Jump to content

Pavel

EX+
  • Content Count

    486
  • Joined

  • Last visited

About Pavel

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Bucuresti - Bistrita
  1. Luni - Vineri : 7 - 14 Sambata: 8 - 13
  2. Lantul e vechi si uzat neuniform. Unele portiuni sunt mai intinse. Si eu am patit la fel. Ai ptea sa il schimbi
  3. Nu te mai stresa cu furtunele alea. Sistemul aduce un "plus" motocicletei, baga mai mult aer mai repede, este spre bine ei, nu e un dezavantaj. Cat despre consum, probabil ca o sa ai undeva pe la 8% in oras, spun asa aproximativ, intreaba-l pe proprietar si mai adauga 1% . Su vorbeste cu Sabin_sbz si intreaba-l cat consuma. Daca te intereseaza sa mergi prin Bucuresti si sa consumi putin, mai bine iti iei un scuter la inceput. E mai practic.
  4. http://www.bikechatforums.com/viewtopic.ph...der=asc&start=0
  5. 200 km e destul de mult pe un super-sport in spate fara oprire si asta daca nici nu ai conditie fizica. Incearca sa stai cat mai relaxata. Primele drumuri din an sunt mai grele, pe urma iti intrii in ritm. Mergi la sala, nu strica
  6. Cea mai tare faza!!!! . Super beton! Imi cer scuze ca rad, dar nu pot sa nu imi imaginez toata povestea. Bafta in continuare, esti nebuna femeie !!!
  7. Bravo duracell Super frumoasa motorisca, sa o stapanesti sanatos si cat mai repede. Sa stiic a si eu aveam problemele astea la inceput, nu reuseams a urc borduri, cum e destul de grea motoreta ma cam emotionam cand trebuia sa o manevrez la viteza mica, si daca mai era o gasca de gura casca care priveau era clar ca trebuia sa imi moara motorul sau sa fac o parcare din 100 de manevre Stai linistit, o sa te obisnuesti. Si eu la primul drum am cazut pe linia de tranvai ... cand am pus piciorul jos in intersectie. Si asta tot din cauza emotiilor - venea tranvaiul, se uita lumea ca la ur
  8. Pavel

    Well...

    Tare de tot Dog! Sclipeste motoreta! Felicitari!
  9. Mama . ..de cand nu am mai fost la Etrusco ... s-a cam schimbat atmosfera!
  10. SA SE PUPE MIRI ! SA SE PUPE MIRI ! SA SE PUPE MIRI !
  11. Fosta motocicleta a fost o Aprilia de 250. Tocmai am adus-o din Germania, am dat-o jos din masina cu care am transportat-o, nici nu era inmatriculata si vine un prieten sa i-o dau si lui o tura. Ce sa zici, i-o dau! Merge asta pe un drum laturalnic, baga viteza, ce altceva putea sa faca, si in curba se sperie, sare peste o bordura si arunca motocicleta pe jos. Mi-a venit sa turbez! Eh, s-a reparat, nu a fost nici o problema intre noi, doar ca am ramas cu sechele la datul motocicletei. De fiecare data cand o dau ... ma astept ca ala sa o "testeze" si sa piarda controlul.
  12. Exerseaza counter steering, dupa ce te obisnuesti cu asta o sa fi mai sigur pe tine in curbe si o sa stii ce sa faci cand se iveste Mergi pe un drum drept, lat, necirculat, pe mijlocul drumului. Trebuie sa ai cam 60 km/h. Impingi cu mana dreapta putin ghidonul, imagineaza-ti ca impingi motocicleta in jos, impingand in dreapta ghidonului. O sa vezi ca motocicleta o ia in dreapta. Prima data va parea ciudat, dar dupa cateva incercari ti se va parea perfect normal si nu stii cum de nu ai facut asa de la inceput. Foarte important, exerseaza asta.
  13. Merge Cristina! Miercuri daca vi la arc ai sucul !
  14. Pavel

    Motomania

    Nitescule, ai si tu dreptate, omul munceste, dar stii care vad eu problema? Romanii nostrii vor sa castige din prima zi, si cat mai mult posibil. In loc sa construiasca o relatie de prietenie intre dealer si motociclist, si in felul asta sa vina motociclistul mereu la el. Mai da o reducere, mai un sfat, mai il ajuta cand are nevoie, si atunci simte si mtociclistul ca merge la firma XYZ si acolo rezolva tot, e om de incredere dealerul asta si merge la el chiar daca la magazinul din colt de data asta costa cu 100.000 mai mult. Dealerul asta l-a ajutat de atatea ori si e prietenul lui.
×
×
  • Create New...