owene Postat Martie 21, 2007 Share Postat Martie 21, 2007 Salut! Ce motoare-concept cunoasteti? Ma refer la unele care chiar aduc ceva nou, sau subansamble noi(gen airbag pt motociclist, ceva de genul - nu m-as limita la motoare ). Eu am ramas cu gura cascata vazand (acabion-ul) cu parametrii sai tehnici. Printre atatea probleme, putem sa si visam, nu? Scuze de "aruncarea pastilei" dar am cautat pe site si nu am vazut un loc unde se discuta chestii "cutting edge". Asfalt uscat, 6OWN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pistolaru Postat Martie 21, 2007 Share Postat Martie 21, 2007 Eu am ramas cu gura cascata vazand (acabion-ul) cu parametrii sai tehnici. Si eu... vazand rotitele ajutatoare. Se mai si lauda cu "performance of a 10 000 HP super car" (care o fia aia???), "500 km/h" etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Martie 21, 2007 Share Postat Martie 21, 2007 Eu am ramas cu gura cascata vazand (acabion-ul) cu parametrii sai tehnici. Printre atatea probleme, putem sa si visam, nu? Eh, nu-i asa de socant. Veyron-ul, desi are 1000 de cai, are si 2 tone de tras. O chestie d-asta de ~450-500 kg cu un motor de ~550 (+/- 50) cp il matura sub pres urgent, mai ales daca are o forma extrem de aerodinamica. Problema, ca intotdeauna, e rularea - pneurile si soseaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
owene Postat Martie 21, 2007 Autor Share Postat Martie 21, 2007 Problema, ca intotdeauna, e rularea - pneurile si soseaua. Corect. Insa la 100km/h, nu cred ca ar fi vreo problema, alta decat la motocicletele existente. Un lucru care ma intriga este lungimea acabionului, de 5.10 m ar putea afecta drastic controlul? Altfel, ramanand la o viteza pamanteana de 100-150km/h mi se pare ca rezolva multe din problemele motoarelor clasice. Rotitele sunt doar pt parcare, se escamoteaza si ramane pe 2 roti Weyron, parerea mea, este o metoda de a vinde ceva unui segment de piata corespunzator. La 115 L/100 km chiar si la 407.5 km/h ar fi cazul sa zboare (Nu ma bag in A versus V) Salve, OWN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Martie 21, 2007 Share Postat Martie 21, 2007 Un lucru care ma intriga este lungimea acabionului, de 5.10 m ar putea afecta drastic controlul? Altfel, ramanand la o viteza pamanteana de 100-150km/h mi se pare ca rezolva multe din problemele motoarelor clasice. Trebuie sa tii cont de faptul ca n-are roata fata fix in bot si roata spate fix in kur (ca la motociclete). Are un fel de... 'suprastructura' care formeaza o parte insemnata din lungimea totala. Lungimea 'de la butuc la butuc' e ceva mai mica. Asemanator cu el sunt vehiculele construite de Peraves: http://www.peraves.ch/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
insider Postat Martie 21, 2007 Share Postat Martie 21, 2007 Eh, nu-i asa de socant. Veyron-ul, desi are 1000 de cai, are si 2 tone de tras. O chestie d-asta de ~450-500 kg cu un motor de ~550 (+/- 50) cp il matura sub pres urgent, mai ales daca are o forma extrem de aerodinamica. Problema, ca intotdeauna, e rularea - pneurile si soseaua. Eu inteleg ca va plac chestiile pe 2 roti, dar sa nu exageram,mai conteaza ca un vehicol sa ia si curba cat de cat, nu sa mearga in linie dreapta cu nu stiu ce viteza, is curios cum il 'matura sub pres' pe veyron in curbe... Si macar nu mai comparati SF-urile astea cu veyronul care e o masina 'street legal', in care poti merge ore intregi fara sa te simti inconfortabil sau stanjenit de ceva......etc... Sa nu o mai ardem atata in polemici car vs. bike. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu 30 Postat Aprilie 25, 2007 Share Postat Aprilie 25, 2007 am inteles bine????....are motor de hayabusa?.....700bhp????.....ce mai e si kestia asta???...doamne ce prostii se mai inventeaza...nabar nam kand o vor testa ei pe pista la adevarata ei valoare.....nu stiu de ce naiba se mai fabrika kestii din astea daca nu vom vedea niciodata akul dat la maxim....e kam si kum as zice eu..."ma fratilor am o motocicleta care merge ku 500kmh si va fac pe toti ku ea da accelereaza cam tarziu si greu si in curbe nu e stabila delok da in linie dreapta de peste 7 kilomteri va fac".....ce rost ar ma avea atunci...asa e si ku kestia asta...e penibila parerea mea...motoare concept sunt cele destinate viitorului...iar singurul lukru notabil la kestia asta e consumul si nimik mai mult....masina ku ghidon....PENIBIL...parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.