Sari la conținut

motorita

Membru
  • Număr conținut

    181
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Carnet moto din
    2000
  • Numar Moto
    b44xxx
  • Club
    LIVE TO RIDE

Informații profil

  • Motociclete detinute
    multe

Vizitatori Recenți Profil

801 citiri profil

motorita's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Buna ziua,dragi colegi de forum. Facand curat prin biblioteca am dat peste o colectie de mai mult de 20 de reviste Moto Life, de pe vremea cand aveam abonament la ei. Mai am si un catalog Polo, din 2015. Vreau sa le donez unui incepator, sa se bucure de ele. Ar fi pacat sa le arunc. Daca le doreste cineva, 0733/806.403
  2. Eeeeee, va multumesc pentru aprecieri, daca sunt pentru mine Poate fi o calitate dar poate fi si un blestem pentru ca mi da multe batai de cap. Eu nu am prea multe variante de deplasare ,deci sunt nevoit sa aranjez acest ultilaj astfel incat sa mearga optim si s ama ajute sa ma deplasez. Sunt si Thnician Maseur de meserie. Pun masa in spate si merg la pacienti Foarte important este ca am avut si am multe ajutoare in drumul meu fara de care sigur nu reuseam sa ajung unde am ajuns. Ii multumesc lui Dumnezeu si fiecaruia pentru ajutorul permanent pe care il primesc Va multumesc si Dvs pentru interactiuni
  3. Buna ziua, dragi coilegi de forum. Revin cu noutati despre instalatia mea. In urma cu ceva timp am cumparat din Germania o instalatie electrica completa + releul stabilizator+ statorul aprinderii motoretei. Dupa montarea pieselor reusesc sa rulez si pe gaz si pe benzina cu orice fel de consumatori electrici. Mai nou am avut o problema cu simeringurile de la ambielaj , le am schimbat ieri si sunt pe cale sa o repun pe roti . Maine sper
  4. Buna ziua, dragi colegi de forum. Nu am mai postat de mult, ce i adevarat. Viata zbuciumata Ce am mai facut/desfacut: I am schimbat setul motor in urma cu vreo 1000 km+. Acum tine relantiul indiferent cati consumatori are. In perioada asta a anului. Curand va trebui sa i dau drumul la ventilator sa incalzeasca cabina, pt ca se va face frig . Vedem ce si cum. Si acum dimineata dupa ce pornesc pana bateria suge ceva curent , merg cu ea sub 12 volti. Vad asta pe voltmetrul de pe bord care imi arata permanent ce tensiune am in baterie. Ce sa zic, in turatie ajunge uneori si la 13, chiar 14 volti, dar cam rar pt ca mai folosesc lumini, uneori claxon, stop pe frana , care consuma si ele. In ultima perioada imi baga gaze in cabina. Ieri i am scos toba veche, care nu am dat o jos sa o verific de aproape 2 ani, zic eu. Imbinarea tevii cu restul tobei era rupta din sudura. Am montat o noua toba, de la trocaleta unui prieten , si acum merge fara sa mai bage fum, si cu ventilator, si fara Astept sa vina frigul sa vad cum se va comporta cand ii voi porni ventilatorul de incalzire , ca si consumator suplimentar
  5. Buna seara, dragi colegi de forum. As vrea sa va scriu ultimele noutati la instalatia mea. Am cam optimizat consumurile. Am montat pe prima treapta de viteza a ventilatorului un regulator de tensiune PWM care imi regleaza viteza si consumul ventilatorului. Acum pot folosi si ventilatorul pe timpul rece , care urmeaza O veste si mai buna: am montat ventilatorul undeva sub bena, afara , cu un furtun prin spatele cabinei care are capatul undeva sus , deasupra cabinei. In mers se comporta ca la masina, imi baga aer cald datorita fluxului de aer care intra prin furtun catre ventilator si apoi prin toba. Nu este flux puternic de aer, dar este ceva. Pe perioada asta daca merg si nu stau la semafoare mult, se simte. Nu mai trebuie sa dau drumul la ventilator . Sa vedem la irna la - grade cum va trebui sa l reglez. Acum ce sa zic, mai baga un pica de miros de incins de la toba, ca si inainte, uneori mai baga si niste abur, probabil aerul rece in