Sari la conținut

Mobra


Postări Recomandate

 

PENTRU MARII PILOTZI : SA STITZI CA MOBRA ESTE PATENT JAPONEZ.

Pentru "marii ingineri" si respectand adevarul istoric:

Motoretele romanesti Carpati si mai ales Mobra erau pantent german si anume Zundapp:

 

post-882-0-58489500-1432318724_thumb.jpg

 

post-882-0-35305300-1432318753_thumb.jpg

 

Salut cu stima pe seniorii moto ai acestei tari

in frunte cu marele domn si pilot Bazu Cantacuzino.

 

Cine uita trecutul nu este demn sa aiba viitor!

 

La multi kilometri frumosi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pentru "marii ingineri" si respectand adevarul istoric:

Motoretele romanesti Carpati si mai ales Mobra erau pantent german si anume Zundapp:

 

attachicon.gif34550293_2_644x461_vand-urgent-zundapp-ks-50-cs-combinette-fotografii_rev007.jpg

 

attachicon.gifC50_5.jpg

 

Salut cu stima pe seniorii moto ai acestei tari

in frunte cu marele domn si pilot Bazu Cantacuzino.

 

Cine uita trecutul nu este demn sa aiba viitor!

 

La multi kilometri frumosi

Așa este,exista o motoretă Zundapp cu pedale dacă nu mă înșel...pfff..identică Mobrei!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal! Vreau sa vopsesc un Hoinar cu pistol de vopsit electric. Oare va ieși o lucrare de calitate?

 

Calitatea reprezinta caracteristica unui bun sau serviciu de a satisface nevoia unui individ/grup.

 

Daca pe tine nu te deranjeaza sa iasa cu defecte semnificative de vopsire atunci este ok.

 

Pe considerentul unui buget redus, mai degraba iti recomand un spray de vopsea (unul bun este 20-30 lei).

 

...... mai depinde si mana vopsitorului....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Calitatea reprezinta caracteristica unui bun sau serviciu de a satisface nevoia unui individ/grup.

 

Daca pe tine nu te deranjeaza sa iasa cu defecte semnificative de vopsire atunci este ok.

 

Pe considerentul unui buget redus, mai degraba iti recomand un spray de vopsea (unul bun este 20-30 lei).

 

...... mai depinde si mana vopsitorului....

ok ms !
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu nevoie de o informatie am un motor de mobra 50 reconditionat complet a pornit de citeva ori la sfert dar nu mai vrea sa porneasca nici deal draq sciteie are benzina are nu da nici un rateu aprinderea verificata e ok un sfat daca se poate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu nevoie de o informatie am un motor de mobra 50 reconditionat complet a pornit de citeva ori la sfert dar nu mai vrea sa porneasca nici deal draq sciteie are benzina are nu da nici un rateu aprinderea verificata e ok un sfat daca se poate

1.baga benzina in cilindru cu o seringa . 2 daca nu porneste - verifica avansul la aprindere ( 1 mm fata de PM ) si distanta la platina ( 0,4-0,5 mm ) 3 . daca nici asa nu porneste schimba bobina de inductie .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu nevoie de o informatie am un motor de mobra 50 reconditionat complet a pornit de citeva ori la sfert dar nu mai vrea sa porneasca nici deal draq sciteie are benzina are nu da nici un rateu aprinderea verificata e ok un sfat daca se poate

Am patit si eu ceva de genu. O seara inainte a mers ok. A doua zi am rupt o pereche de papuci dand la pedala. Verificat aprindere, carburator totul ok. Nu imi mai ramasese decat sa verific cilindrul pistonul si segmentii. Am gasit un segment rupt si aruncat pe evacuare fara sa imi afecteze cilindrul. Verifica si tu sa nu cumva sa fi pus pistonul invers si sa se fi rupt un segment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc ptr raspunsuri segmentii sunt ok compresie are avans si platini reglat ok mai ramine sa fac rost de alta bobina si daca imi poate spune cineva ce fel de bujie trebuie mentionez ca am chiuloasa bucsata pentru bujie cu filet lung am pus una de masina cu 3 electozi sa fie bujia? de unde as putea lua una ptr 2 timpi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da multumesc la toti caz rezolvat am schimbat bobina si bujia luate de pe jawa a luato la sfert din prima as mai avea o nelamurire la furca de mobra e normal sa iasa uleiul daca nu ai burdufele alea de cauciuc?la mine izvoraste uleiul cind ma las pe fata de curge tot pe jos

Editat de Catalin Costy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da multumesc la toti caz rezolvat am schimbat bobina si bujia luate de pe jawa a luato la sfert din prima as mai avea o nelamurire la furca de mobra e normal sa iasa uleiul daca nu ai burdufele alea de cauciuc?la mine izvoraste uleiul cind ma las pe fata de curge tot pe jos

Da. Trebuiesc burdufele ca sa nu mai iasa ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu are simeringuri?

Nu are niciun semering. Uleiul circula prin gaurile din dreptul burdufului. Lipsa lui duce la curgerea uleiului din furca. La un hop mai maricel sare ulei pana pe tine :-)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...