Sari la conținut

Ajutoooor


Ssshark
 Share

Postări Recomandate

size=7]ceau

Am si eu un Super Tenere din 95 si acum i-am facut schimbu de ulei si de filtre. Am pus Motul 3000 20W 50 mineral si filtre champion de pe louis si am umblat si la ghiuze in carburator, le-am pus la minim.

E necesar sa fac carburatia dupa ce am facut schimbul?

Cand schimbi uleiul e bine sa pui ceva solutie sau ceva ulei special sa cureti motoru inainte sa bagi uleiul de motor?

Si inca ceva uleiul care l-am bagat e bun sau trebuia sa pun sintetic sau semisintetic? Cartea scrie 20w 40 dar nu am gasit

Eu asa am auzit ca daca e mai vechi motoru e mai bun asta

 

Scrieti-mi va rog parerea voastra si lamuriti-ma daca puteti in legatura cu intrebarile mele

si orice sfat ce mi-ar putea folosi in legatura cu schimbul de ulei .

 

 

 

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce pot yo sa-ti zic e ca 20 40 50 .... etc se refera la temperaturi de utilizare deci nu cred sa aiba legatura cu vechimea motorului iar chestia cu "e mai bun asta" e vrajala de vanzator care nu are pe stoc ce ceri tu :D Mai departe din cate stiu eu dupa schimbul uleiului nu trebuie sa faci carburatia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Logic, dupa ce umbli la ceva, verifici ce ai facut. Zici ca ai umblat in carburatoare, nu? Atunci obligatoriu se pune ceasul sincronizator pe ele.

Si ca regula, verificarea carburatoarelor se face la cca 5000km.

 

Dar de ce te-ai bagat sa umbli la carburatoare? Sa sti ca dc modifici pozitia cuiului nu se reduce neaparat consumul. Poti saraci f mult amestecul, si pe langa faptul ca se distruge motorul, prin faptul ca nu-i dai destula benzina cata are el nevoie, tragi mai tare de gaz, si se mareste si consumul in anumite plaje de turatii.

 

Despre ulei, este bun ce ai bagat. Tinand cont de temperaturile noastre din timpul verii si de varsta motoretei (dupa cum parca ziceai).

 

Un schimb de ulei cel mai frumos se face cu motorul cald, la temp normala de lucru, se goleste motorul de ulei, se pune un ulei ieftin cu aceleasi caracteristici, se porneste motorul pentru 5 min , dupa care se scuge tot uleiul , se schimba filtrul si se pune uleiul definitiv.

Dar nu face mai nimeni asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Si eu am o vaca ca a ta si iti recomand urmatoarele:

 

Nu cred ca e bine ca ai pus carburatoarele sa mearga la minimum de benzina. Cel mai bine e sa le lasi pe la mijloc. Daca motoreta consuma mult, e cel mai probabil din cauza tuburilor de emulsie din carburatoare care sunt problema la acest tip de carburatoare si se schimba pe la 20-30.000 km.Eu dupa ce le-am schimbat mi-a scazut consumul cu peste 1 litru la suta.Costa 30 EUR perechea.

 

Uleiul pus de tine nu mi se pare cea mai buna alegere decat daca mergi cu ea pe calduri foarte mari. Baga un 10W-40 (vezi www.valvoline.com.ro eu de aici am luat la pret bun). Recomand un ulei semisintetic, iti va proteja motorul mult mai bine in timp , sau chiar sintetic daca o folosesti la mers in oras constant (protejeaza mai bine cand e motorul rece). Depinde si de cati km are motorul, daca e mai uzat mai bine merege semisintetic decat sintetic. Pe forumurile din afara cam asa recomanda baietii cu ST.

 

Ca idee, aceasta motocicleta are o racire fenomenala (cand au proiectat-o a fost testata si in desert). Si nu recomand sa bagi un ulei gros deoarece motorul lucreaza la temperaturi relativ joase (fiind inclinat in fata, curentul de aer bate direct in chiuloasa,eu cand sunt sub 20 de grade ii pun carton la radiator).La racire contribuie si cei 4,2 l de ulei care circula prin motor.

