HondaSan Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 Mai vlade,nu zisei io sa iei un piston sa te uiti la el atent?Drce n-ai facut treaba asta?Evitam discutii care ne tin de la alte treburi.Daca ai sa te uiti ai sa vezi ca fantele de la fusta pistonului sunt taiate dezaxat si anume catre evacuare.Implicit si ferestrele de pe cilindru sunt dezaxate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 20, 2015 Share Postat Mai 20, 2015 (editat) Mai vlade,nu zisei io sa iei un piston sa te uiti la el atent?Drce n-ai facut treaba asta?Evitam discutii care ne tin de la alte treburi.Daca ai sa te uiti ai sa vezi ca fantele de la fusta pistonului sunt taiate dezaxat si anume catre evacuare.Implicit si ferestrele de pe cilindru sunt dezaxate. Pai fusta pe admidsie e mai mare ca sa sprijine mai mult ca da de o gaura, dar si aia de pe partea ailalta inchide fara probleme de aia spuneam sa faci testul cu pistonul. Ferestrele uita-te aici si decide singur daca pistonul pus si bine si invers inchide pe admisie. Ei, ce zici ? Beau o bere? Ps Aia din planul apropiat e fereastra in cauza. » Post actualizat in 20 May 2015 16:44 Uite aici si pistonul ca sa-l bagi ochiometric in cilindru Editat Mai 20, 2015 de vlad58 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Nu bei bere.Priveste atent la prima poza.Observi ca cele doua fante nu sunt pe mijlocul cilindrului?Asa sunt si la piston.Fa proba.Pune pistonul corect cu sageata la evacuare.Vei observa ca fntele de la piston si cele de la cilidru corespund.Pune pistonul invers si vei observa ca fantele nu mai calca perfect micsorand spatiul de acces al amestecului carburant. » Post actualizat in 21 May 2015 18:15 Pai fusta pe admidsie e mai mare ca sa sprijine mai mult ca da de o gaura, dar si aia de pe partea ailalta inchide fara probleme de aia spuneam sa faci testul cu pistonul. Ferestrele uita-te aici si decide singur daca pistonul pus si bine si invers inchide pe admisie. cilindru mobra.jpg Ei, ce zici ? Beau o bere? Ps Aia din planul apropiat e fereastra in cauza. » Post actualizat in 20 May 2015 16:44 Uite aici si pistonul ca sa-l bagi ochiometric in cilindru piston mobra.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Pai bre HondaSan acu intelesei ce ai vrut sa spui, ai dreptate, dar nu e reducerea asa mare ca sa piarda putere semnificativ, da eu o bere ca nu sunt rau de paguba, (deci tot beau), asta e trecura 35 de ani de cand nu am mai mesterit la asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Mai 21, 2015 Share Postat Mai 21, 2015 Nu bei bere.Priveste atent la prima poza.Observi ca cele doua fante nu sunt pe mijlocul cilindrului?Asa sunt si la piston.Fa proba.Pune pistonul corect cu sageata la evacuare.Vei observa ca fntele de la piston si cele de la cilidru corespund.Pune pistonul invers si vei observa ca fantele nu mai calca perfect micsorand spatiul de acces al amestecului carburant.» Post actualizat in 21 May 2015 18:15cilindru mobra 210.jpgcilindru mobra 211.jpgcilindru mobra 212.jpgcilindru mobra 213.jpgBună prezentare!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Daca in conditii normale Mobra merge usor cu 70 km/h,cand este pistonul invers nu mai trece de 60 km/h.Dar merge.In 1978 am facut primul tur al Romaniei .1350 km.De rupt segmentii s-au rupr in Bucuresti,langa casa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Daca in conditii normale Mobra merge usor cu 70 km/h,cand este pistonul invers nu mai trece de 60 km/h.Dar merge.In 1978 am facut primul tur al Romaniei .1350 km.De rupt segmentii s-au rupr in Bucuresti,langa casa. Aha ai avut noroc si probabil segmenti cromati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 PENTRU MARII PILOTZI : SA STITZI CA MOBRA ESTE PATENT JAPONEZ. Pentru "marii ingineri" si respectand adevarul istoric: Motoretele romanesti Carpati si mai ales Mobra erau pantent german si anume Zundapp: Salut cu stima pe seniorii moto ai acestei tari in frunte cu marele domn si pilot Bazu Cantacuzino. Cine uita trecutul nu este demn sa aiba viitor! La multi kilometri frumosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Pentru "marii ingineri" si respectand adevarul istoric: Motoretele romanesti Carpati si mai ales Mobra erau pantent german si anume Zundapp: 34550293_2_644x461_vand-urgent-zundapp-ks-50-cs-combinette-fotografii_rev007.jpg C50_5.jpg Salut cu stima pe seniorii moto ai acestei tari in frunte cu marele domn si pilot Bazu Cantacuzino. Cine uita trecutul nu este demn sa aiba viitor! La multi kilometri frumosi Așa este,exista o motoretă Zundapp cu pedale dacă nu mă înșel...pfff..identică Mobrei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Ipoteza ca mobra ar fi dupa honda am mai auzit, seamana intrucatva, dar motorul e 4T la honda. Eu chiar am confundat un Zundapp cu o Mobra, avea acelasi sunet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan1 Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Salut Are cineva de vanzare