Sari la conținut

Mv F4 1000 - 2005


Pavel
 Share

Postări Recomandate

There are 2 2005 F4s on US soil. Attached are 3 pics. At the Ephrata (Pa.) Breakfast Run, Larry Ferracci, son of Eraldo Ferracci, brought a brand new 2005 MV Agusta F4 1000. One is going to Motorcyclist for a review and the other is going to Cycle World. They had it on the dyno this week and it turned 162hp at the rear wheel with 80 lb-ft of torque. They will be available for sale in August for about $21K. Dead sexy.

 

img6041_52.jpg

 

img6042_52.jpg

 

img6043_52.jpg

 

----------------------------------------------------------

 

Here are my email communications with Fast by Ferraci regarding this bike. Holy cow is all I have to say. Why does god do this to me . . . .

 

The forks are Marzocchi and the shock is Sachs. Steering damper is Ohlins and the brakes are Nissin. Let me know if you have any other questions. I've ridden one of the preproduction models already. The bike makes around 165 hp at the rear wheel along with 80 ft-lbs of torque.

Ciao,

Victor M. Castaneda Jr.

Sales Associate

Fast By Ferracci

 

-----Original Message-----

From:

Sent: Tuesday, June 29, 2004 10:07 AM

To: salesnservice@ferracci.com

Subject: RE: Online General Information Request

 

 

Victor,

Thanks for your response. I was just curious what the components on the bike will be. Do you know who makes the forks, rear shock, steering damper and brakes. I can't seem to find any information on the bike online. Thanks.

 

 

>>> "Fast By Ferracci Sales" <salesnservice@ferracci.com> 6/29/04 10:09:25 AM >>>

 

Paul,

Thank you for your inquiry. The F4 1000 will be available at the end of

August/early September. The F4 1000S will be $20,995 and the F4 1000 AGO

will $25,995. Let me know if you'd like to place a deposit for one.

Ciao,

Victor M. Castaneda Jr.

 

 

-----Original Message-----

 

Sent: Tuesday, June 29, 2004 9:40 AM

To: customerservice@ferracci.com

Subject: Online General Information Request

 

 

 

Comments: Do you have any information regarding the MV Augusta F4 1000cc

that is due out next year. If so, what is the suggested MSRP going to be.

I currently own an Aprilia Mille R and a GSXR 1000 and would be very

interested in adding this bike. Any information you have would be greatly

appreciated. Thanks.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

162 cai la roata imi pare enorm!Mai ales pt. o italieneasca de strada!Nu sint deloc convins!

Andi, poate ca daca o sa citesti in revista ta preferata, o sa crezi. Problema este ca revista ta preferata, ca si alte reviste preferate, apara niste interese, de altfel ca orice revista auto/moto. Gandeste-te Andi, cine vinde mai mult are bugete mai mari, oare ce inseamna asta? Esti atat de usor de influentat incat parerea ta nu mai are credibilitate.

Eu cred ca MV F4 1000 este intradevar cea mai puternica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate fi cea mai puternica!Nu am pretentia ca le stiu pe toate!Personal am dubii!Si citesc mai multe publicatii,nu una. Plus internet...

Sa inteleg ca ai citit cate ceva despre puterea la roata a noului motor de 1000, ca altfel nu vad cum ai putea sa ai dubii, sau ma rog, pareri. In reviste, pe internet...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca ai citit cate ceva despre puterea la roata a noului motor de 1000, ca altfel nu vad cum ai putea sa ai dubii, sau ma rog, pareri. In reviste, pe internet...

Am citit despre alte motociclete de 1000 ca ar avea in jur de 150 de cai la roata!Si este vorba despre producatori cu experienta care s-au straduit!Asta e motivul care ma face sa am dubii ca Agusta ar avea 162 fara sa aibe probleme serioase de fiabilitate!Si nu cred ca-si permit asemenea probleme!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deja vorbesti altceva.

 

Asta e motivul care ma face sa am dubii ca Agusta ar avea 162 fara sa aibe probleme serioase de fiabilitate!

 

Cu asta sunt si eu de acord. Crezi ca o sa aiba recall, precum Hayabusa (acum cativa ani) sau Yamaha R1 2004 , sau CBR1000RR 2004 (indiferent despre ce este vorba) sau poate o sa aiba probleme cu pinionul de a II-a, ca toate Kawa ZX9, sau precum CBR F4, stii mai bine decat mine.

Putere in detrimentrul fiabilitatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...sa stam un pic linistiti ca o sa o puna astia imediat pe banc si o sa o masoare... mai mult ca sigur.

Oricum adevarul este ca 162 sunt destul de multi cai...la roata!

Linistit sa stai tu, si sa faci rodajul pana la 10ooo, cu maxim 6000 ture, si sa nu treci de 190kmh. Apropos, puteai sa-ti iei Monster 620, ca merge cam la fel, pentru tine, si ai si pozitie mai buna...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dobrescu dar tu te-ai documentat si stii ca e asa? Pe ce te bazezi? Pe ce a postat Pava. S-a dat vreun comunicat de presa ceva? Fix ciocanul.

