Pavel Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 There are 2 2005 F4s on US soil. Attached are 3 pics. At the Ephrata (Pa.) Breakfast Run, Larry Ferracci, son of Eraldo Ferracci, brought a brand new 2005 MV Agusta F4 1000. One is going to Motorcyclist for a review and the other is going to Cycle World. They had it on the dyno this week and it turned 162hp at the rear wheel with 80 lb-ft of torque. They will be available for sale in August for about $21K. Dead sexy. ---------------------------------------------------------- Here are my email communications with Fast by Ferraci regarding this bike. Holy cow is all I have to say. Why does god do this to me . . . . The forks are Marzocchi and the shock is Sachs. Steering damper is Ohlins and the brakes are Nissin. Let me know if you have any other questions. I've ridden one of the preproduction models already. The bike makes around 165 hp at the rear wheel along with 80 ft-lbs of torque. Ciao, Victor M. Castaneda Jr. Sales Associate Fast By Ferracci -----Original Message----- From: Sent: Tuesday, June 29, 2004 10:07 AM To: salesnservice@ferracci.com Subject: RE: Online General Information Request Victor, Thanks for your response. I was just curious what the components on the bike will be. Do you know who makes the forks, rear shock, steering damper and brakes. I can't seem to find any information on the bike online. Thanks. >>> "Fast By Ferracci Sales" <salesnservice@ferracci.com> 6/29/04 10:09:25 AM >>> Paul, Thank you for your inquiry. The F4 1000 will be available at the end of August/early September. The F4 1000S will be $20,995 and the F4 1000 AGO will $25,995. Let me know if you'd like to place a deposit for one. Ciao, Victor M. Castaneda Jr. -----Original Message----- Sent: Tuesday, June 29, 2004 9:40 AM To: customerservice@ferracci.com Subject: Online General Information Request Comments: Do you have any information regarding the MV Augusta F4 1000cc that is due out next year. If so, what is the suggested MSRP going to be. I currently own an Aprilia Mille R and a GSXR 1000 and would be very interested in adding this bike. Any information you have would be greatly appreciated. Thanks. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogu007 Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 Lamuritzi-ma si pe mine: pana la urma au sau n-au motoare de Suzuki? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pavel Postat Iunie 30, 2004 Autor Share Postat Iunie 30, 2004 Nu au! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 162 cai la roata imi pare enorm!Mai ales pt. o italieneasca de strada!Nu sint deloc convins! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 162 cai la roata imi pare enorm!Mai ales pt. o italieneasca de strada!Nu sint deloc convins! Andi, poate ca daca o sa citesti in revista ta preferata, o sa crezi. Problema este ca revista ta preferata, ca si alte reviste preferate, apara niste interese, de altfel ca orice revista auto/moto. Gandeste-te Andi, cine vinde mai mult are bugete mai mari, oare ce inseamna asta? Esti atat de usor de influentat incat parerea ta nu mai are credibilitate. Eu cred ca MV F4 1000 este intradevar cea mai puternica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MIB Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 XXXXXX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 Poate fi cea mai puternica!Nu am pretentia ca le stiu pe toate!Personal am dubii!Si citesc mai multe publicatii,nu una. Plus internet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 Poate fi cea mai puternica!Nu am pretentia ca le stiu pe toate!Personal am dubii!Si citesc mai multe publicatii,nu una. Plus internet... Sa inteleg ca ai citit cate ceva despre puterea la roata a noului motor de 1000, ca altfel nu vad cum ai putea sa ai dubii, sau ma rog, pareri. In reviste, pe internet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 Sa inteleg ca ai citit cate ceva despre puterea la roata a noului motor de 1000, ca altfel nu vad cum ai putea sa ai dubii, sau ma rog, pareri. In reviste, pe internet... Am citit despre alte motociclete de 1000 ca ar avea in jur de 150 de cai la roata!Si este vorba despre producatori cu experienta care s-au straduit!Asta e motivul care ma face sa am dubii ca Agusta ar avea 162 fara sa aibe probleme serioase de fiabilitate!Si nu cred ca-si permit asemenea probleme! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 Deja vorbesti altceva. Asta e motivul care ma face sa am dubii ca Agusta ar avea 162 fara sa aibe probleme serioase de fiabilitate! Cu asta sunt si eu de acord. Crezi ca o sa aiba recall, precum Hayabusa (acum cativa ani) sau Yamaha R1 2004 , sau CBR1000RR 2004 (indiferent despre ce este vorba) sau poate o sa aiba probleme cu pinionul de a II-a, ca toate Kawa ZX9, sau precum CBR F4, stii mai bine decat mine. Putere in detrimentrul fiabilitatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 ...sa stam un pic linistiti ca o sa o puna astia imediat pe banc si o sa o masoare... mai mult ca sigur.Oricum adevarul este ca 162 sunt destul de multi cai...la roata! Linistit sa stai tu, si sa faci rodajul pana la 10ooo, cu maxim 6000 ture, si sa nu treci de 190kmh. Apropos, puteai sa-ti iei Monster 620, ca merge cam la fel, pentru tine, si ai si pozitie mai buna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nkz Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 Dobrescu dar tu te-ai documentat si stii ca e asa? Pe ce te