Sari la conținut

Schimbare Kit Distributie Gpz 500


TETEA.
 Share

Postări Recomandate

Cu riscul de a deveni plictisitor... am sa va expun o alta problema:

Zornaitul de la distributie imi indica ca ar trebui schimbat kitul. N-am desfacut sa vad ce este acolo, piese noi imi vin curand, cam tot de tine de distributie, insa isi face loc urmatoarea intrebare: poate o persoana cu oarecari inclinatii tehnice si sustinut moral (macar) de cativa prieteni - aici va includ si pe voi, evident - sa inlocuiasca ce-i de inlocuit pe acolo? Ce ar trebui sa stiu, la ce sa ma astept, la ce sa fiu cu multa bagare de seama?

Rog posesorii de GPZ 500 si cei care au mai efectuat asemenea "operatii" sa vina cu sfaturi, pentru ca mi-e peste mana sa ma adresez unui service din varii motive (distanta, bani, etc).

Multumesc anticipat pentru raspunsuri! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 Se demonteaza motorul din cadru

2 se aduce pist no2 la PMS demontezi intinzatorul lantului distrib si axele cu came

3 demontezi baia ulei capacele ambreiaj pompa apa -(vezi de filetul pe stanga )si generator si

ambreiaj, selector demarorul (ai un surub sub el)etc

4Se slabesc si desfac suruburile in ordinea prescrisa (inversa montarii numerotarea este pt montare)) mai intai cele se 6 apoi la final cele de forta de la arbore si ax secundar ,se desface carterul

5 se desfac manetoanele de pe arbore si se schimba lantul.

daca schimbi si patina spate parca trebuie sa demontezi si chiulasa. pt patina intinzatorului nu e necesar.

montarea aprox in ordinea inversa demontarii

 

Pt operatiunea asta ai nevoie de scule ,un manual reparatii ,conditii cat de cat decente de lucru ceva experienta nu strica. daca nu ai mai facut asa ceva este preferabil sa apelezi la un service

Succes oricum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 Se demonteaza motorul din cadru

2 se aduce pist no2 la PMS demontezi intinzatorul lantului distrib si axele cu came

3 demontezi baia ulei capacele ambreiaj pompa apa -(vezi de filetul pe stanga )si generator si

ambreiaj, selector demarorul (ai un surub sub el)etc

4Se slabesc si desfac suruburile in ordinea prescrisa (inversa montarii numerotarea este pt montare)) mai intai cele se 6 apoi la final cele de forta de la arbore si ax secundar ,se desface carterul

5 se desfac manetoanele de pe arbore si se schimba lantul.

daca schimbi si patina spate parca trebuie sa demontezi si chiulasa. pt patina intinzatorului nu e necesar.

montarea aprox in ordinea inversa demontarii

 

Pt operatiunea asta ai nevoie de scule ,un manual reparatii ,conditii cat de cat decente de lucru ceva experienta nu strica. daca nu ai mai facut asa ceva este preferabil sa apelezi la un service

Succes oricum!

Multumesc pentru multitudinea detaliilor din raspunsul tau! :crack:

Scule am, conditii cat-de-cat, manual de service ma apuc sa caut acum pe forum. Pentru toate exista un inceput, nu?

Merci inca odata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...