escrocu Postat Aprilie 5, 2007 Share Postat Aprilie 5, 2007 Salut ! Am scos javra (RF600R) afara sa o pornesc (era statuta de vreo luna). A pornit destul de greu. Soc la maxim relanti la 1000 rpm. Am inceput sa ma joc la reglajul de relanti (surub lateral partea st). Nici o schimbare... la un moment dat s-a oprit si nu mai porneste. Ori am innecat-o ori i-am luat benzina. Am dat la surub si intr-un sens si in celalalt de mi-a venit rau. Sunt sigur acum ca am facut o prostie. Intrebarea 1 : cum merge surubul ? (rotit in sensul acelor de ceas => relanti mai mare sau mai mic?) Intrebarea 2 : ce fac ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan-Andrei Postat Aprilie 5, 2007 Share Postat Aprilie 5, 2007 Cu cat strangi surubul cu atat relantiul creste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
escrocu Postat Aprilie 5, 2007 Autor Share Postat Aprilie 5, 2007 (editat) Deci rotit in sensul acelor de ceasornic cresc relantiul....si ce ar trebui sa fac acuma ... sa il strang (maresc relantiul) progresiv pana o pornesc ? Editat Aprilie 5, 2007 de escrocu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshulik Postat Aprilie 5, 2007 Share Postat Aprilie 5, 2007 De pornit la buton nu cred ca mai ai sanse, daca s-a inecat (udat bujiile). Incearca sa o pornesti impinsa, incalzeste-o ca lumea, apoi reglezi din surubul ala pana aduci turatia la cat trebuie la motorul tau (1300rpm sau cat o fi). Daca nu porneste nici impinsa, scoate bujiile, incalzeste-le bine - la bricheta sau o spirtiera ceva - pune-le la loc si incearca iar, tot impinsa, sa nu omori bateria de tot. Nu stiu daca poti regla ralantiul la carburatoare vacuumatice "la rece", cu motorul oprit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.