 

Daca mai ai intrebari, da un PM si poate vorbim pe mess sau la telefon. :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Si eu am o vaca ca a ta si iti recomand urmatoarele:

 

Nu cred ca e bine ca ai pus carburatoarele sa mearga la minimum de benzina. Cel mai bine e sa le lasi pe la mijloc. Daca motoreta consuma mult, e cel mai probabil din cauza tuburilor de emulsie din carburatoare care sunt problema la acest tip de carburatoare si se schimba pe la 20-30.000 km.Eu dupa ce le-am schimbat mi-a scazut consumul cu peste 1 litru la suta.Costa 30 EUR perechea.

 

Uleiul pus de tine nu mi se pare cea mai buna alegere decat daca mergi cu ea pe calduri foarte mari. Baga un 10W-40 (vezi www.valvoline.com.ro eu de aici am luat la pret bun). Recomand un ulei semisintetic, iti va proteja motorul mult mai bine in timp , sau chiar sintetic daca o folosesti la mers in oras constant (protejeaza mai bine cand e motorul rece). Depinde si de cati km are motorul, daca e mai uzat mai bine merege semisintetic decat sintetic. Pe forumurile din afara cam asa recomanda baietii cu ST.

 

Ca idee, aceasta motocicleta are o racire fenomenala (cand au proiectat-o a fost testata si in desert). Si nu recomand sa bagi un ulei gros deoarece motorul lucreaza la temperaturi relativ joase (fiind inclinat in fata, curentul de aer bate direct in chiuloasa,eu cand sunt sub 20 de grade ii pun carton la radiator).La racire contribuie si cei 4,2 l de ulei care circula prin motor.

 

Daca mai ai intrebari, da un PM si poate vorbim pe mess sau la telefon. :baldy:

PRIETENE SCUZA-MA CA TE CONTRAZIC DAR ULEIUL SINTETIC DISTRUGE MAI REPEDE MOTORUL NU-L PROTEJEAZA. Sinteticul e bun la performanta si la consum redus de combustibil .Mineralul sau semi sinteticul protejeaza motorul mai bine dar are performante mai scazute si papa mai mult combustibil. Tre sa te mai documentezi nu la ce zic aia de afara ca acolo e alta poveste,incepand de la ulei ,combustibil,drumuri etc etc. Asa ca mai citeste cum e cu uleiurile. No ofence.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astept si alte opinii.Ma abtin sa dau o replica pe masura arogantei postului lui DCSAN.

 

 

Citeste si decide singur care ulei e bun si care nu pentru motorul tau... Daca cineva se autointituleaza "specialist" in motociclete asta nu inseamna neaparat ca se si pricepe.

http://www.pro-bike.ro/forums/aproape-Totu...lei-t19164.html

http://www.pro-bike.ro/forums/aproape-Totu...-II-t22179.html

 

La fel si in cazul carburatorului, dupa ce ai inteles teoria si principiul de functionare, nu mai ai nevoie de sfaturile nici unui "specialist".

http://www.pro-bike.ro/forums/aproape-Totu...t-I-t23499.html

http://www.pro-bike.ro/forums/aproape-Totu...-II-t23592.html

 

Daca ai acces la un analizor de gaze poate ca o sa te intereseze, macar ca titlu informativ si

http://www.pro-bike.ro/forums/Analiza-Gaze...are-t24771.html

 

Succes!

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Citeste si decide singur care ulei e bun si care nu pentru motorul tau... Daca cineva se autointituleaza "specialist" in motociclete asta nu inseamna neaparat ca se si pricepe.

http://www.pro-bike.ro/forums/aproape-Totu...lei-t19164.html

http://www.pro-bike.ro/forums/aproape-Totu...-II-t22179.html

 

La fel si in cazul carburatorului, dupa ce ai inteles teoria si principiul de functionare, nu mai ai nevoie de sfaturile nici unui "specialist".

http://www.pro-bike.ro/forums/aproape-Totu...t-I-t23499.html

http://www.pro-bike.ro/forums/aproape-Totu...-II-t23592.html

 

Daca ai acces la un analizor de gaze poate ca o sa te intereseze, macar ca titlu informativ si

http://www.pro-bike.ro/forums/Analiza-Gaze...are-t24771.html

 

Succes!

 

 

Man interesant articol dar stii teoria cu practica nu se prea potrivesc crede-ma si dupa cate vad nu mai esti in Ro asa ca orice ulei oridinar din Wall Mart este de trei ori mai bun ca celmai tare ulei din Ro. Iar dac vrei exemplu vin-o si ti demonstrez practic ca te inseli . Iar netul este gargara publicitara doar vorbe pt a face vanzare. Oricum Fiecare cum poate . Succes la toata lumea.

