rainman Postat Mai 1, 2007 Share Postat Mai 1, 2007 (editat) Nu zice nimeni ca putea redresa dupa ce a iesit de pe sosea dar inainte putea evita cu usurinta impactul,se vede clar cum ezita intre frana si acceleratie+ca se apropia virajul si sunt sigur ca s-a gandit si daca o sa se poata lasa suficient incat sa-l ia dc accelereaza,din pacate e suficienta o mica ezitare si ajungi pe jos! In ce moment se vede ca ezita? Pt ca din ce se vede acolo, tipu era pe acceleratie, si la lasat mana din gaz exact in momentul in care conservarul l-a plesnit. Si cum manevra conservarului a fost foarte foarte din scurt, unde ai vazut tu ezitarea aia la motociclist? Editat Mai 1, 2007 de rainman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Mai 1, 2007 Share Postat Mai 1, 2007 In momentul in care seatul a facut manevra la stanga motoristul nu ajunsese inca la jumatea masinii, si nu era nici in acceleratie puternica. Inferioara si frana fatza bine dozata rezolvau situatia acolo. Ca sa o fi rezolvat cu gazul era o treaba, trebuia sa depaseasca ferm din prima cu blana. Era si auzit si trecea si repede. Eu am ajuns intr-o situatia asemanatoare aproximativ. am depasit 2 masini, iar pe a3-a care era in fata celor 2 nu o vazusem pt k era prea in interior. Nu aveam loc intre ele sa ma bag iar din fata venea tir. Muiiizdul din tir a vazut ca nu am loc si cu toate astea nu a schitat nimic, sa traga de volan sau ceva. Singura varianta era sa trec printre ei si nu prea era loc. M-am lovit tare de 3-a masina in sensul ca m-am lipit de ea in depasire. am infundat usa, aripa si capacul rotii praf cu ghetele (Sidi kicks ass). dupa de am trecut de masina moto s-a destabilizat evident si a inceput sa faca opturi ca un voblaj.. nu era insa voblare. Am rezolvat-o repede, inferioara si gaz pana in roshu. Si totul a fost oka. Tipul din video nu avea experienta clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Schuberth Postat Mai 1, 2007 Share Postat Mai 1, 2007 (editat) La 100km/h gsxr1000 k6 accelereaza violent . Era neinclinat si cu mana in gaz dar a ezitat in momentul in care trebuia sa ii dea gaz maxim cu orice risc . A avut o fractiune de secunda sa reactioneze si a luat decizia cea proasta . Iar referitor la intentia celui de la volan nu e nimic de comentat . Omul iese clar in depasire . Cind efectuezi o depasire cu motorul , ea trebuie sa se desfasoare in timpul cel mai scurt , astfel incat conservarul sa nu aiba timp sa gandeasca ceva . Daca iesea decis la atac in max 1 sec zbura de langa masina . Editat Mai 1, 2007 de Schuberth Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burton Postat Mai 1, 2007 Share Postat Mai 1, 2007 (editat) "Criminalul" clar Leon-istul , dar gixeristul putea sa evite fara probleme. Pacat ca s-a panicat . Oricum si motoristul a gresit deoarece a depasit exact cand dunga continua s-a terminat , existand reale sanse ca soferul sa nu il observe . Daca motoristul nu avea experienta ( ca asta reiese din film ) si mergea pe gsxr1000 e naspa treaba . Daca avea experienta era prea greu sa se intample genul asta de accident ! eu nu vad cum putea evita motociclistul pe conservar ,din moment ce conservarul a tras stanga catre motociclist cand acesta era la 3-4 m de el..practic nelasandu-i nici-o sansa de a-l mai putea ocoli...cel mult putea sa franeze dar sincer nu cred ca avea timpul necesar...posibil intra-adevar daca accelera hotarat ala nu ar fi avut timp sa se mai bage..dar cine stia ce are de gand seatu sa faca...eu cred ca nici soferul nu stia... Editat Mai 1, 2007 de burton Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GoKart Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 In momentul in care seatul a facut manevra la stanga motoristul nu ajunsese inca la jumatea masinii, si nu era nici in acceleratie puternica. Inferioara si frana fatza bine dozata rezolvau situatia acolo. Ca sa o fi rezolvat cu gazul era o treaba, trebuia sa depaseasca ferm din prima cu blana. Era si auzit si trecea si repede. Eu am ajuns intr-o situatia asemanatoare aproximativ. am depasit 2 masini, iar pe a3-a care era in fata celor 2 nu o vazusem pt k era prea in interior. Nu aveam loc intre ele sa ma bag iar din fata venea tir. Muiiizdul din tir a vazut ca nu am loc si cu toate astea nu a schitat nimic, sa traga de volan sau ceva. Singura varianta era sa trec printre ei si nu prea era loc. M-am lovit tare de 3-a masina in sensul ca m-am lipit de ea in depasire. am infundat usa, aripa si capacul rotii praf cu ghetele (Sidi kicks ass). dupa de am trecut de masina moto s-a destabilizat evident si a inceput sa faca opturi ca un voblaj.. nu era insa voblare. Am rezolvat-o repede, inferioara si gaz pana in roshu. Si totul a fost oka. Tipul din video nu avea experienta clar. Deci ai schimbat vopseaua cu o masina si nu....poc?.... Mah...tu cat ai fost mic...ai papat cu lopatica...ca altfel nu-mi explic de unde atata noroc....sau poate e skill. Oricum...felicitari pt inspiratie...eu, beginner fiind, cred ca ramaneam la ala in masina si lasam motoru' in treaba lui On topic: cred ca omul a observat tarziu ca seatul vine peste el (o fractiune de secunda prea tarziu, dar suficient se pare). Drumul era cum era, si cred ca tipul se astepta mai degraba la un pericol venit din fata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R3Kin Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 