Ca sa nu mai zic ca intr-o parte zic ca sunt 162 in alta 165:

*had it on the dyno this week and it turned 162hp at the rear wheel with 80 lb-ft of torque

si mai jos

*The bike makes around 165 hp at the rear wheel along with 80 ft-lbs of torque.

 

Chiar daca ar avea caii astia la roata (ceea ce nu cred) tot nu merita, ptr. ca la bani mai putini iti iei ceva japonez de 1000 care face pisulica pe toate macaroanele din lumea asta.

Nu stiu ce vrei tu sa zici despre credibilitate, dat fiind faptul ca te contrazici tu care ti-e frica de motoretele de viteza. Probabil o sa ma intrebi care e legatura. Si o sa iti raspund: nici una. Am vrut doar sa te fac de rushine

:baubau:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NKZ, F4 1000 a fost expus inca de anul trecut, la EICMA, Milano, si de atunci se discuta despre ce putere ar avea.

Nu uita, ca in calitate de angajat al United Motors, importatorul MV Agusta, am vizitat fabricile de la Varese. Am vazut cu ochii mei motorul de Brutale, pe tester (la arbore), si obtinuse "aproape" cat scrie in carte, adica cu 2-3 cai mai putini.

Toata lumea stia ca intarzierea intrarii in productie se datoreaza exact acestui fapt, si anume obtinerea unei puteri superioare celor 3 japoneze. iti reamintesc ca F-ul vine de la Ferrari, si ca chiulasa a fost proiectata impreuna cu inginerii lor. De asemenea, pistoanele sunt Mahle, similare cele folosite in formula 1.

TSS-ul, de care s-a mai vorbit pe site este alta chestie.

Eu nu ma asteptam sa il scoata asa de repede, se auzea ca prin toamna, avand in vedere ca MV Agusta este totusi un producator minuscul in comparatie cu japonezii.

 

Despre a merita sau nu, daca-mi aduc bine aminte, pretul pentru F41000 este de in jur de 19500 euro. Un ZX10 este cam 10500 plus taxe, adica 16200 (mai ieftin daca este leasing).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe val sunt R1, ZX10R si CBR1000RR. Suzuki a luat un pic de pauza anul asta, poate mai incolo....

Gresit!Daca te uiti la raportul putere la roata/greutate gsxr-ul sta bine!Si daca te uiti la rezultatele de la superstock ai sa vezi ca sta si mai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe val inseamna vanzari. Si cursele, si marketingul asta care cere puteri declarate cat mai mari, nu fac altceva decat sa urmareasca cresterea vanzarilor pe modelul respectiv, sau chiar pe marca.

Anul asta Suzuki-ul de 1000 nu conteaza. Cate modele 2004 ai vazut pe strada? Dar cate CBR1000RR sau ZX10R, ca sa nu mai vorbim de R1, care e peste tot!!

Raportul putere/greutate este esential, corect, dar totusi daca puterea este foarte mare, raportul fiind asta bun nu mai conteaza, in cazul respectiv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toata lumea stia ca intarzierea intrarii in productie se datoreaza exact acestui fapt, si anume obtinerea unei puteri superioare celor 3 japoneze

 

Eu asta am zis, ca doreau sa obtina o putere mai mare si ca pe langa performanta in sine este si o arma de marketing. Performanta in cazul celor 3 este puterea imensa, nu raportul putere/greutate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu exista oficial declarata puterea la roata. Suzuki au puterea declarata mult mai mica decat cei 3, oare de ce. Nu stiu aia sa-si vanda marfa? De ce nu declara ei ca au aproape aceeasi putere la roata cu toate ca diferenta la arbore este enorma...

post-6-1088594266_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu nu vorbeam despre ce a declarat unul sau altul dintre producatori!Vorbesc despre puterile masurate la roata de catre specialisti in domeniu!De exemplu cbr1000 rr ar avea la roata 151,9 cai iar gsxr 1000 150,3!E adevarat,am gresit!Diferenta e de 1,6 cp!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Defineste specialisti in domeniu, cu exemple.

Specialisti in domeniu:persoane care cu asta se ocupa!De exemplu Zef Enault de la MotoJournal.Si oamenii de la Performance Motos care au masurat puterile si cuplurile pe un banc Dynojet!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reviste moto inseamna comert, inseamna influenta, inseamna finante. Speram sa-mi dai alte exemple, astea pentru mine nu tin, mai ales ca STIU CUM FUNCTIONEAZA PRESA MOTO.

 

In alta ordine de idei, acesti specialisti in domeniu, de ce nu masoara si ei puterea la arbore, sa vedem ce iese atunci.

 

Si pentru a reveni la Suzuki, GSX-R 1000 nu prea conteaza anul asta.

 

Si pentru a reveni si mai la subiect, F4 1000 arata mai bine, deci este mai performanta... sic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...