 

Pt Florea Pune-mi in Ghilimele unde am fost arogant mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Man interesant articol dar stii teoria cu practica nu se prea potrivesc crede-ma si dupa cate vad nu mai esti in Ro asa ca orice ulei oridinar din Wall Mart este de trei ori mai bun ca celmai tare ulei din Ro. Iar dac vrei exemplu vin-o si ti demonstrez practic ca te inseli . Iar netul este gargara publicitara doar vorbe pt a face vanzare. Oricum Fiecare cum poate . Succes la toata lumea.

 

Pt Florea Pune-mi in Ghilimele unde am fost arogant mersi

 

De cele mai multe ori teoria nu se potriveste cu practica mai ales datorita "practicienilor" semianalfabeti in cazul nostru in materie de mecanica, care refuza sa aplice cunostintele ce le'au dobandit in scoala (daca au fost) si se bazeaza pe mituri si prejudecati pentru a'si argumenta punctele de vedere.

 

Si spre informarea ta, netul e plin de informatii oferite cu marinimie de nume prestigioase intr'un domeniu sau altul... totul e sa nu le cauti pe mIRC sau site'uri XXX !

 

Chiar m'ai facut curios, cum ai de gand sa'mi demostrezi practic ca un ulei mineral de doi bani este mai bun decat ... sa zicem MOTUL 300V diesther???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cele mai multe ori teoria nu se potriveste cu practica mai ales datorita "practicienilor" semianalfabeti in cazul nostru in materie de mecanica, care refuza sa aplice cunostintele ce le'au dobandit in scoala (daca au fost) si se bazeaza pe mituri si prejudecati pentru a'si argumenta punctele de vedere.

 

Si spre informarea ta, netul e plin de informatii oferite cu marinimie de nume prestigioase intr'un domeniu sau altul... totul e sa nu le cauti pe mIRC sau site'uri XXX !

 

Chiar m'ai facut curios, cum ai de gand sa'mi demostrezi practic ca un ulei mineral de doi bani este mai bun decat ... sa zicem MOTUL 300V diesther???

Scuza-ma ca te-am bruscat ai dreptate . Am vazut acum locatia asa ca nu am cum sa-ti demonstrez. Asculati-l pe "doctul" asta oameni buni ca stie el ce copiaza de pe net si va invata pe voi si ingnorati-ma pe mine un analfabet cu peste 16 de practica . La mai mare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cele mai multe ori teoria nu se potriveste cu practica mai ales datorita "practicienilor" semianalfabeti in cazul nostru in materie de mecanica, care refuza sa aplice cunostintele ce le'au dobandit in scoala (daca au fost) si se bazeaza pe mituri si prejudecati pentru a'si argumenta punctele de vedere.

 

Si spre informarea ta, netul e plin de informatii oferite cu marinimie de nume prestigioase intr'un domeniu sau altul... totul e sa nu le cauti pe mIRC sau site'uri XXX !

 

Chiar m'ai facut curios, cum ai de gand sa'mi demostrezi practic ca un ulei mineral de doi bani este mai bun decat ... sa zicem MOTUL 300V diesther???

Scuza-ma ca te-am bruscat ai dreptate . Am vazut acum locatia asa ca nu am cum sa-ti demonstrez. Asculati-l pe "doctul" asta oameni buni ca stie el ce copiaza de pe net si va invata pe voi si ingnorati-ma pe mine un analfabet cu peste 16 de practica si fara nic un pic de scoala . Astia in Ca numai de astia ca mine au nevoie. :crack: :kick: :lol: :lol: :P :D La mai mare!

 

De cele mai multe ori teoria nu se potriveste cu practica mai ales datorita "practicienilor" semianalfabeti in cazul nostru in materie de mecanica, care refuza sa aplice cunostintele ce le'au dobandit in scoala (daca au fost) si se bazeaza pe mituri si prejudecati pentru a'si argumenta punctele de vedere.

 

Si spre informarea ta, netul e plin de informatii oferite cu marinimie de nume prestigioase intr'un domeniu sau altul... totul e sa nu le cauti pe mIRC sau site'uri XXX !

