costindinu Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Am rezolvat problema cu infranarea motorului atunci cand trag ambreajul,se pare ca era un pinion pus invers. acuma am alta problema..nu stiu dc nu mai debrAIAZA ATUNCI CAND VREAU SA BAG IN VITEZA..CAND TRAG AMBREAJUL SI DAU LA PEDA CUM AR VENII SA PORNESC DEBRAIAZA DAR CAND BAG IN VITEZA INTRA BRUSC SI NU DEBRAIAZA DELOC Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_mobra Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Update de lista ! Doar piesele care le mai am : Platou Bosh cu tot cu platina - 15 lei 2 sticle faruri cu tot cu rama - 1O lei bucata piston + bolt - 1O lei cilindru - 15 lei 2 chiuloase - 1O de lei bucata 2 turbine racire - 5 lei bucata Ferodouri frana - 5 lei setul , am 3 seturi melc km + cablu - 7 lei melc km - 5 lei 2 ambreiaje complete (coroana,ferodouri) - 1O lei bucata 3 pedale pornire - 5 lei bucata manere ambreiaj + frana - 5 lei bucata maner acceleratie 5 lei bucata suport oglinda care se prinde pe ghidon - 1O lei 2 carburatoare complete (unul primul model si unul al doilea model ) - 15 lei bucata 3 galerii admisie - 5 lei bucata ax peda - 5lei bucata - am 3 bucati pinioate viteze , toate cele 4 viteze - 5 lei setul de 4 pinioane , am 3 seturi si maruntisurile care se mai vad in poze , vin bonus pe langa alte piese n-ai si segmenti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COSMIN* Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 n-ai si segmenti? am segmenti,2 seturi chiar,sunt pusi pe 2 pistoane, dar nu stiu cata compresie mai au, pentru ca sunt sh , nu sunt noi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj17wow Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 Am reusit sa pornesc Mobra. Problema este acum ca nu are putere,adica, cand bag in viteza 1 si las de ambreiaj tremura si porneste numai daca il turez tare . In viteza a doua intra dar moare motorul dupa cativa metri. Ce e de facut ?ambreiajul ? sa desfac cutia ?voi ce ziceti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
el_nynios Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 (editat) mai am si o presa de magnetou 20ron ...pe langa magnetou .pt cine are nevoie .el_nynios..id-messenger Editat Iunie 27, 2010 de el_nynios Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Update de lista ! Doar piesele care le mai am : Platou Bosh cu tot cu platina - 15 lei 2 sticle faruri cu tot cu rama - 1O lei bucata piston + bolt - 1O lei cilindru - 15 lei 2 chiuloase - 1O de lei bucata 2 turbine racire - 5 lei bucata Ferodouri frana - 5 lei setul , am 3 seturi melc km + cablu - 7 lei melc km - 5 lei 2 ambreiaje complete (coroana,ferodouri) - 1O lei bucata 3 pedale pornire - 5 lei bucata manere ambreiaj + frana - 5 lei bucata maner acceleratie 5 lei bucata suport oglinda care se prinde pe ghidon - 1O lei 2 carburatoare complete (unul primul model si unul al doilea model ) - 15 lei bucata 3 galerii admisie - 5 lei bucata ax peda - 5lei bucata - am 3 bucati pinioate viteze , toate cele 4 viteze - 5 lei setul de 4 pinioane , am 3 seturi si maruntisurile care se mai vad in poze , vin bonus pe langa alte piese Ti-am trimis un PM.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipblade Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 salut,stie careva de ce imi ramine blocata in viteza a 4? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Iunie 30, 2010 Share Postat Iunie 30, 2010 Salut Desfa capacul ambreajului si schimba arcul furcii de viteze.Acela sa rupt si datorita lui schimbatorul lucreaza acum haotic enervandute.Felicitari pt.esteticul motoretei tale.Te sfatuiesc sa vopsesti in negru si cadrul Numai bine si stima tuturor mobristilor mei ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