contact cu toba fierbinte face un pic de abur, important este ca am caldura cu un consum reglabil si pot folosi toate functiile carcaletei. Uraaaaaaaaaaaaa . Very proud of me ))))))))))))) » Post actualizat in 22 Nov 2017 20:53 Buna seara, Noi noutati. Am montat furtunul de admisie de aer pt ventilatorul de incalzire la priza de aer pe care o are in fata , in masca dintre faruri. Uhhhh... asta dupa vreo luna de chinuri in care mi a bagat gaze in cabina si am stat stresat ca nu voi putea folosi caldura. Acum merge super, cu aer curat de afara si cu ventilatorul , dar si fara,cu jet de aer care intra in mers prin acea priza de aer Atat pana la alte interventii care nu intarzie sa apara permanent.
  6. Deci, dragi colegi, am aflat cate ceva. TReaba sta in felul urmator: in butelie sunt cca 14 bari presiune si nu pot pune robineti manuali pentru ca pot face BUUUUm daca scapa de la vreo conducta si da de o scanteie de pe undeva . Am fost ieri la un service GPL si domnul de acolo mi a scos pistonasul uneia dintre bobine, cea de la filtrul dinaintea vaporizatorului, deci am scapat de 35 W . Mai sunt doua, deci 70 W, 6 amperi, am mers cu ea in seara asta un pic, dar cam dadea in nas, o sa mai vad maine cum se comporta . Am mai avut o barla la ea, am desfacut filtrul de la vaporizator sa il curat si am vazut ca surubul de la bobina de la electrovalva de la vaporizator lipseste (asta fiind cauza simptomei de a se opri dupa vizita la service). Am pus alt surub si acum tine relantiul , dar in turatie se cam ineaca. Incarcarea nu scade sub 12,5 V. Asta fara alti consumatori Cred ca v am zapacit cu atatea detalii )))))))) » Post actualizat in 22 Mar 2017 21:04 Buna seara tuturor Deci , am R E U S I T Am eliminat electrovalva de la filtru de GPL si merg doar cu celelalte doua, cea de pe butelie si cea de pe vaporizator. Imi baga in turatie chiar si peste 13V si daca stau la relanti scade chiar sub 12V , dar daca tutez creste aproape de 12,5 V. Asta doar cu casetofonul pe radio ca si consumator suplimentar. La lumini noaptea folosesc pozitiile. Este bine pt ca pe perioada de vara pot folosi sigur gazul, mai greu la toamna cand va fi nevoie de caldura ( ventilator) si va creste consumul de curent. O trecem pe binzin iar Asfalt uscat tuturor 2 wheelers
  7. Foarte tare asta manuala. Intai trebuie sa aflu ce presiune este in butelie ca sa stiu ce trebuie sa caut. In al doilea rand trebuie mentionat ca trebuie cautat robinet cu filet M10x1 sa se potriveasca la filete acolo Domnule Ubord, daca imi poti gasi o sursa de unde pot cumpara 3 robineti , chiar si din strainatate fac mare cinste. Doar sa fie ceva bun sa ii pot folosi » Post actualizat in 21 Feb 2017 21:12 Hai ca la filet cred ca i pot face reductii sa se potriveasca, nu stiu sigur daca tin calti bagati pe filete la asa presiuni dar pot incerca si una din aceea electrica doar sa fie la 12 V, nu la 24
  8. Ar fi ideal man. Nu cred ca exista. Am sunat astazi la Barlad la magazinul de unde am cumparat vaporizatorul si am intrebat daca exista valve actionate prin vacuum. Mi au spus ca la GPL nu exista :/ Pot spune S I G U R ca tot ii fac eu ceva sa pot circula cu ea pe gaz. Curand
  9. Hey, din pacate nu stiu asta, foarte putin oricum . Ma mai gandesc la varianta sa fac toate elecrovalvele pe vacuum dar nu stiu daca este posibil si daca motorul meu are putere sa traga'' toate cele 3 electrovalve. O sa mai intreb un prieten sa vedem