 

Chiar m'ai facut curios, cum ai de gand sa'mi demostrezi practic ca un ulei mineral de doi bani este mai bun decat ... sa zicem MOTUL 300V diesther???

Scuza-ma ca te-am bruscat ai dreptate . Am vazut acum locatia asa ca nu am cum sa-ti demonstrez. Asculati-l pe "doctul" asta oameni buni ca stie el ce copiaza de pe net si va invata pe voi si ingnorati-ma pe mine un analfabet cu peste 16 de practica si fara nic un pic de scoala . Astia in Ca numai de astia ca mine au nevoie. :crack: :agree: :agree: :baldy: :baldy: :P La mai mare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuza-ma ca te-am bruscat ai dreptate . Am vazut acum locatia asa ca nu am cum sa-ti demonstrez. Asculati-l pe "doctul" asta oameni buni ca stie el ce copiaza de pe net si va invata pe voi si ingnorati-ma pe mine un analfabet cu peste 16 de practica si fara nic un pic de scoala . Astia in Ca numai de astia ca mine au nevoie. :crack: :kick: :lol: :lol: :P :D La mai mare!

 

Eu nu am avut niciodata pretentia de specialist, de fapt asta'i marea problema, ca pana si un amator ca mine isi da seama imediat de gugumaniile sustinute de catre unul si altul ce se dau drept mari somitati in materie de mecanica, cu muuuulti ani de practica.

 

Propun sa lasi deoparte tonul arogant, si sa'ti sustii punctele de vedere cu argumente solide, sa oferi informatii concrete in cazurile in care teoria este infirmata de catre practica, cazuri concrete, exemple, masuratori...etc. Astfel, toata lumea (inclusiv eu) va avea de castigat.

 

Asa... doar cu ironii ieftine nu lasi decat impresia unui emigrant frustrat ce se crede mai cu motz decat ceilaltzi. Oriunde, nu numai in "Ca" (sa vorbim "cifrat") e plin de prosti, depinde insa pe cine iei ca sistem de referinta, daca privesti un pic mai departe de nivelul nasului vei fi surprins cate mintzi minunate vei descoperi in jurul tau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu am avut niciodata pretentia de specialist, de fapt asta'i marea problema, ca pana si un amator ca mine isi da seama imediat de gugumaniile sustinute de catre unul si altul ce se dau drept mari somitati in materie de mecanica, cu muuuulti ani de practica.

 

Propun sa lasi deoparte tonul arogant, si sa'ti sustii punctele de vedere cu argumente solide, sa oferi informatii concrete in cazurile in care teoria este infirmata de catre practica, cazuri concrete, exemple, masuratori...etc. Astfel, toata lumea (inclusiv eu) va avea de castigat.

 

Asa... doar cu ironii ieftine nu lasi decat impresia unui emigrant frustrat ce se crede mai cu motz decat ceilaltzi. Oriunde, nu numai in "Ca" (sa vorbim "cifrat") e plin de prosti, depinde insa pe cine iei ca sistem de referinta, daca privesti un pic mai departe de nivelul nasului vei fi surprins cate mintzi minunate vei descoperi in jurul tau...

:crack: :kick: :lol: :lol: :P :D :crack: Man Chiar ma amuzi si stii ce cred eu ca nu meriti sa ma screm pt tine. Nu ca ma dau mare dar nici nu stii cati plang dupa mine asa cum ma crezi tu analfabet. Eu vorbesc din practica si am ivatat aici in Canada cat nu am invatat in scola si in particular in Romania.Ca cica astia nu recunosc scoala din Ro tre sa mai faci si aici scoala Canadiana ca sa fii recunoscut in orice domeniu fara exceptie. Si ca sa vezi ca nu ma dau pe mirc sau pe xxx uite aici un articol demn de lecturat . Daca esti asa de bine intentionat tradu-l pt Romanii necunoscatori de Limba Engleza . Multumesc Anticipat.

Articol adevarat nu vrajeli comerciale referitor la uleiuri Practica ?? Vrei din practica eu la mobra mea am pus ulei de auto Castrol GTX 10W40 si am bagat si Duralube in Motor si merge fara probleme cand am vandut mobra a pornit la sfert dupa 6 luni de neporneala iar eu schimbam uleiul la 6000 Km dac vrei te poti duce acasa la mine ca le-am pastrat pe ultimele doua schimburi sa vezi cum arata zici ca e nou ne turnat in motor.