bazezi? Pe ce a postat Pava. S-a dat vreun comunicat de presa ceva? Fix ciocanul. Ca sa nu mai zic ca intr-o parte zic ca sunt 162 in alta 165: *had it on the dyno this week and it turned 162hp at the rear wheel with 80 lb-ft of torque si mai jos *The bike makes around 165 hp at the rear wheel along with 80 ft-lbs of torque. Chiar daca ar avea caii astia la roata (ceea ce nu cred) tot nu merita, ptr. ca la bani mai putini iti iei ceva japonez de 1000 care face pisulica pe toate macaroanele din lumea asta. Nu stiu ce vrei tu sa zici despre credibilitate, dat fiind faptul ca te contrazici tu care ti-e frica de motoretele de viteza. Probabil o sa ma intrebi care e legatura. Si o sa iti raspund: nici una. Am vrut doar sa te fac de rushine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 NKZ, F4 1000 a fost expus inca de anul trecut, la EICMA, Milano, si de atunci se discuta despre ce putere ar avea. Nu uita, ca in calitate de angajat al United Motors, importatorul MV Agusta, am vizitat fabricile de la Varese. Am vazut cu ochii mei motorul de Brutale, pe tester (la arbore), si obtinuse "aproape" cat scrie in carte, adica cu 2-3 cai mai putini. Toata lumea stia ca intarzierea intrarii in productie se datoreaza exact acestui fapt, si anume obtinerea unei puteri superioare celor 3 japoneze. iti reamintesc ca F-ul vine de la Ferrari, si ca chiulasa a fost proiectata impreuna cu inginerii lor. De asemenea, pistoanele sunt Mahle, similare cele folosite in formula 1. TSS-ul, de care s-a mai vorbit pe site este alta chestie. Eu nu ma asteptam sa il scoata asa de repede, se auzea ca prin toamna, avand in vedere ca MV Agusta este totusi un producator minuscul in comparatie cu japonezii. Despre a merita sau nu, daca-mi aduc bine aminte, pretul pentru F41000 este de in jur de 19500 euro. Un ZX10 este cam 10500 plus taxe, adica 16200 (mai ieftin daca este leasing). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 Vad ca te referi la 3 producatori japonezi.De unde inteleg ca pe al patrulea nici nu il pui la socoteala!Care ar fi ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 Pe val sunt R1, ZX10R si CBR1000RR. Suzuki a luat un pic de pauza anul asta, poate mai incolo.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 Pe val sunt R1, ZX10R si CBR1000RR. Suzuki a luat un pic de pauza anul asta, poate mai incolo.... Gresit!Daca te uiti la raportul putere la roata/greutate gsxr-ul sta bine!Si daca te uiti la rezultatele de la superstock ai sa vezi ca sta si mai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 Pe val inseamna vanzari. Si cursele, si marketingul asta care cere puteri declarate cat mai mari, nu fac altceva decat sa urmareasca cresterea vanzarilor pe modelul respectiv, sau chiar pe marca. Anul asta Suzuki-ul de 1000 nu conteaza. Cate modele 2004 ai vazut pe strada? Dar cate CBR1000RR sau ZX10R, ca sa nu mai vorbim de R1, care e peste tot!! Raportul putere/greutate este esential, corect, dar totusi daca puterea este foarte mare, raportul fiind asta bun nu mai conteaza, in cazul respectiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 Noi vorbeam aici despre performante,nu despre vinzari!Sau eu cel putin asa credeam!Si,de altfel,tu stii asta!La capitolul vinzari nu m-as contrazice cu tine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 Toata lumea stia ca intarzierea intrarii in productie se datoreaza exact acestui fapt, si anume obtinerea unei puteri superioare celor 3 japoneze Eu asta am zis, ca doreau sa obtina o putere mai mare si ca pe langa performanta in sine este si o arma de marketing. Performanta in cazul celor 3 este puterea imensa, nu raportul putere/greutate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 La roata ,intre 1000rr si gsxr 1000 diferenta e de 1,5 cai!Eu nu as defini asta o diferenta enorma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 Nu exista oficial declarata puterea la roata. Suzuki au puterea declarata mult mai mica decat cei 3, oare de ce. Nu stiu aia sa-si vanda marfa? De ce nu declara ei ca au aproape aceeasi putere la roata cu toate ca diferenta la arbore este enorma... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 Eu nu vorbeam despre ce a declarat unul sau altul dintre producatori!Vorbesc despre puterile masurate la roata de catre specialisti in domeniu!De exemplu cbr1000 rr ar avea la roata 151,9 cai iar gsxr 1000 150,3!E adevarat,am gresit!Diferenta e de 1,6 cp! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 Defineste specialisti in domeniu, cu exemple. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andi Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 Defineste specialisti in domeniu, cu exemple. Specialisti in domeniu:persoane care cu asta se ocupa!De exemplu Zef Enault de la MotoJournal.Si oamenii de la Performance Motos care au masurat puterile si cuplurile pe un banc Dynojet! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Iunie 30, 2004 Share Postat Iunie 30, 2004 Reviste moto inseamna comert, inseamna influenta, inseamna finante. Speram sa-mi dai alte exemple, astea pentru mine nu tin, mai ales ca STIU CUM FUNCTIONEAZA PRESA MOTO. In alta ordine de idei, acesti specialisti in domeniu, de ce nu masoara si ei puterea la arbore, sa vedem ce iese atunci. Si pentru a reveni la Suzuki, GSX-R 1000 nu prea conteaza anul asta. Si pentru a reveni si mai la subiect, F4 1000 arata mai bine, deci este mai performanta... sic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.