  10. Hey, salutare dragi colegi Buna ideea cu plamanul cu vacuum dar nu stiu daca este pt 2 timpi, mi se pare ca sunt speciale, al meu este Tomasetto Moto AT 10 . M a sfatuit o persoana sa anulez 2 din cele 3 electrovalve, deci sa las doar una . Dar cat consuma frate doar o electrovalva din aia ca am lasat o cuplata doar pe cea de pe circuitul de benzina si la fel scade incarcarea ca la Balamuc :/ Pe ele scrie 11 W . Daca aia consuma 11 W eu imi tai limba pe loc. Cand dau drumul la lumini pe faza scurta am 2 becuri in faruri de 20 W si 2 de 4 W in spate. Deci 48 W si nu scade incarcarea ca la 11 W Pana la urma ii montez pe roata sau pe planetara acel generator suplimentar de curent continu care sa incarce bateria. Asta la primavara ca sa nu mai fie nevoie sa folosesc ventilatorul ucigas de baterie . Si iarna ciocu' mic, mergem pe binzin ))))
  11. E complicat dragi colegi , aceasta instalatie este facuta pt Tico, Matiz , masini care incarca serios fata de 50 cc ai mei. Alea baga 13 V + la relanti cu consumatori, deci consumul celor 3 electrovalve nu se simte . Nu m am gandit la problema asta inainte sa o montez O alta solutie ar fi un generator de curent continuu cu magneti permanenti antrenat de una dintre planetare sau cauciucurile din spate eventual , care sa incarce bateria suplimentar cand se deplaseaza motoreta . Cred ca asa voi face, deocamdata este frig si nu am nici timp nici dispozitie sa surubaresc la ea . Merg pe benzina pana se mai reface bateria Ma apuc din nou de modificari la primavara Va multumesc de pareri . Fiecare conteaza
  12. Buna seara dragi colegi de Forum. Din pacate, cu parere de rau va anunt ca nu pot folosi instalatia de gaz pe motoreta mea. Cele 3 electrovalve ale instalatiei consuma curent ca la balamuc si imi consuma bateria, mi o descarca. Mai ales ca acum este frig si am nevoie si de ventilatorul de la incalzire care consuma si el foarte mult si nu se potriveste deloc . Imi scade tensiunea la incarcare sub 12 volti si imi moare permanent bateria . Imi pare rau pt ca faceam economie de banuti cu gazul, dar nu pot folosi. O sa o tin si mai incerc catre primavara , sa nu mai fie nevoie sa folosesc ventilatorul, va mai scriu Toate cele Bune tuturor
  13. Pana in 2 lei,1,98 de fapt e super pretul Problema este ca nu ma inteleg cu relantiul,daca il las prea mic se opreste daca il dau un pic mai mare e prea mare.Va trebui sa il las mai mare va fii uzura mai mare dar nu pot sa le am pe toate.Si consum mic si uzura minima si toba cu incalzire si relanti normal ))))) » Post actualizat in 21 Jul 2016 17:01 Sunt anti tehnologie clar ))) » Post actualizat in 29 Jul 2016 13:33 M a intrebat un prieten ce vrea sa isi puna GPL pe un Trabant si cautam o pompa de ulei de la un scuter pana in 500 cc in 2 timpi.Stie cineva in jur de cilindreea asta va rog ce scuter ce ar putea sa fie? Multumim anticipat.
  14. Nu aveti pt ce.Am facut un video dar nu l pot posta.Nu mi da voie,da eroare nu stiu de ce. Imi pare rau pt ca as vrea sa impartasesc cu cat mai multe persoane experienta mea Acum ramane sa ii fac consumul,mai am vreo 15 km de parcurs pana la 50 de cand i am facut plinul merg si ii fac iarasi si vad ce consum iese.Sunt tare curios Tin sa precizez ca este foarte sensibil la reglaje acest vaporizator.Daca invart de surubul de relanti doar un pica sare turatia mult peste un relanti normal dar i am gasit o pozitie buna cu farurile aprinse sa nu se opreasca.Dar daca il tin mai mult la relanti cu luminile aprinse se mai opreste.Cred ca cele 3 electrovane de pe butelie,filtru si vaporizator consuma+becurile de la faruri,pozitiile motoreta la relanti incarca mai putin si puuuf. Daca vrea cineva filmarea o am salvata.Dati mi o adresa de email si vo trimit Daca mai aveti intrebari mai intru si va raspund. Toate cele bune si asfalt uscat » Post actualizat in 19 Jul 2016 18:59 Deci am reusit sa fac cei 50 km si am realimentat.10 litrii GPL la 100 km.20 de lei.O fii bine?
  15. Oamenilor,Piaggio al meu are pompa de ulei angrenata de ambielaj deci ungerea si o face prin stiutul montat pe corpul carburatorului montat inainte de flansa de gaz.O sa incerc sa pun filmarea maine sa vedeti cum este Stati chill
×
×
  • Creează nouă...