sa aiba mai multi CP dar nu le-a iesit :( . Oricum lider este GSX R 600 care "a mincat" 12 CP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:( :( , baaaa, rade lumea de voi repetentilor.... :( ...spuse premiantul clasei si trecu mai departe.... :( :ph34r:

 

PS: ii multumesc domnului makaz ptr ride-testul cu 1000rr...in legatura cu puterea lui 1000rr nu prea am ce discuta....trage f bine, poate prea lin....dar 180 aia la ora sa mor daca s-au simtit a fi mai mult de 160 :( :(...sa fie ca este prea comoda ca un benz sau ca fura cu nerusinare la km/h metru :( ?! :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:(  :( , baaaa, rade lumea de voi repetentilor.... :( ...spuse premiantul clasei  si trecu mai departe.... :(  :ph34r:

 

PS: ii multumesc domnului makaz ptr ride-testul cu 1000rr...in legatura cu puterea lui 1000rr nu prea am ce discuta....trage f bine, poate prea lin....dar 180 aia la ora sa mor daca s-au simtit a fi mai mult de 160  :(  :(...sa fie ca este prea comoda ca un benz sau ca fura cu nerusinare la km/h metru  :( ?!  :(

Cu placere Coxanele.

 

Musashi in urma studiului facut de tine am observat ca iti iei cea mai tare dintre ele si anume Ducati 749. Mi-ar fi rusine sa vb despre putere.

Ca sa te dezmeticesti si tu pe viitor: pe banc se masoara puterea la roata care difera de cea a motorului la orice motoreta.

D-aia bate 600RR la SS tot ce misca. Ptr ca minte nu?

 

Pavel, stickerul ala este ptr prostii care nu stiu sa se uite daca au vitezele din tabel.

Daca trebuia facut de Aprilia probabil nu reuseau niciodata si apelau la japonezi.

 

Si ca sa nu va agitati este vorba de un lot de motorete care au ajuns doar in Anglia. La a mea de ex. e ok.

 

Creste inima in mine cand vad ca va bucurati de un fleac. Adevarul ca este de inteles sa faceti gat ptr. un fleac asa de mic, ptr. ca e singurul.

 

CBR1000RR e acru?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa mai discutam despre asta?

 

First Track Day on the CBR1KRR

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

First track day on the blade under the belt and what a difference to the SP1

 

I was defiantly faster through the corners on the blade though I did have some issues in getting the suspension set up for the track. The power on the straight was, well impressive.

 

You do not have any idea at all what this bike is capable off when riding street, if you have one of these bikes you have to go to the track!

1 Was having some problems getting the suspension set up as apart from the front pre load being wound right in was running the standard settings.

2 Wound the front compression and rebound damping up two turns which helped.

3 I used to bottom out the SP all the time under braking but had no issues with the blade so the front was working well.

4 In the end I had the rear shock on number 8 for preload and one turn up on compression and rebound damping.

5 My main problem was that I was not turning on to the apex where I wanted to be so my line was out by at least a metre and when I was on the gas she tended to run wide rather than track on my required line.

6 From the above my turn in points probably need working on.

7 I was a bit tentative on the throttle and if I was more aggressive I could probably cut off another couple of seconds off the lap time. But there again I am there for the corners (well thatâs my excuse and am sticking to it)

8 My corner speeds are an issue and felt that when I was in the corners I could have had a faster entry speed and corner speed. I think that this is a fear barrier and once I get a bit more track time I should be able to move through this barrier. This is obviously me and not the bike.

9 The throttle seemed very on off, so when you crack the throttle open at the apex you get a kick, again I will have to get used to this.

10 The steering damper worked and if the front end wobbled it was quickly were taken care of.

11 The brakes sucked on the track with a progressive loss of pressure during the session. I am sure that there is some air in the system that only came out when the fluid got hot. A good bleed and braided lines should sort this out.

12 014âs worked well, got hot quickly and, well they just worked.

 

All up did about 250 kilometres on the track and went through a tank plus 8 litres that I took with me in a back pack.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Musashi in urma studiului facut de tine am observat ca iti iei cea mai tare dintre ele si anume Ducati 749. Mi-ar fi rusine sa vb despre putere.

NKZ tata ....... eu nu am spus si nu spun ca ducati este "cea mai tare dintre toate". Eu am citat ce spuneai baietii aia in revista. Ducati sta cel mai prost la CP / ccm ..... la cei 749 ccm pe care ii are ar fi trebuit sa aiba mai multi CP.

Eu am vrut sa arat corectitudinea datelor furnizate de constructor fata de realitate. Mi se rupe cine si ce fura ......dar sa nu se mai spuna ca Honda este mai presus de toate banuielile ..... ! Si ei sint oameni care fac motoare si implicit si ei pot gresi. :baubau:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi se rupe cine si ce fura ......dar sa nu se mai spuna ca Honda este mai presus de toate banuielile ..... ! Si ei sint oameni care fac motoare si implicit si ei pot gresi.  :baubau:

Da tu ai citit ce am scris eu legat de puterea la roata? Daca vrei sa afli despre asta vezi ca gasesti pe net toate testele la orice fel de motoreta vrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...