best_biker09 Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 Cumpar coroana de ambreiaj sau ambreiaj complet, pinionul care angreneaza ambielajul de ambreiaj, un ambielaj bun sau nou. Ce piston as putea pune, putin mai mare, pentru ca am scos cilindrul si vreau sa il rectific. Cota actuala a cilindrului(uzura) 40,38mm! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kartistu Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 poi poti pune un piston de honda dio 41 sau 42 depinde de ce vrei tu , sau am eu un set de mobra modificat tot nu doar alezaat este de 60 chiuloasa rectificata modificata evacuarea in el transferele si admisia dar trebe si un carburator mai mare ceva de 22-24 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costindinu Postat Iulie 1, 2010 Share Postat Iulie 1, 2010 cum pot marii admisiile si evacuarile?...se mareste consumul mult?..si se cunoaste diferenta? am acasa un moped first bike si am vazut ca intre cotul de la carburator si carter are 2 clapete metalice(difuzoare le zice parca)am auzit ca acestea maresc compresia,motorul acesta are o compresie de abea invarti volanta cu mana libera,merge facut asa ceva la mobra? Si inca ceva...ce compresie trebuie sa aiba mobra?..la mine se invarte relativ usor mai ales in comparatie cu motorul de la moped. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 Update de lista ! Doar piesele care le mai am : Platou Bosh cu tot cu platina - 15 lei 2 sticle faruri cu tot cu rama - 1O lei bucata piston + bolt - 1O lei cilindru - 15 lei 2 chiuloase - 1O de lei bucata 2 turbine racire - 5 lei bucata Ferodouri frana - 5 lei setul , am 3 seturi melc km + cablu - 7 lei melc km - 5 lei 2 ambreiaje complete (coroana,ferodouri) - 1O lei bucata 3 pedale pornire - 5 lei bucata manere ambreiaj + frana - 5 lei bucata maner acceleratie 5 lei bucata suport oglinda care se prinde pe ghidon - 1O lei 2 carburatoare complete (unul primul model si unul al doilea model ) - 15 lei bucata 3 galerii admisie - 5 lei bucata ax peda - 5lei bucata - am 3 bucati pinioate viteze , toate cele 4 viteze - 5 lei setul de 4 pinioane , am 3 seturi si maruntisurile care se mai vad in poze , vin bonus pe langa alte piese domnul meu cred ca ai ramas dator cu niste piese eu inca astept pachetul cu ce mai aveai de trimis nu cred ca vrei sa afle lumea ca esti tepar si trimiti coletele pe jumate la pret intreg nu cred ca are rost sa ne certam pe aici, asa ca trimite piesele despre care am discutat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kartistu Postat Iulie 2, 2010 Share Postat Iulie 2, 2010 cum pot marii admisiile si evacuarile?...se mareste consumul mult?..si se cunoaste diferenta?am acasa un moped first bike si am vazut ca intre cotul de la carburator si carter are 2 clapete metalice(difuzoare le zice parca)am auzit ca acestea maresc compresia,motorul acesta are o compresie de abea invarti volanta cu mana libera,merge facut asa ceva la mobra? Si inca ceva...ce compresie trebuie sa aiba mobra?..la mine se invarte relativ usor mai ales in comparatie cu motorul de la moped. alea se numesc noh multi le zic sertarase alti muzicuta si ea nu mareste compresia aia se foloseste la motoarele cu admisie directa pe carter si este folosita pentru a nu arunca presiunea de carter inapoi in carburator cand coboara pistonu , e fist bike dinala cu pedale? de are motoras mic si o toba lunga si mai subtire? Mesaj completat cum pot marii admisiile si evacuarile?...se mareste consumul mult?..si se cunoaste diferenta?am acasa un moped first bike si am vazut ca intre cotul de la carburator si carter are 2 clapete metalice(difuzoare le zice parca)am auzit ca acestea maresc compresia,motorul acesta are o compresie de abea invarti volanta cu mana libera,merge facut asa ceva la mobra? Si inca ceva...ce compresie trebuie sa aiba mobra?..la mine se invarte relativ usor mai ales in comparatie cu motorul de la moped. alea se numesc noh multi le zic sertarase alti muzicuta si ea nu mareste compresia aia se foloseste la motoarele cu admisie directa pe carter si este folosita pentru a nu arunca presiunea de carter inapoi in carburator cand coboara pistonu , e fist bike dinala cu pedale? de are motoras mic si o toba lunga si mai subtire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costindinu Postat Iulie 3, 2010 Share Postat Iulie 3, 2010 are motorul de 49..se potriveste pistonul de mobra perfect,am facut o data proba si da,este modelul cu pedale si doba aia aiurea cam asa arata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cipblade Postat Iulie 4, 2010 Share Postat Iulie 4, 2010 multumesc mult