Ikarus Postat Iunie 21, 2004 Share Postat Iunie 21, 2004 Dupa ce am mers la vreo 80-100/h cam 300km nipru meu fumega consistent din cilindru din dreapta (ala din stanga n-are nici pe m'sa). Asta numai la relanti si numai atunci cand e incins dupa un astfel de drum. Si nici nu mai trage klumea odata ce a inceput sa scoata fum. La rece (si caldutz) e OK. Oare am depasit eu limita "psihologica" a niprului? Ce naiba are? Ca doar nu se uzeaza un cilindru si altu nu? Btw, are 1500km motoru (facuti in ultimele 2 sapt). Zice-ti si voi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Iunie 21, 2004 Share Postat Iunie 21, 2004 pai daca ai mers cu 100km/h 300km fara grup de fuga tre sa te gandesti ca ai incins motorul ala tare si tre sa vezi segmenti sau ghidurile la supapa si inca cva orice motor chiar si japoneza cand e incinsa tare la turatie mare scoate fum daca iti consuma la 1000km 1l de ulei te mai tine anul asta stai fara griji daca nu astepta pana ajungi la acest consum de ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ikarus Postat Iunie 21, 2004 Autor Share Postat Iunie 21, 2004 Am grup de fuga. Ulei consuma cam asa cum ai zis tu. Da de ce fumega doar un clindru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Iunie 21, 2004 Share Postat Iunie 21, 2004 tot am uitat sa mai zic ceva cand se incinge motorul tare cum e la tine cazul la epurator sunt 2 piese din materiale diferite aluminiu care se dilata mai usor si otel care se dilata mai greu aluminiu dilatandu-se mai repede lasa loc ca sa iasa vapori de ulei care ajung in carburatorul drept si astfel ajung si in cilindru unde sunt arsi si asa iesa fum scoate furtunul de la epurator si lasa-l in jos nu-l mai baga in filtrul de aer numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 21, 2004 Share Postat Iunie 21, 2004 Oare am depasit eu limita "psihologica" a niprului? Ce naiba are? Ca doar nu se uzeaza un cilindru si altu nu? ai sa fi surprins, dar la nipru se pot intampla tot soiul de chestii, inclusiv violarea grosolana a legilor fizicii In acest domeniu, geniul creator al poporului rus nu are limite Un pesimist ar zice "nu se poate"... Optimistul zice : BA SE POATE!!!!!!! SE poate sa se sparga un piston asa din senin, se poate sa-si inghita segmentii, se poate ca tija de actionare a ambreiajului sa se rupa degeaba, se poate ca un culbutor sa crape, se poate ca cilindrul nou sa nu intre la locul lui decat dupa ce il mai tai cu flexul,2 centrifugale de avans se pot sparge fara sa le loveasca nimic, un arbore al cutiei de viteze poate fi stramb din fabrica, pinioanele se pot manca intre ele pana mai raman 1/2 din numarul de dinti,un nipru poarte merge cu 130, dar la o banala tura cu 80 kmh sa crape fierea in el. etc,etc. Enumerarea de mai sus nu am scris-o ca batjocura la adresa neprelor, ci sunt niste fapte desprinse din realitatea inconjuratoare. Ca raspuns la intrebarea ta: da, e posibil ca un cilindru sa se uzeze si unul nu. E posibil ca fumul ala de il vezi sa fie de benzina(negru) nu de ulei, caz in care ti s-a dereglat carburatorul pe cilindrul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ikarus Postat Iunie 21, 2004 Autor Share Postat Iunie 21, 2004 Furtunu ala il scosesem deja ca am carburi Keihin pe ea si n-am vrut sa-mi bage ulei in ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Iunie 21, 2004 Share Postat Iunie 21, 2004 tinand cont de consumul de ulei vezi urmatoarele lucruri: 1 teava de scuregre a uleiului din cil drept sa nu fie infundata 2 jocul supapelor in ghiduri sa nu fie mai deloc 3 segmenti daca au fanta mai mare de 1mm e clar toate cele enumerate de axa se pot intampla cand motorul functoneaza dereglat adica nu sunt sincronizati bine amandoi ciclindri iar aprinderea nu-i convine deloc la dnepr...asa ca apeleaza la un meserias bun numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ikarus Postat Iunie 21, 2004 Autor Share Postat Iunie 21, 2004 @Axa: Eu ma astept si sa omor vreo doua prepelite pe camp din mers, cand mi-or sari pistoanele prin chiulase. La cate povesti am auzit despre nipre... Btw, fumu' e din ala albastrui de la ulei. Si iese numa la relanti dupa ce am forjat-o bine. In turatie nu iese fum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
orestte Postat Iunie 21, 2004 Share Postat Iunie 21, 2004 stai linistit nu e asa cum zice axa, dnepr e un motor bun tre sa-l cunosti ca sa sti ce sa-i faci odata si bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.