 

Gata m-ai obosit ! Ce sa-i faci imbatranesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor Yoghi si Ducu-San, va rog sa nu va mai certati pe topicul cuiva care a cerut ajutor.

Sint convins ca 2-3 articole copiate de pe net si puse cu insistenta in fiecare topic de service chiar nu ajuta pe nimeni.

Atita timp cit nu sinteti nici macar in zona (fizic vorbind) sau nu aveti legatura cu subiectul, cred ca nu are rost toata discutia.

 

Imi permit sa ma bag pentru ca am Super Tenere si stiu totul despre ea. Ca dovada, Sandu mi-a cerut parerea pe PM si asa cum se vede n-a mai insistat pe forum pentru ca a primit raspunsurile dorite.

O zi buna :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Polemica noastra a inceput datorita afirmatiei tale initiale, citez "PRIETENE SCUZA-MA CA TE CONTRAZIC DAR ULEIUL SINTETIC DISTRUGE MAI REPEDE MOTORUL NU-L PROTEJEAZA."

 

Articol adevarat nu vrajeli comerciale referitor la uleiuri

 

Se pare ca nici macar n'ai catadicsit sa'ti citesti articolul tau "adevarat" recomandat cu atata aroganta, ia uite ce contine la un moment dat: "There does, however, appear to be a legitimate argument for using synthetic and synthetic-blend oils over the petroleum based products." care, in traducere ar insemna: "Oricum, se pare ca exista un argument legitim IN FAVOAREA UTILIZARII ULEIURILOR SINTETICE fata de cele pe baza de produse petroliere." Un pic in contradictie cu ceea ce vrei tu de fapt sa sustii, nu crezi?

 

 

Alt exemplu de argumente bazate pe mituri, citez "...le-am pastrat pe ultimele doua schimburi sa vezi cum arata zici ca e nou ne turnat in motor." Inseamna ca uleiul folosit de tine a facut o treaba extrem de proasta la capitolul curatenie.

 

Oricine poate observa superficialitatea si mediocritatea ta tehnica dar fiecare e liber sa urmeze orice sfat sau opinie. Personal am incheiat subiectul, esti mult prea coleric si pus pe sfada pentru a continua.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Imi permit sa ma bag pentru ca am Super Tenere si stiu totul despre ea.

 

NIMENI nu stie TOTUL despre NIMIC! O vorba spune ca "abia cand incepi sa invetzi realizezi cat de prost esti de fapt." Daca ai rabdare, o sa observi ca nu mi'am permis comentarii sau sfaturi pe marginea respectivului model de motocicleta ci m'am limitat strict la partea referitoare la uleiuri.

 

Cele "2-3 articole copiate de pe net si puse cu insistenta in fiecare topic de service chiar nu ajuta pe nimeni" le'am tradus si conspectat tocmai pentru a mai tempera pseudo-mecanici de genul lui DCSAN sau altor destepti care sustin ca "stiu totul" despre un anume subiect. Speram sa'mi fie apreciate eforturile, initiativa a mea a fost cat se poate de bine intentionata, nu inteleg de ce i se da tente murdare.

 

Prea multe orgolii si prea multa hiperactivitate hormonala, se uita faptul ca ar trebui sa fim o comunitate, sa ne respectam si ajutam.

 

P.S. Te rog sa dai dovada de un minim de respect si sa'mi folosesti "nick"ul corect.

Editat de yo4hgx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Polemica noastra a inceput datorita afirmatiei tale initiale, citez "PRIETENE SCUZA-MA CA TE CONTRAZIC DAR ULEIUL SINTETIC DISTRUGE MAI REPEDE MOTORUL NU-L PROTEJEAZA."

Se pare ca nici macar n'ai catadicsit sa'ti citesti articolul tau "adevarat" recomandat cu atata aroganta, ia uite ce contine la un moment dat: "There does, however, appear to be a legitimate argument for using synthetic and synthetic-blend oils over the petroleum based products." care, in traducere ar insemna: "Oricum, se pare ca exista un argument legitim IN FAVOAREA UTILIZARII ULEIURILOR SINTETICE fata de cele pe baza de produse petroliere." Un pic in contradictie cu ceea ce vrei tu de fapt sa sustii, nu crezi?

