emylyo Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 Imi facea figuri mai demult si azi a dat chix complet.La un moment dat am crezut ca este releul,apoi am observat ca punand contactul de langa acceleratie care da curent la bobine in mod repetat motorul pornea.Am reusit sa pornesc motorul pe avarie adica suntand bornele releului de pornire.Aveti idee in functie de aceste simptome cam din ce ar fii?Deasemenea am incercat sa cuplez alarma si nimic.Aceasta nu mai misca.Sa fie releul de blocare motor al alarmei,sa fie releul de pornire,sa fie unul dintre cele 2 contacte?Cine poate sa imi rezolve problema?Dupa simptome ma intereseaza cam din ce ar putea fii!Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 pai incearca sa le elimini pe rand.vezi de unde se alimenteaza alarma. sa nu incerci de prea multe ori sa suntezi releul ala, ca poti sa strici butonul de pornire, adica sa il arzi. nu suporta amperajul ce-l cere electromotorul. daca esti in dubii in privinta alarmei, da-o jos, si vezi dupa aia. e putin mai complicat caci nu se stie ce schema are alarma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 2, 2007 Autor Share Postat Aprilie 2, 2007 La alarma nu e cel mai bine sa -i scot siguranta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Aprilie 2, 2007 Share Postat Aprilie 2, 2007 in mod normal ar fi suficient. de asta zic ca ar fi fost buna o schema. chiar nu gasesti un electrician bun? ca ala stie ce are de verificat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 2, 2007 Autor Share Postat Aprilie 2, 2007 Cautam.in caz contrar ma plimb la Constanta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 3, 2007 Autor Share Postat Aprilie 3, 2007 Chiar nu imi da nimeni si mie nici o idee? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 Eu am avut probleme asemanatoare la Honda mea (e alt model, dar acelasi fabricant). Cauza a fost butonul rosu - oxidat. Demontat si curatat cu spray, acum merge impecabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
heavystorm2005 Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 (editat) daca scoti siguranta de la alarma nu inseamna ca ai eliminat alarma releul de pornire oricum functioneaza..trebuie sa coti releul de pornire !daca tot nu se rezolva dupa ce ai scos releul verifica aprinderea si vezi daca iti vine vrun curent aiurea (de obicei minus) ! sau verifica cum sta starterul cu electrica poate sa fie el de vine!...da si tu mai multe informatii despre problema adica se invartea electromotorul?ajunge benzina la motor etc..bafta! Editat Aprilie 3, 2007 de heavystorm2005 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 3, 2007 Autor Share Postat Aprilie 3, 2007 Sa dea Dumnezeu sa fie asa!PROMIT CA MA DUC LA BISERICA DE PASTE DACA E DIN ALA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 3, 2007 Autor Share Postat Aprilie 3, 2007 Pana la urma m-am apucat de mestereala si am descoperit ca alarma e la treaba ei-am anulat-o sa vad daca e vreo schimbare.Butoul de power on sau off este functionabil deoarece am pornit motorul suntand releul si apoi l-am oprit din acel buton deci functioneste si pe off nu il putem porni nici suntand.A mai ramas butonul de pornire pe care nu l-am putut desface neam si releul.Am demontat releul pana si din carcasa si la prima vedere pare bun.O sa-l verific electric maine babeste.Daca este bun ramane butonul.Pana acum inclin sa cred ca 90%este releul si doar 10% butonul.Mai ales ca rolul releului este de a proteja butonul si de regula pica protectia si apoi butonul.Si totul se trage numai de la spuma de la spalatorie cu care spalam moto si masinile. daca scoti siguranta de la alarma nu inseamna ca ai eliminat alarma releul de pornire oricum functioneaza..trebuie sa coti releul de pornire !daca tot nu se rezolva dupa ce ai scos releul verifica aprinderea si vezi daca iti vine vrun curent aiurea (de obicei minus) ! sau verifica cum sta starterul cu electrica poate sa fie el de vine!...da si tu mai multe informatii despre problema adica se invartea electromotorul?ajunge benzina la motor etc..bafta! Invarte motorul si ajunge si benzina,bateria e ok,electomotorul la fel,daca suntez bornele de la releul de pornire motorul porneste imediat!E clar buton sau releu.Acum nu stiu cum sa verific releul!Ma duc la un meserias sau incerc prin descoperire! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ostrici Postat Aprilie 4, 2007 Share Postat Aprilie 4, 2007 ia-ti enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelu_copilu Postat Aprilie 4, 2007 Share Postat Aprilie 4, 2007 Invarte motorul si ajunge si benzina,bateria e ok,electomotorul la fel,daca suntez bornele de la releul de pornire motorul porneste imediat!E clar buton sau releu.Acum nu stiu cum sa verific releul!Ma duc la un meserias sau incerc prin descoperire! e reletiv simplu sa verifici daca ai o lampa de control de 12v si un catercu lama nouo leaga papucul lampii la masa , infige lampa in cater si incearca pe rand cele 4 fire care intra in releu si vezi daca vine pe vrunul plus cand apesi pe buton daca tot nu intelegi cum sunama cand esti langa moto si-ti spun atunci mai multe0723641606 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 4, 2007 Autor Share Postat Aprilie 4, 2007 Din pacate releul este bun,butonul e bun.Problema mare!Cdi-ul este bun!Aici m-am blocat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
batranul_lup2000@yahoo.com Postat Aprilie 5, 2007 Share Postat Aprilie 5, 2007 Salut.Verifica alimentarea butonului de pornire,sar putea din cauza spalarii in timp.Verifica siguranta care iti alimenteaza butonul pt pornire acolo ar putea fi problema.Este oxidata sau arsa.Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Aprilie 6, 2007 Autor Share Postat Aprilie 6, 2007 Multumesc celor care m-au ajutat cu idei si sugestii.Am descoperit tarasenia.Fara ajutor de specialitate.Cand s-au montat crashpadurile pe dreapta s-a retezat accidental un fir care pleca de la plusul bateriei si se ducea intr-o mufa de la panoul de sigurante.Era din pacate plusul.Si era desizolat direct pe partea metalica a motorului.Acesta a blocat releul din alarma care este incorporat in aceasta si l-a ars.Acum merge,dar alarma doar imi blocheaza pornirea motorului,in rest nu mai face nimic.Alarma este unGT 107 de productie SPAIN-ITALY.As vrea sa montez alta.Ramane sa vad ce.Pana la urma am devenit si electrician de ocazie.http://www.autorradio-union.com/Alarmas.htm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.