sebigansca Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 Salut am un kit de lant nou de la regina si vreau sa il schimb pe cel vechi unde pot sa il schimb in bucuresti ? , trebuie desfacut si apoi nituit la loc ( sau cel putin asa cred ) 10x Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 Daca e inchis, desfaci bascula si gata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Martie 13, 2007 Share Postat Martie 13, 2007 Service MyMotoTuning, Bd Iuliu Maniu nr 9-11, tel: 072 MOTOARE program 10-18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebigansca Postat Martie 14, 2007 Autor Share Postat Martie 14, 2007 M-am hotarat sa il schimb cu mana mea in weekend daca e cineva care a mai facut operatia si vrea sa imi descrie pasii ii multumesc anticipat si daca stie cineva exact ce chei imi trebuie ca sa imi fac rost inainte si sa nu umblu atunci dupa ele mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebigansca Postat Martie 16, 2007 Autor Share Postat Martie 16, 2007 haideti, chiar nimeni nu are de dat niste sfaturi ? de ex : cum se desface bascula? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi-mic Postat Martie 16, 2007 Share Postat Martie 16, 2007 E......aici vad ca nu se mai baga nimeni cu indicatii.... Suspenda bine si asigura motocicelta sa nu cada. Scoti roata spate si pui deoparte cu atentie toate accesoriile (frine etc). Schimbi pinionul spate (presupun ca n-ai facut greseala sa cumperi doar lant, si ai luat kit complet). Desfaci pinionul fata (lantul poti sa-l tai) si-l schimbi si pe el. Decuplezi amortizorul central. Desfaci axul basculei (ai grija la semeringuri/rulmentii basculei/distantiere etc). Nu e nevoie sa iasa cu totul, e suficient sa ai loc sa strecori lantul nou. S.A.M.D...... Cam greu sa vizuializezi totul cind stai la birou...dar cam asta e, in mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin Smokey Postat Martie 16, 2007 Admin Share Postat Martie 16, 2007 M-am hotarat sa il schimb cu mana mea in weekend daca e cineva care a mai facut operatia si vrea sa imi descrie pasii ii multumesc anticipat si daca stie cineva exact ce chei imi trebuie ca sa imi fac rost inainte si sa nu umblu atunci dupa ele mersi haideti, chiar nimeni nu are de dat niste sfaturi ? de ex : cum se desface bascula? Am facut si io mai demult operatia asta la GPZ Din memorie ... cam asta ar fi scenariul: - pui motorul pe cricul central si-l faci sa stea in fata (nu pe roata spate) - desfaci tija pt. frana cu tambur (daca ai cu tambur) - daca ai disc nu cred ca trebuie sa desfaci etrierul - desfaci roata spate, cred ca intr-o parte ai nevoie de cheie de 17 si dincolo de 19 (sau 21?), are si o siguranta acolo, o pui bine - scoti roata afara, moment in care lantul atarna pe bascula - daca ai pinion nou, desfaci si-l schimbi, mai poti gresa/curata pe acolo - desfaci capacul de plastic de la pinionul din fata (cheie de 8 parca) - desfaci suportul de la scarita pasagerului care tine si toba stanga (sa poata trece lantul pe acolo) - desfaci bascula, are un surub deasupra scaritei, protejat de un capac rotund de plastic - scoti axul care tine bascula - in momentul asta ar trebui sa poti strecura lantul vechi afara si lantul nou inauntru - daca ai, schimbi si pinionul fata, are o siguranta parca - cureti de mizerie locurile pe acolo - cureti si protectia de lant, bascula - pui bascula la loc - pui inapoi surubul care tine scarita si toba - pui roata la loc - pui tija pt. frana de mana - intinzi lantul - ungi lantul - te uiti inca o data daca totul e unde trebuie - faci o tura mica - verifici lantul sa fie intins corect - lantul vechi il faci cadou unui manelist Ca sa fii ordonat foloseste un cofraj de oua, pe masura ce desfaci suruburile le pui in ordine acolo. La montaj iti va fi mai usor, si vezi totodata daca ai piese in plus la sfarsit Un set de chei de 8,10,12,17,19 cred ca-ti sunt suficiente. La bascula trebuie o cheie pt. contra si o cruce (sau cheie de roti auto). Nu incerca sa slabesti cu cricketul ca-l strici. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebigansca Postat Martie 16, 2007 Autor Share Postat Martie 16, 2007 mersi de indrumari, maine ma ocup de el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 19, 2007 Share Postat Martie 19, 2007 ....Ca sa fii ordonat foloseste un cofraj de oua, pe masura ce desfaci suruburile le pui in ordine acolo. La montaj iti va fi mai usor, si vezi totodata daca ai piese in plus la sfarsit ... ce tare e asta! . buna idee mie mereu imi raman suruburi dupa ce montez un motor @sebigansca: fa rost de o presa pt. desfacut si nituit lantul. muncesti max. 30 minute arata cam asa e 30 euro la louis. te asigur ca merita investitia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.