Sari la conținut

Nu Imi Mai Porneste Fireblade!


emylyo
 Share

Postări Recomandate

Imi facea figuri mai demult si azi a dat chix complet.La un moment dat am crezut ca este releul,apoi am observat ca punand contactul de langa acceleratie care da curent la bobine in mod repetat motorul pornea.Am reusit sa pornesc motorul pe avarie adica suntand bornele releului de pornire.Aveti idee in functie de aceste simptome cam din ce ar fii?Deasemenea am incercat sa cuplez alarma si nimic.Aceasta nu mai misca.Sa fie releul de blocare motor al alarmei,sa fie releul de pornire,sa fie unul dintre cele 2 contacte?Cine poate sa imi rezolve problema?Dupa simptome ma intereseaza cam din ce ar putea fii!Multumesc anticipat! :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai incearca sa le elimini pe rand.vezi de unde se alimenteaza alarma. sa nu incerci de prea multe ori sa suntezi releul ala, ca poti sa strici butonul de pornire, adica sa il arzi. nu suporta amperajul ce-l cere electromotorul.

daca esti in dubii in privinta alarmei, da-o jos, si vezi dupa aia. e putin mai complicat caci nu se stie ce schema are alarma.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in mod normal ar fi suficient. de asta zic ca ar fi fost buna o schema.

chiar nu gasesti un electrician bun? ca ala stie ce are de verificat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca scoti siguranta de la alarma nu inseamna ca ai eliminat alarma releul de pornire oricum functioneaza..trebuie sa coti releul de pornire !daca tot nu se rezolva dupa ce ai scos releul verifica aprinderea si vezi daca iti vine vrun curent aiurea (de obicei minus) ! sau verifica cum sta starterul cu electrica poate sa fie el de vine!...da si tu mai multe informatii despre problema adica se invartea electromotorul?ajunge benzina la motor etc..bafta!

Editat de heavystorm2005
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma m-am apucat de mestereala si am descoperit ca alarma e la treaba ei-am anulat-o sa vad daca e vreo schimbare.Butoul de power on sau off este functionabil deoarece am pornit motorul suntand releul si apoi l-am oprit din acel buton deci functioneste si pe off nu il putem porni nici suntand.A mai ramas butonul de pornire pe care nu l-am putut desface neam si releul.Am demontat releul pana si din carcasa si la prima vedere pare bun.O sa-l verific electric maine babeste.Daca este bun ramane butonul.Pana acum inclin sa cred ca 90%este releul si doar 10% butonul.Mai ales ca rolul releului este de a proteja butonul si de regula pica protectia si apoi butonul.Si totul se trage numai de la spuma de la spalatorie cu care spalam moto si masinile.

 

daca scoti siguranta de la alarma nu inseamna ca ai eliminat alarma releul de pornire oricum functioneaza..trebuie sa coti releul de pornire !daca tot nu se rezolva dupa ce ai scos releul verifica aprinderea si vezi daca iti vine vrun curent aiurea (de obicei minus) ! sau verifica cum sta starterul cu electrica poate sa fie el de vine!...da si tu mai multe informatii despre problema adica se invartea electromotorul?ajunge benzina la motor etc..bafta!

Invarte motorul si ajunge si benzina,bateria e ok,electomotorul la fel,daca suntez bornele de la releul de pornire motorul porneste imediat!E clar buton sau releu.Acum nu stiu cum sa verific releul!Ma duc la un meserias sau incerc prin descoperire!

post-6602-1175643294_thumb.jpg

post-6602-1175643313_thumb.jpg

post-6602-1175643329_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Invarte motorul si ajunge si benzina,bateria e ok,electomotorul la fel,daca suntez bornele de la releul de pornire motorul porneste imediat!E clar buton sau releu.Acum nu stiu cum sa verific releul!Ma duc la un meserias sau incerc prin descoperire!

e reletiv simplu sa verifici daca ai o lampa de control de 12v si un catercu lama nouo

leaga papucul lampii la masa , infige lampa in cater si incearca pe rand cele 4 fire care intra in releu si vezi daca vine pe vrunul plus cand apesi pe buton

daca tot nu intelegi cum sunama cand esti langa moto si-ti spun atunci mai multe0723641606

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc celor care m-au ajutat cu idei si sugestii.Am descoperit tarasenia.Fara ajutor de specialitate.Cand s-au montat crashpadurile pe dreapta s-a retezat accidental un fir care pleca de la plusul bateriei si se ducea intr-o mufa de la panoul de sigurante.Era din pacate plusul.Si era desizolat direct pe partea metalica a motorului.Acesta a blocat releul din alarma care este incorporat in aceasta si l-a ars.Acum merge,dar alarma doar imi blocheaza pornirea motorului,in rest nu mai face nimic.Alarma este unGT 107 de productie SPAIN-ITALY.As vrea sa montez alta.Ramane sa vad ce.Pana la urma am devenit si electrician de ocazie.http://www.autorradio-union.com/Alarmas.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...