vlad58 Postat Februarie 22, 2015 Share Postat Februarie 22, 2015 Nu, nu voi mai continua pe acest subiect. Tu ai sculele respective? Eu nu. La strung in stanga ai mandrina si in dreapta papusa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Februarie 24, 2015 Share Postat Februarie 24, 2015 (editat) Salutare din nou. Am rezolvat arculetul de la viteze. Mersi de poze Sabin. Alta problema... Am schimbat pistonul ai secmentii acum cateva luni bune si nu am rulat deloc cu setul nou... Si acum vad ca in sarcina moare. In treapta 1 merge. Ee dupaia nu... Nu mereu. Ce sa aiba? Editat Februarie 24, 2015 de Lone wolf0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 salut ocupam topicul cu aiureli. ideea e k la mine nu a facut decat sa le desfaca sa schimbe acele nu si coliviile si sa le recentreze. scule ??? ma faci sa rad )))) u ai vazut ce scule are ? daca nu iti spun eu: are o presa manuala (adica din aceea cu filet si contragreutati nici macar hidraulica) un mic strung si cam atat. centrarea ambielajelor mele s-a facut in felul urmator: in srung a prins o piesa conica(ziceai k e facuta de mine la mana cu pila) iar unde vine masa mobila un centrator (sincer nu stiu cum se numeste piesa aceea metalica ce seamana cumva cu mandrina unei bormasini iar in centru are un con metalic ce se roteste) si un ceas comparator cu suportul magnetic. cam astea au fost toate sculele folosite. insa aici intervine EXPERIENTA lui pe care nu o contest iar cu asta propun sa incheiem acest capitol. daca mai sunt ceva de adaugat sau de mentionat sa ne auzim pe telefon sau privat. numarul meu de tel este 0765435870 Nu poti sa judeci calitatea sculelor lui daca nici nu sti ce sunt si cum le zice..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Februarie 25, 2015 Share Postat Februarie 25, 2015 Cine ma poate ajuta cu o informatie despre reglarea ambreiajului? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George Ena Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Salut. Ma poate ajuta cineva cu cateva informati despre ambreiajul de la mobra 50? Cat de mult trebuie starnse piulitele de la discuri? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctoru Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Suruburile sa fie la nivel cu piulitele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George Ena Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Multumesc. Problema e ca asa am facut, a mesc ok aproximativ 2-3 KM dupa care s-au desfacut im mers. Un sfat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 26, 2015 Share Postat Februarie 26, 2015 Ce nivel ? Se strang cu simt de raspundere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Ce nivel ? Se strang cu simt de raspundere.se strâng până la capătul filetului.si asa rămân țepenite! Nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 (editat) se strâng până la capătul filetului.si asa rămân țepenite! Nu? Pai da, de aia au si umarul ala la suruburi. Mie nu mi s-au desfacut niciodata. Editat Februarie 27, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George Ena Postat Februarie 27, 2015 Share Postat Februarie 27, 2015 Multumesc! Astazi am reusit sa il montez si se comporta bine. Prima data nu a fost strans la maxim. » Post actualizat in 28 Feb 2015 16:27 Un motor de hoinar are cineva de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamtu99 Postat Februarie 28, 2015 Share Postat Februarie 28, 2015 Va salut,am facut curatenie in magazie si am scos ce a mai ramas din hoinar.Daca va inteeseaza vreo piesa ,astept pm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lone wolf0 Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 Rotile ce pret au? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 In cazul in care nu ati vazut deja ..... /index.php?/topic/723495-vand-mobra-50/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamtu99 Postat Martie 1, 2015 Share Postat Martie 1, 2015 Rotile ce pret au? 50lei janta,dar trebuiesc cromate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FILI-BILLY Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Un sfat pentru George Ena piulitele de la ambreaj au un fel de siguranta in forma de semiluna cu doua gauri care se pune in loc de sabia si dupa stringerea piulitei se indoaie colturile semilunei in jurul piulitei asa nu se zlabesc niciodata si nu trebuie strinse foarte tare pentru ca se duce filetul de la suruburi , semiluna o poti face dintro tabla subtire chiar si din tabla de la o cutie de conserva ,cele doua gauri de la semiluna intra o gaura pe un surub si cealalta pe surubul vecin cu primul si mai departe urmatorul surub su vecinul si tot asa pina ce ajungi de unde ai plecat din duoua suruburi in doua,in total sunt 5 semilune,bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Martie 2, 2015 Share Postat Martie 2, 2015 Vrei sa spui ca e acelasi sistem de blocare ca la pinionul de la roata spate? Nu am vazut la nici un motor asa ceva,presupun ca tu ai unul sau ai vazut la unul nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
FILI-BILLY Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 Nu stiu daca vine din fabrica asa eu am doua motore cumparate de la persoane diferite si vine amindoua cu semilune puse la piulitele de la ambreaj si daca cauti in topic mai gasesti comentarii pe acesta tema,succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George Ena Postat Martie 3, 2015 Share Postat Martie 3, 2015 multumesc de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Doua roti mobra , una are cateva spite lipsa { vreo 7 } si geanta cam stramba cealalta arata mai bine si un cauciuc aproape nou ..... la pachet 60 lei . Prefer ridicare personala pentru a vedea exact la fata locului starea reala pentru a evita eventualele nemultumiri despre piese . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Francisc Vasile Toth Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Doua roti mobra , una are cateva spite lipsa { vreo 7 } si geanta cam stramba cealalta arata mai bine si un cauciuc aproape nou ..... la pachet 60 lei . Prefer ridicare personala pentru a vedea exact la fata locului starea reala pentru a evita eventualele nemultumiri despre piese .Cauciucul se vinde separat fara jante? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamtu99 Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 A mai gasit o janta de mobra si 2 butuci . 20lei butucul 45lei roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Butucii nu par a fi de Mobra Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 Cauciucul se vinde separat fara jante? As prefera sa scap de toate avand in vedere ca nu este o valoare mare ...... mai degraba las la 50 tot .... plus taxe curier binenteles . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 4, 2015 Share Postat Martie 4, 2015 (editat) Multumesc. Problema e ca asa am facut, a mesc ok aproximativ 2-3 KM dupa care s-au desfacut im mers. Un sfat? Acu 40 ani dupa ce am facut cu Mobra ,noua,o excursie pe la munte,m-am intors acasa si am parcat la bloc.N-am urcat bine in bloc,ca un nene gainar imi fura Mobra.In ochii mei.Dupa o saptamana sunt chemat la Militia Berceni ca mi sa gasit Mobra.Ma duc ,dau declaratii,semnez acte si dau sa plec cu agregatu spre casa.Dau la pedala .Nimic .Mergea pedala in gol.Dau sa o imping.Nimic .Nu cupla.Sculele la motor si ma apuc de reparatie.Cred ca a priceput toata lumea ce avea.Cand veneam din excursie,pe drum am mai simtit asa uneori ca-mi patineaza ambreiaju.N-am dat importanta.Se desfaceau piulitele de la ambreiaj una cate una.La prostu ala de hot s-au desfacut ultimele tocmai in camp cam pe unde sta Mihai prd.A lasat-o acolo si cine a gasit-o vazand ca-i stricata a dus-o la meletie.Norocul meu. George dupa cum vezi nimic nou sub soare.Nu dispera.Puneti mintea la contributie si vei gasi singur o solutie pentru niste piulite ce se desfsc singure.Loctite?? Editat Martie 4, 2015 de HondaSan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.