eu nu vad cum putea evita motociclistul pe conservar ,din moment ce conservarul a tras stanga catre motociclist cand acesta era la 3-4 m de el..practic nelasandu-i nici-o sansa de a-l mai putea ocoli...cel mult putea sa franeze dar sincer nu cred ca avea timpul necesar...posibil intra-adevar daca accelera hotarat ala nu ar fi avut timp sa se mai bage..dar cine stia ce are de gand seatu sa faca...eu cred ca nici soferul nu stia... Pentru tine cel mai important este sa bagi la cap,nu sa-ti dai cu parerea pt ca o fac altii mult mai bine.Ma refer la cei cu experienta.Si nu am vrut sa fiu acuzat de laudarosenie dar chestia asta o putea evita orice motociclist cu experienta.Daca nu ai mers niciodata pe moto supersport nu ai cum sa intelegi ca AVEA timpul necesar pt franare sau ca in depasire se iese cu gazul la maxim,nu te coiesti ca un taximetrist(cum a mai subliniat cineva,ai avantajul zgomotului si al demarajului)asa ca e clar lipsa de experienta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burton Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Pentru tine cel mai important este sa bagi la cap,nu sa-ti dai cu parerea pt ca o fac altii mult mai bine.Ma refer la cei cu experienta.Si nu am vrut sa fiu acuzat de laudarosenie dar chestia asta o putea evita orice motociclist cu experienta.Daca nu ai mers niciodata pe moto supersport nu ai cum sa intelegi ca AVEA timpul necesar pt franare sau ca in depasire se iese cu gazul la maxim,nu te coiesti ca un taximetrist(cum a mai subliniat cineva,ai avantajul zgomotului si al demarajului)asa ca e clar lipsa de experienta! pai parere insemna clar ceva personal,deci am dreptul si imi dau cu parerea...ca nu poate fi bine ceea ce zic este posibil..pot si altii care au mai multa experienta sa isi dea parerea desigur,ca de aia e forum.Pe de alta parte sa sti cam mers vreo 5 ani cu motocicleta si eu,e drept ca nu cu una de 1000 cum ai tu,dar am mers cu 600 enduro,gsxr600(130cai),si pot sa imi dau cu parerea ,chiar daac nu e la fel de avizata ca a unuia care a mers mai mult decat mine,sau pe motoare mai puternice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 experienta sau non-experienta , in mod sigur nu a avut REACTIE ... cum se intampla la marea majoritate a soferilor (moto/auto) intr-un moment dificil se blocheaza . avea timp sa accelereze ,avea timp si sa franeze in schimb el nici macar nu a lasat acceleratia de tot,a redus putin si s-a dus in stanga aiurea ... numai ieri cred ca mi s-au intamplat vreo 2-3 faze dinastea pe centura si eu merg pe faza lunga si dau claxoane din timp dar tot ies prostii la depasire , bine ca am si frane si cursa lunga la acceleratie.incercati cand depasiti sa fiti in ture mari atat ptr zgomot cat si ptr reactie-demaraj In ce moment se vede ca ezita? Pt ca din ce se vede acolo, tipu era pe acceleratie, si la lasat mana din gaz exact in momentul in care conservarul l-a plesnit. Si cum manevra conservarului a fost foarte foarte din scurt, unde ai vazut tu ezitarea aia la motociclist? nu prea a luat mana din gaz , daca lua mana din gaz se simtea frana de motor , el doar a lasat putin din gaz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valisorin Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 eu cred ca este vina la conservar !! de ce ?? pai uitativa cat a mers in spatele la conservar era imposibil sa nu stie ca este in spatele lui si mai ales atunci cand a incercat sa depaseasca trebuia sa se uita in oglinda sil vedea clar ca se pregatea de depasire, motociclistul a mers maxim 5 metri pe cealalta banda ca dupa aceea cel cu masina sai taie calea, mototciclistul sa folosit de masina sa nu cada si sa iasa in decorc dupa ce ia taiat calea dar cel din masina sa ferit prea brusc si astfel motociclistul a cazut, metoda pe care a folosito motociclistul inainte sa depaseasca o folosesc si cei de pa masina, mergi o perioada iesit din spatele masini si semanlizezi ca cel din fata ta sa te vada !!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Reverse Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 eu cred ca este vina la conservar !! de ce ?? pai uitativa cat a mers in spatele la conservar era imposibil sa nu stie ca este in spatele lui si mai ales atunci cand a incercat sa depaseasca trebuia sa se uita in oglinda sil vedea clar ca se pregatea de depasire, motociclistul a mers maxim 5 metri pe cealalta banda ca dupa aceea cel cu masina sai taie calea, mototciclistul sa folosit de masina sa nu cada si sa iasa in decorc dupa ce ia taiat calea dar cel din masina sa ferit prea brusc si astfel motociclistul a cazut, metoda pe care a folosito motociclistul inainte sa depaseasca o folosesc si cei de pa masina, mergi o perioada iesit din spatele masini si semanlizezi ca cel din fata ta sa te vada !!!! nu despre asta vorbeam , normal ca vina dpdv legal este a celui cu masina ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silenti Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Tipul din video nu avea experienta clar. Sa fiu eu oare singurul care vede diferenta intre o reactie intr-un timp relativ scurt intr-o situatie ce poate crea foarte usor panica si un o reactie pe forum? Pot sa-i dau filmuletul si unuia care n-a mers in viata lui pe motor si o sa-si dea seama ce trebuia facut si sa posteze aici. Cu stima, "Smeul" cel mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.