Alt exemplu de argumente bazate pe mituri, citez "...le-am pastrat pe ultimele doua schimburi sa vezi cum arata zici ca e nou ne turnat in motor." Inseamna ca uleiul folosit de tine a facut o treaba extrem de proasta la capitolul curatenie.

 

Oricine poate observa superficialitatea si mediocritatea ta tehnica dar fiecare e liber sa urmeze orice sfat sau opinie. Personal am incheiat subiectul, esti mult prea coleric si pus pe sfada pentru a continua.

NIMENI nu stie TOTUL despre NIMIC! O vorba spune ca "abia cand incepi sa invetzi realizezi cat de prost esti de fapt." Daca ai rabdare, o sa observi ca nu mi'am permis comentarii sau sfaturi pe marginea respectivului model de motocicleta ci m'am limitat strict la partea referitoare la uleiuri.

 

Cele "2-3 articole copiate de pe net si puse cu insistenta in fiecare topic de service chiar nu ajuta pe nimeni" le'am tradus si conspectat tocmai pentru a mai tempera pseudo-mecanici de genul lui DCSAN sau altor destepti care sustin ca "stiu totul" despre un anume subiect. Speram sa'mi fie apreciate eforturile, initiativa a mea a fost cat se poate de bine intentionata, nu inteleg de ce i se da tente murdare.

 

Prea multe orgolii si prea multa hiperactivitate hormonala, se uita faptul ca ar trebui sa fim o comunitate, sa ne respectam si ajutam.

 

P.S. Te rog sa dai dovada de un minim de respect si sa'mi folosesti "nick"ul corect.

Esti mai bun ca sa mai o dam de gard. Asa o fi cum zici tu dar nimeni nu zice ca alea sintetice se evapora mai repede si se contamineaza mai repede iar cu curatenia ce sa mai zic alea sintetice curata mai bine da ca au ce sa curete adica jegul pe care-l face motorul la pornire cu un ulei sintetic ca atunci e smecheria nu in temperastura de lucru si eu m-am referit la ulei semi sintetic nu mineral.Pai nu curata ca nu are ce sa curete semisinteticul meu de doi lei si trei bani,pt ca face o ungere buna adica piesel in miscare nu se ating deci nu exista reziduri de curatat. Inteligentule de internet. Bine ca esti educat si vorbesti elevat si sunt eu coleric asta chiar ma dat pe spate sa nu-mi raspunzi ca ai incheiat subiectul!! :crack: :agree: :agree: :lol: :lol: :crack: :kick: :baldy: :baldy: :P :P :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

size=7]ceau

Am si eu un Super Tenere din 95 si acum i-am facut schimbu de ulei si de filtre. Am pus Motul 3000 20W 50 mineral si filtre champion de pe louis si am umblat si la ghiuze in carburator, le-am pus la minim.

E necesar sa fac carburatia dupa ce am facut schimbul?

Cand schimbi uleiul e bine sa pui ceva solutie sau ceva ulei special sa cureti motoru inainte sa bagi uleiul de motor?

Si inca ceva uleiul care l-am bagat e bun sau trebuia sa pun sintetic sau semisintetic? Cartea scrie 20w 40 dar nu am gasit

Eu asa am auzit ca daca e mai vechi motoru e mai bun asta

 

Scrieti-mi va rog parerea voastra si lamuriti-ma daca puteti in legatura cu intrebarile mele

si orice sfat ce mi-ar putea folosi in legatura cu schimbul de ulei .

Va multumesc

Pretine asculta-l pe cristinelul ca daca are omul mobra ca a ta si`i merge bine cum o tine el probabil ca o sa-ti mearga si tie bine daca-l asculti. Scuza-ma da ti-am folosit topicul sa vand niste chestii dar asta este cine stie exploateaza cum trebuie acest forum ca d`aia e forum si daca mai si gasesc utilazatori ca yo4hgxaka Yogy e si mai bine . Oricum sfatul meu e sa bagi semisintetic nu sintetic trust me on that! Maxima Sanatate la toata lumea si am speranta ca cei cei folosesc forumul si internetul in general stiu sa caute si sa retina informatiile de care au nevoie. Iar ulei de care vrei tu are la AUTOTOTAL Castrol. f bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...