sorinpreotescu Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 stie careva cum functioneaza sistemul de amortizare al ambreiajului de la un Kawasaki Eliminator? La alte motociclete e sistemul clasic cu arcuri. Dar aici pare sa fie vorba de altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 Genau ! Inuntru sunt 2 grupe de pitici . O parte trag si o parte imping . E , atita timp cit nu-i deranjeaza nimic totul merge bine . Numai ca ei sunt foarte nervosi de felul lor( forta care o au le da un tupeu fantastic) si orice cacatis cit de mic ii face sa le sara tandara imediat . Si atunci incepe circul . Ori trag sau imping prea tare ori nu o mai fac deloc . Tu nu ai cum sa te bagi intre ei ca te termina rapid , asa ca da-le ce vor . Ai grija cind desfaci capacul ca pot sa scape si nu-i mai prinzi . Inti sa-i zapacesti bine , sa fie ametiti si dupa aia desfaci . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Martie 22, 2007 Autor Share Postat Martie 22, 2007 bine, n-am prea inteles eu care-i treaba cu piticii.. unii trag si altii imping. Da' ce-s acesti pitici? oricum, e normal sa fie un joc de rotatie intre pinionul care e antrenat de la arborele cotit si oala de aluminiu a ambreiajului? sa zic ca se rotesc liber una fata de cealalta cca 5 grade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorita Postat Martie 22, 2007 Share Postat Martie 22, 2007 buna faza cu piticii!!!!tare d tot!!!numai luati ma oamenii la misto!!!!!!u m ai sunat la mobil m i se pare......a ramas sa vii sa o vad...bafta...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.