Shobolanu' Postat Iunie 29, 2004 Share Postat Iunie 29, 2004 Am gasit un site meserias despre shlefiut aluminiul. E mult mai ushor sa duci piesele la un "meserias'...dar pt cine vrea sa shlefuiasca singur : http://finishingforums.com/forums/viewtopic.php?t=128 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MauS Postat Iunie 29, 2004 Share Postat Iunie 29, 2004 sa stii ca merge treaba...am inceput eu azi cu un capac de chiulasa shi e asa cum scrie acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iunie 29, 2004 Autor Share Postat Iunie 29, 2004 Oglinda le scoate baiatu! Cool...ma bate gandul sa imi fac shi eu singur shlefuitul mai ales ca am doua saptamani libere... MauS...daca dai de nishte trucuri pe parcurs transmite! Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Axa cu Scame Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 Hmmmmm.......fiecare cu pasarica lui Daca tot va place sa lucrati ore intregi la un detaliu, incercati sa faceti o treaba durabila... Faza e ca daca dupa ce ai scos o piesa de aluminiu "oglinda" nu o acoperi cu un lac protector, la prima ploaie aluminiul ala va oxida si va arata ca dracu.Aluminiul e un metal care se "pasiveaza" , adica se acopera singur cu un strat de oxid care protejeaza restul de coroziune.Am vazut un bloc motor slefuit care dupa cateva zile s-a acoperit de "branza" .E un fenomen specific alajelor de turnare pe baza de aluminiu. Partea a doua a problemei, daca slefuiti parti ale motorului veti pierde racire, in caz ca ea se face clasic cu aer.Unui Dnepr slefuit ,de exemplu, eu i-as pune radiator de ulei neaparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 Hm... si totusi... daca aluia i-au luat 4 ore pentru niste tzevi indoite... Cate ore i-ar trebui pentru a slefui aripioarele de cilindru sau aripioarele de chiulasa. Hai.. un capac mai merge, ca nu are aripioare, dar cu chestiile cu adevarat delicate ce te faci ? Iar cu racirea, chiar asa e, prin lustruire se netezesc "dealurile si vaile" microscopice pe care le are materialul, special lasat asa poros, ca sa aiba o sprafatza expusa la aer cat mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iunie 30, 2004 Autor Share Postat Iunie 30, 2004 In primul rand nu se shlefuiesc aripioarele de racire!!!!!!! materialul ala e rugos din anumite motive...evidente! Doi la mana, sunt uleiuri siliconice care protejeaza aluminiul lustruit shi ramane exact asha cum l-ai lustruit!( Exemplu un motor de Harley!) Potzi sa te barbereshti oglindit in capacele de motor shi peste un an. Daca l-ai dat cu gloss ai pus-o! Sau se inegreshte sau se ingalbeneshte. Azi am fost sa vad cat m-ar costa sa lustruiesc totul pe motorul meu....chiar daca majoritatea pieselor trebuie doar relustruite, ash ieshi la vre-o 500 de parai (25 de dulai ora de lucru)...poate ceva mai mult! Shi daca duc motorul acolo shi scot ei piesele 650+ ca popa! Asha ca tare mi-e ca o sa shlefuiesc singur....shi beau de banii aia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MauS Postat Iulie 12, 2004 Share Postat Iulie 12, 2004 ! Asha ca tare mi-e ca o sa shlefuiesc singur....shi beau de banii aia! sunt total de acord! Am lucrat mult timp in vopsitorie auto shi eu unul sunt obisnuit cu shlefuitul! Sincer?!?trimite-mi motorul shi 100 $ shi tzi-l shlefuiesc eu (joke) @moshuliknu intru in aripioare ci doar in partea laterala care se vede. cutia shi motorul trebuie sa iasa impecabil.voi face poze imediat cum termin! treaba merge shi la inox de exemplu cotul shi toba de eshapament. dupa ce freci cu shmirghel de 1000,iei o pasla shi o imbibi cu oxid de crom!dupa asta,poti sa-ti faci freza uitandu-te pe partea shlefuita! numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iulie 12, 2004 Autor Share Postat Iulie 12, 2004 Tzi-ash da eu mai mult de o suta de betze.... da am o problema cu transportul Mai am de shurubarit un pic la motor dupa care o sa ma apuc shi eu de shlefuit. Sper sa iasa .... Baga nishte poze cand termini! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maniax Postat Iulie 14, 2004 Share Postat Iulie 14, 2004 Maus, de unde as putea sa cumpar sau sa fac rost de oxid de crom? Am citit si eu ce a scris tipu ala dar nu pricep de ex ce vrea sa spuna cu smirghel greaseless si greased sau asa ceva si cu atat mai putin substantele pe care le foloseste. Daca are careva idee sa ma lamureasca si pe mine va rog. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MauS Postat Iulie 17, 2004 Share Postat Iulie 17, 2004 Maus, de unde as putea sa cumpar sau sa fac rost de oxid de crom? Am citit si eu ce a scris tipu ala dar nu pricep de ex ce vrea sa spuna cu smirghel greaseless si greased sau asa ceva si cu atat mai putin substantele pe care le foloseste. Daca are careva idee sa ma lamureasca si pe mine va rog. Sa vad daca mai gasesc sa cumpar shi tzi-l trimit prin posta cu plata ramburs. daca nu, itzi dau de la mine putzin oxidul de crom se amesteca cu uleiul de motor shi se face o pasta. Greaseless(smirghel uscat de granulatie mare cum ar fi p60 p80) greased(smirghel fin,impermeabil de granulatie mica care incepe de la p360 pana la p2000) Daca vrei sa te apuci de treaba ,du-te la un magazin de vopseluri shi cere-i: 3m de smirghel p80(asta e la metru); 5coli de 360(restul se gaseste la coala dar ai grija sa scrie waterproof pe el) 2 coli de 400(waterproof) 4coli de 800 10 coli de p1000 pe care le bagi in apa shi dupa aia te apuci de "frecat"; treaba cu apa poti sa o faci de la smirghelul de 400 ca sa nu se incarce asa de repede. Daca mai ai nelamuriri,intreaba-ma. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ulise Postat Iulie 17, 2004 Share Postat Iulie 17, 2004 In loc sa freci manual nu se poate sa pui la un flex un dispozitiv pentru atasarea hartiei abrazive(macar pentru suprafetele plane)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator ulise Postat Iulie 17, 2004 Share Postat Iulie 17, 2004 A,si inca ceva... cum stii ca e timpul sa schimbi hartia cu una cu o granulatie mai mare?Cand stii ca ai "frecat" suficient cu un anumit tip de hartie? In ce proportie amesteci oxidul de crom cu uleiul de motor(de 2T sau 4t?)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitorul din oz Postat Iulie 18, 2004 Share Postat Iulie 18, 2004 Iar cu racirea, chiar asa e, prin lustruire se netezesc "dealurile si vaile" microscopice pe care le are materialul, special lasat asa poros, ca sa aiba o sprafatza expusa la aer cat mai mare. Problema nu e de la rugozitate ci de la radiatie (presupun ca se preda asta in orice facultate cit de cit tehnica). Presupun ca ati vazut un radiator de Pentium IV, nu-mi spuneti ca e rugos . Dar in schimb e negru, ca si radiatoarele motocicletelor de viteza. Cu cit e ma reflectant, cu atit se raceste mai greu. Cu cit e mai negru se raceste mai bine. @ Shobolanu: din cite stiu eu la Harley (si alte choppere, cruisere) nu e aluminiu ci crom. Adica metalul, care o fi el e acoperit cu un strat subtire de crom. Normal ca se duce dracu daca dai cu smirghel pe el, trebuie sa nu gindesti prea mult sa faci asta. Se face galben pentru ca (cred) sub crom se depune un strat de cupru ca sa "prinda" sau sa faca electroliza mai bine. Iarasi din cite stiu, grease si greaseless se refera la cit de "uleios" e smirghelul, nu la dimensiune. S-ar putea sa gresesc ca nu ma pricep la smirghele. Si trebuie sa recunosc ca habar n-am ce e aia smirghel gras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iulie 18, 2004 Autor Share Postat Iulie 18, 2004 Vrajitorule, sunt capace cromate pt capetele cilindrilor, dar motorul nu e cromat, e numai shlefuit la marea arta. Shi eu ma gandeam sa iau un flex pt shlefuit. Sa vad ce discuri de pasla au baietzii pt asta. Exista batoane cu "ceara" pt shlefuit cu diferite grade de abraziune(bine intzeles ca nu e ceara ci...dreaq shtie ce substantze) shi discuri cu pasle in concordantza. Dupa ce imi vine cutia de viteza de la reparat o sa ma apuc de shlefuit shi o sa va pot spune mai mult. Sper sa reushesc sa fac treaba singur...altfel ma mananca baietzii de bani( vampirii ashtia umfla pretzurile cu trompa shi pompa cand vad ca ai Harley). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MauS Postat Iulie 19, 2004 Share Postat Iulie 19, 2004 Daca vrei sa "freci" la flex,fa-o cu o perie de sarma rotativa.merge shi cu restul dar sa nu ma injuri daca nu iti place cum a iesit Shobolanule...ce HD ai?!? Shi bai Shobolanule...noi nu suntem veri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iulie 19, 2004 Autor Share Postat Iulie 19, 2004 Un sportster batran din 86 de 1200 Mausule...shi bine intzeles ca suntem veri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MauS Postat Iulie 20, 2004 Share Postat Iulie 20, 2004 Vere...da' nu il vinzi? Sau am pus o intrebare idioata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorhead Postat Iulie 20, 2004 Share Postat Iulie 20, 2004 bai copii, eu am lustruit tot aluminiul de la sportsterasu' meu cu polish, luat de la petrom (as putea sa va zic si modelul in citeva zile), ad labam . E adevarat ca iti pica mina dupa un timp, si tre' sa dai si cu ceara ca sa nu se pateze prea repede, dar alta solutie nu am gasit... asta fiindca in scumpa noastra patrie nu e nimeni in stare sa cromeze aluminiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MauS Postat Iulie 20, 2004 Share Postat Iulie 20, 2004 (editat) bai copii, eu am lustruit tot aluminiul de la sportsterasu' meu cu polish, luat de la petrom (as putea sa va zic si modelul in citeva zile), ad labam . E adevarat ca iti pica mina dupa un timp, si tre' sa dai si cu ceara ca sa nu se pateze prea repede, dar alta solutie nu am gasit... asta fiindca in scumpa noastra patrie nu e nimeni in stare sa cromeze aluminiu Polishul este foarte bun pentru vopsea.....Daca ai zgarieturi,dai cu smirghel shi dupa aia lustruiesti cu polish shi nu se mai cunoaste nimik.Dar pt. metale cel mai bun e oxidul de crom. Editat Iulie 20, 2004 de MauS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Iulie 20, 2004 Autor Share Postat Iulie 20, 2004 Buna incercare Mausule...dar nu! Shi oricum ata is de departe ca nici cu drag pipes nu ma auzi! buahahhahaa.... Pe partea cealalta a globului! Mootrhead, chiar sunt curios ce polish ai folosit...shi cam cat timp (ca sa calculez cata bere tre sa am in dotare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.