Sari la conținut

Aprilia Rs 250


AntIs0cI@L
 Share

Postări Recomandate

Ea este viitoarea mea motocicleta(prima:)) si mi-as dori foarte mult sa citesc si eu niste pareri despre acest model de aprilia(cu bune si rele all included)

Modelul : rs 250 din 97 cu 15000 de km (proprietarul zice ca motorul a fost schimbat) intretinuta cat se poate de bine.

Multumesc si astept parerile voastre.

Cand o sa vina o sa pun si niste poze :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit din topicul ala si nu am gasit nimic constructiv

lumea se cearta si nu explica mai nimic

am uitat sa mentionez ca sunt incepator si nu as vrea sa ma frang in 2 de la inceput

si dupa indelungi cercetari am tras concluzia ca rs 250 ma caracterizeaza mai bine decat rs 125.....fiind si mai usoara decat un zxr de 400...ma inspaimanta sa ma gandesc din prima la 400 cc....asa ca as dori niste sfatrui daca se poate...pls

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit din topicul ala si nu am gasit nimic constructiv

lumea se cearta si nu explica mai nimic

am uitat sa mentionez ca sunt incepator si nu as vrea sa ma frang in 2 de la inceput

si dupa indelungi cercetari am tras concluzia ca rs 250 ma caracterizeaza mai bine decat rs 125.....fiind si mai usoara decat un zxr de 400...ma inspaimanta sa ma gandesc din prima la 400 cc....asa ca as dori niste sfatrui daca se poate...pls