sau de donat partea din mijloc a motorului de mobra? » Post actualizat in 26 May 2015 16:17 Salut Are cineva de vanzare sau de donat partea din mijloc a motorului de mobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 31, 2015 Share Postat Mai 31, 2015 Salut Are cineva de vanzare sau de donat partea din mijloc a motorului de mobra? » Post actualizat in 26 May 2015 16:17 Salut Are cineva de vanzare sau de donat partea din mijloc a motorului de mobra? pune o poza cu ce te intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan1 Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 (editat) Partea din mijloc a carcasei motorului de mobra boss. Editat Iunie 1, 2015 de bogdan1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Iunie 1, 2015 Share Postat Iunie 1, 2015 Partea din mijloc a carcasei motorului de mobra boss. Carterul stanga de la motorul de hoinar ( M111 ) , nu de mobra 50 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Francisc Vasile Toth Postat Iunie 7, 2015 Share Postat Iunie 7, 2015 Sal! Vreau sa vopsesc un Hoinar cu pistol de vopsit electric. Oare va ieși o lucrare de calitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Sal! Vreau sa vopsesc un Hoinar cu pistol de vopsit electric. Oare va ieși o lucrare de calitate? Calitatea reprezinta caracteristica unui bun sau serviciu de a satisface nevoia unui individ/grup. Daca pe tine nu te deranjeaza sa iasa cu defecte semnificative de vopsire atunci este ok. Pe considerentul unui buget redus, mai degraba iti recomand un spray de vopsea (unul bun este 20-30 lei). ...... mai depinde si mana vopsitorului.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Francisc Vasile Toth Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Calitatea reprezinta caracteristica unui bun sau serviciu de a satisface nevoia unui individ/grup. Daca pe tine nu te deranjeaza sa iasa cu defecte semnificative de vopsire atunci este ok. Pe considerentul unui buget redus, mai degraba iti recomand un spray de vopsea (unul bun este 20-30 lei). ...... mai depinde si mana vopsitorului.... ok ms ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin.moto Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Pistolul de vopsit electric arunca multa vopsea(nu poti sa-l reglezi ca pe un pistol cu aer).Risti sa-ti curga vopseaua.Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Francisc Vasile Toth Postat Iunie 8, 2015 Share Postat Iunie 8, 2015 Pistolul de vopsit electric arunca multa vopsea(nu poti sa-l reglezi ca pe un pistol cu aer).Risti sa-ti curga vopseaua.Spor!ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Costy Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 am si eu nevoie de o informatie am un motor de mobra 50 reconditionat complet a pornit de citeva ori la sfert dar nu mai vrea sa porneasca nici deal draq sciteie are benzina are nu da nici un rateu aprinderea verificata e ok un sfat daca se poate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
foxxbiker Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 am si eu nevoie de o informatie am un motor de mobra 50 reconditionat complet a pornit de citeva ori la sfert dar nu mai vrea sa porneasca nici deal draq sciteie are benzina are nu da nici un rateu aprinderea verificata e ok un sfat daca se poate 1.baga benzina in cilindru cu o seringa . 2 daca nu porneste - verifica avansul la aprindere ( 1 mm fata de PM ) si distanta la platina ( 0,4-0,5 mm ) 3 . daca nici asa nu porneste schimba bobina de inductie . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Vezi daca ai compresie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bebe19 Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 am si eu nevoie de o informatie am un motor de mobra 50 reconditionat complet a pornit de citeva ori la sfert dar nu mai vrea sa porneasca nici deal draq sciteie are benzina are nu da nici un rateu aprinderea verificata e ok un sfat daca se poate Am patit si eu ceva de genu. O seara inainte a mers ok. A doua zi am rupt o pereche de papuci dand la pedala. Verificat aprindere, carburator totul ok. Nu imi mai ramasese decat sa verific cilindrul pistonul si segmentii. Am gasit un segment rupt si aruncat pe evacuare fara sa imi afecteze cilindrul. Verifica si tu sa nu cumva sa fi pus pistonul invers si sa se fi rupt un segment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sabyn Postat Iunie 9, 2015 Share Postat Iunie 9, 2015 Verifica si bujia,indicat sa ai una pentru 2T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin Costy Postat Iunie 10, 2015 Share Postat Iunie 10, 2015 multumesc ptr raspunsuri segmentii sunt ok compresie are avans si platini reglat ok mai ramine sa fac rost de alta bobina si daca imi poate spune cineva ce fel de bujie trebuie mentionez ca am chiuloasa bucsata pentru bujie cu filet lung am pus una de masina cu 3 electozi sa fie bujia? de unde as putea lua una ptr 2 timpi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.