Sari la conținut

Yamaha Yzf-r1... Ce Zice-ti?


motormaniac1
 Share

Postări Recomandate

Am ajuns la concluzia ca in Romania cei de la Yamaha au prins foarte bine si ca modelul R1 a fost super vandut pt piata noastra. Deci... va propun o discutie pe baza lui, cu pro si contra, cu iubiri si dezamagiri... :angry: Am vazut prea multi posesori de R1 in tara ca sa nu povestim despre ea... Va astept :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa va dau curaj am sa incep chiar eu... De cand a aparut mi-a placut mult designul si am avut si ocazia sa o am pe viu in fata si chiar sa o si incerc. Era putin incomoda iar franele (fata) lasau putin de dorit in comparatie cu Honda Fireblade si altele... In rest era frumoasa, buna de agatzat gagici si iti dadea impresia de putere si energie multa... Motorul tragea bine, chiar foarte bine si era si destul de buna pe viraje din cauza masei mici si a formei subtiri. Protectia la vant nu mi-i s-a parut chiar OK, dar mergea pt distante mici. Asyept pareri despre modelul 2003 care am vazut ca arata super si am auzit ca ar avea frane mai bune... Cuma e totusi cu pozitia de condus? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cadru se fute oricum daca pici mai nashpa... Eu stiu Kawa ZXR 400 picat si lovit de un gard din plasa de sarma cu stalpishori de beton care dupa ce a luat un stalpishor in plin a avut cadru indoit, furca indoita, janta indoita, radiator spart, carene varza... Si nu avea decat 70 Km/h!!!! Deci oricui cred ca i se poate intampla la fel, depinde de noroc... :) Eu oricum nu vreau sa mna gandesc astfel la un motor pe care vreau sa-l cumpar, nu? El are doua roti ca sa mergi pe ele nu ca sa le vada cei de pe margine in sus... Am auzit insa multe voci contra puternic pe R1 si asta vreau sa aflu... de ce?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca Ninja se referea la faptul ca si cadrul si subcadrul [partea care ztine shaua] sunt sudate una de alta. La restul japonezelor se poate desuruba deoarece intr-un eventual accident partea aia se strimba cel mai usor deoarece este foarte subtzire comparat cu restul. Deci potzi sa bulesti tot cadrul prea usor pe R1 , sau mai bine zis , daca il bulesti este mult mai greu de reparat.

Altfel R1 este un motor foarte fain. Mai agil decit gixer1K [insa nu la fel de plantat la viteza mari peste drumuri mai putzin perfecte]

Inca si acuma motorul cu 5 valve pe supape de pe YZF R1 este cel mai avansat motor din punct de vedere technologic.

954 este mai comfortabil iar GSX-R'ul este mai puternic . Personal io tot pe Yamaha as alege-o daca chiar ar fii

 

Uite un 02' super modificat al unui prieten de-al meu de aicea [Partener preferat de huliganisme pe curbe :angry: ]

 

Lista de modificari [ vre-o 12000$]

 

 

Ohlins Fork & Shock

Scotts Damper

PVM Magnesium Wheels

Sato Rear Sets

Akrapovic Full Exhaust System with Power Commander

Carbon Fiber Front, Rear Fenders, Frame Protester & Exhaust Hanger

DID 520 Chain & Stealth Rear Sprocket

LP Preload Adj

LP Frame Sliders & Bar Ends

Galfer Wave Rotors & Stainless brake lines

Hotbodies Undertail

Vortex Billet Gas Cap

Schnitz Racing Mirror Covers

Cox Radiator Grill

Yamaha Seat Cover

Greggâs Flushmounts Turning Light

AMR Double Bubble

Brake & Clutch CNC Roll A Click Levers

Tires Metzeler RS1 & RS2

K&N Air Filter

 

409031-track02.jpg

 

PS- Sa ma dau mare - si io tocmai mi-am pus pinion si lantz pe spate la R6 exact ca si al lui. Cu interior de aluminium , dintzi de fier si nituri de titanium. Si usor si rezistent. Lantzul este de superbike 750 :)

 

Chris in actiune [ costumul de piele de pe el era imprumutat pt ca ii sparsesera garaju hotzi cu doua ziile inainte si ii le furase pe ale lui + 3 casti ]

 

587533-3_chris_711_800.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) Baieti credeti-ma , motocicleta este absolut extraordinara si de vis. Este ceva dupa care te dai jos si plangi ca vrei sa stai non stop pe ea, nu mai dorm noapte abia asteptand sa se faca adoua zi sa o iau de la capat. Franele? mi-au salvat viata cand eram 300% sigura ca nu va reusi sa franeze si dupa ce m-a scos din incurcatura(pe drumul spre mare) o pupam pe rezervor in mers. La inceput mi se parea rigida, dar acum s-a mai lasat si are o sa super confortabila desi nu pare. Virajelee ma inebunesc dar nu pot face comparatie ca n-am mai mers pe alte sportive decat un suzuki 750 gsx.Stiu ca voi aveti mai multa experienta in fata si asteptati un comentariu mai tehnic iar eu nu va pot descrie decat starea mea: sunt in transa! R1 2003 este al sotului si chiar ma tem sa nu fiu dezamagita de alegerea facuta caci in cateva zile ajunge cbr-ul 600 rr in tara si ma tem sa nu simt diferenta dintre ele prea tare.Mai bine mergeam tot pe R1 pt ca stiu cum merge si e fenomenala. Sunt in delir..........
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmmm, eu am un r1 din 98, modificarile sint absolut minore....o finala akrapo si un parbriz ermax mai ptr touring...plus culorile iesite din comun ptr o yamaha cel putin ( zici ca e zx9) :angry: dar nu e ( ce bine!!!):), am facut cam 10 mii de km pe ea de cand o am din primavara, la drum lung cu un sac de rezervor ma simt superbine pe ea, eu am cam 1.85 si 95 kg, in oras ma bag printe masini aproape cum ma bag si cu scooterul, o am de la 22 de mii de km , acum am 32000, probleme? exup-ul a fost odata demontat...in rest.....iti scoate bratele din umeri pana in viteaza a 4-a cel putin, dar sigur nu stiu eu sa scot din ea ce ar putea cu adevarat.....am mai mers pe un srad de 750, un zzr de 600, un zx9-r din 99.....sincer sa fiu, cu primele 2 nu are cum sa intre in discutie o intercere... iar cu zx-9-le am mers la egal....eu avand 1 an de condus iar pilotu de pe zx9 cel putin 5 :angry:, asa ca ce nu stiu eu sa fac contrabalansez cu puterea brutala.....ghidonul se cam zbate pe gropite, dar eu m-am obisnuit asa cu ea, drept dovada zero cazaturi.....astept si eu alte pareri cu nerabdare....

post-6-1061857485.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Impresionante scule... Dar totusi... modelul standard, fara tuning-uri pe el, se descurca acceptabil? Asta ma intereseaza cel mai mult, pt ca am citit chiar pe acest site un nene care is arunca R1 de toti peretii ca e incomod si zdruncina foarte tare pe denivelari... Poate ca avea dansul o problema cu amortizoarele, dar totusi... pareri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...