Bogdan Secelean Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 Ați mai pomenit asa ceva, pompa benzină pulsează si bagă benzină în carburator numai când butonul de la ghidon e pe "reserve". Când e pe "on", pompa bagă benzină numai când pui contactul, apoi nu mai bagă, motorul merge numai cu benzina din carburator si logic, se opreste. Mă lăsa în drum si nu stiam de ce. Care să fie cauza- pompa, releu, fire intrerupte nu sunt, să fie micul plutitor din rezervor care transmite semnal către becul de rezervă la bord? e tare ciudat. Becul de rezervă de la bord, chiar dacă e functional, nu se aprinde, si asta e ciudat. A mai avut cineva o astfel de problemă ? Mă poate ajuta cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 Aţi mai pomenit asa ceva, pompa benzină pulsează si bagă benzină în carburator numai când butonul de la ghidon e pe "reserve". Când e pe "on", pompa bagă benzină numai când pui contactul, apoi nu mai bagă, motorul merge numai cu benzina din carburator si logic, se opreste. Mă lăsa în drum si nu stiam de ce. Care să fie cauza- pompa, releu, fire intrerupte nu sunt, să fie micul plutitor din rezervor care transmite semnal către becul de rezervă la bord? e tare ciudat. Becul de rezervă de la bord, chiar dacă e functional, nu se aprinde, si asta e ciudat.A mai avut cineva o astfel de problemă ? Mă poate ajuta cineva ? nu am inteles nimic... pai cand ai vrea sa bage? cand NU e pus contactul si cheia e in buzunar? nu cred ca robinetu are vreun senzor de pozitie... in nici un caz cel mai simplu, scoate furtunasul de la rezervor, da robinetul pe on si vezi daca se scurge ceva, daca da, totul e OK, dar eu cred ca nu. Vezi poate s-a infundat tevusca aia din interior (sau sita ei) pe unde curge benzina cand e pe ON. sau pune mai multa benzina... intelegi, nu exista nici un fel de relatie intre pompa si robinet, pompa habar nu are de pozitia robinetului, poti sa pui furtunul si intr-o sticla bine-mersi si tot ar trebui sa traga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Martie 29, 2007 Autor Share Postat Martie 29, 2007 nu am inteles nimic... pai cand ai vrea sa bage? cand NU e pus contactul si cheia e in buzunar? nu cred ca robinetu are vreun senzor de pozitie... in nici un caz cel mai simplu, scoate furtunasul de la rezervor, da robinetul pe on si vezi daca se scurge ceva, daca da, totul e OK, dar eu cred ca nu. Vezi poate s-a infundat tevusca aia din interior (sau sita ei) pe unde curge benzina cand e pe ON. sau pune mai multa benzina... intelegi, nu exista nici un fel de relatie intre pompa si robinet, pompa habar nu are de pozitia robinetului, poti sa pui furtunul si intr-o sticla bine-mersi si tot ar trebui sa traga. Modelul asta n-are robinet ca la celelalte motoar, baga benzina doar prin pompa si are un buton linga acceleratie de comutat pe on sau rezerva. Problema e evident cu contactul pus, se intimpla in mers sau pe loc dupa ce consuma benzina din carburator. Nu e nici un furtun infundat, probabil e o chestie de electrica. e mai complicat decat pare la prima vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 Modelul asta n-are robinet ca la celelalte motoar, baga benzina doar prin pompa si are un buton linga acceleratie de comutat pe on sau rezerva. Problema e evident cu contactul pus, se intimpla in mers sau pe loc dupa ce consuma benzina din carburator. Nu e nici un furtun infundat, probabil e o chestie de electrica. e mai complicat decat pare la prima vedere. totusi incearca sa vezi if curge ceva pe furtun cand butonul este pe ON si nu pe rezerva, poate sa fie infundata gaura IN INTERIORUL rezervorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Martie 29, 2007 Autor Share Postat Martie 29, 2007 totusi incearca sa vezi if curge ceva pe furtun cand butonul este pe ON si nu pe rezerva, poate sa fie infundata gaura IN INTERIORUL rezervorului. nu e infundata, e ceva electric, pompa nu are curent cand e pe on decaât cât să bage in carburator doar cand pui contactul, apoi se opreste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 nu e infundata, e ceva electric, pompa nu are curent cand e pe on decaât cât să bage in carburator doar cand pui contactul, apoi se opreste. mai nu mai zi asa, verifica ce ti-e greu sa scoti un furtun? poate e setata sa se opreasca cand trage in gol, sa nu mearga aiurea, e normal ca o pompa sa nu trebuiasca sa mearga pe uscat, de-aia se opreste... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Barna Postat Martie 29, 2007 Share Postat Martie 29, 2007 totusi incearca sa vezi if curge ceva pe furtun cand butonul este pe ON si nu pe rezerva, poate sa fie infundata gaura IN INTERIORUL rezervorului. Cum sa fie infundat? nu lucra pompa de benzina cand butonul este pe ON. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 Cum sa fie infundat? nu lucra pompa de benzina cand butonul este pe ON. eu din cate stiu, benzina din rezervor curge prin 2 locuri: unul pentru rezerva si unul pentru normal: pentru normal in interior Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Martie 30, 2007 Autor Share Postat Martie 30, 2007 Are doua furtune, nici unul nu e infundat, am verificat. E ceva electric. Sa vedem ce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 Are doua furtune, nici unul nu e infundat, am verificat. E ceva electric. Sa vedem ce. pai asa mai nene spune... am mai practicat si desenul... atunci verifica "chestia" care face comutarea intre cele 2 surse de benzina... tre sa fie un fel de comutator (sau valva) mecanic actionat electric de un mini-releu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
strut Postat Martie 30, 2007 Share Postat Martie 30, 2007 Din cate stiu io pompa functioneaza cam asa: cand pui contactul se amorseaza, cand pornesti baga benzina cu presiune in carb. dupa care se opreste avand rolul de a mentine o oarece presiune constanta a benzinei. Si eu am probleme cu pompa (ori nu se mai opreste si merg pana se ineaca, ori se opreste da` se si blocheaza si raman fara benzina). In consecinta acu` merg fara pompa (am comandat una da` n-a venit inca) ceea ce nu-ti recomand. Solutia ta este ebay sau una noua care e in jur de 12 bulioane. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.