ADY Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M Postat Iulie 5, 2010 Share Postat Iulie 5, 2010 Cu multa placere orice sfat oricand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costindinu Postat Iulie 13, 2010 Share Postat Iulie 13, 2010 imi poate spune si mie cineva cum se regeleaza aprinderea la mobra la cea bosh si la cealalta ca am 2 motoare am acasa lera asa ca puteti sa-mi spuneti exact ce distate trebuie sa am am regalt mereu platina la 0.4 dar nu stiu avansu cat de mult sa ii dau..am mai vazut laq cineva ca a scris 1.1 mm dar in ce directie si de unde pana unde. Problema care o am acuma cu motorul este ca astunci cand accelerez motorul se ingatuie si sta o vreme pana isi ia turatie..semeringuri nou,garnituri nou,carburator curatat..la carburator cuilul de ba pistonas este setat la locasul cel ma sus pe cui ca daca il pun mai jos face mai rau..si inca ceva...cand pun mana pe filtru si opresc din aer merge bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BabyDihor Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 Buna ziua tuturor.Am inceput reconstruirea unei mobre si as avea nevoie de piese.Cine are piese care stau doar sa prinda praf si nu are la ce le folosi le-as primi prin donatie.Sunt din Cluj-Napoca.Multumesc.Puteti scrie si aici sau numarul meu de telefon 0748765762 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andutzudinu Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 salut..sunt nou p aici De ceva timp mi-am luat si eu o mobra si am nevoie urgent de un set de segmenti sau cilindru cu tot cu segmenti ...urgent!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_mobra Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 imi poate spune si mie cineva cum se regeleaza aprinderea la mobra la cea bosh si la cealalta ca am 2 motoaream acasa lera asa ca puteti sa-mi spuneti exact ce distate trebuie sa am am regalt mereu platina la 0.4 dar nu stiu avansu cat de mult sa ii dau..am mai vazut laq cineva ca a scris 1.1 mm dar in ce directie si de unde pana unde. Problema care o am acuma cu motorul este ca astunci cand accelerez motorul se ingatuie si sta o vreme pana isi ia turatie..semeringuri nou,garnituri nou,carburator curatat..la carburator cuilul de ba pistonas este setat la locasul cel ma sus pe cui ca daca il pun mai jos face mai rau..si inca ceva...cand pun mana pe filtru si opresc din aer merge bine. avans 1mm inaintea pms, platina 0,35-0,45mm, bujie 0,5mm, acul de dozaj la a 2-a crestatura de sus, surubul de dozaj aer desurubat 3-4 rotatii pm pentru alte detalii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 noua achiziție de azi... poza cu mobra de mâine intră în lucru azi beu în cinstea ei... hhahahha Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iulie 14, 2010 Share Postat Iulie 14, 2010 noua achiziție de azi...de mâine intră în lucru azi beu în cinstea ei... hhahahha Faina domnisoara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BabyDihor Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Da este faina daca ai cumva o chiuloasa sa imi dai si eu iti dau segmenti pentru mobra dak vrei ca mi s-a dus filetul de la chiuloasa unde intra bujia... Mesaj completat Scuze am incurcat postul tau cu al lui Andutzudinu unde cerea segmenti....daca are cineva o chiuloasa pot oferi si eu ceva in schimb..multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bachus_21 Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 Da este faina daca ai cumva o chiuloasa sa imi dai si eu iti dau segmenti pentru mobra dak vrei ca mi s-a dus filetul de la chiuloasa unde intra bujia...Mesaj completat Scuze am incurcat postul tau cu al lui Andutzudinu unde cerea segmenti....daca are cineva o chiuloasa pot oferi si eu ceva in schimb..multumesc Daca nu gasesti chiulasa poti merge la un strungar sa iti faca o bucsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BabyDihor Postat Iulie 15, 2010 Share Postat Iulie 15, 2010 (editat) Daca nu gasesti chiulasa poti merge la un strungar sa iti faca o bucsa. stiu aia o zis si taicameo doar ca strungarul cere ceva bani si cu banii aia cumpar alta chiuloasa daca gasesc. Editat Iulie 15, 2010 de BabyDihor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.