greenkey14 Postat Aprilie 5, 2007 Share Postat Aprilie 5, 2007 dupa o saptamana de munca m-am dus la garaj ca sa incalzesc moto...neavand deocamdata carnet(urmeaza sa dau examenul cat de curand posibil)......pun contactul.....trag socul......"calc" ambreiajul....toate bune si frumoase....se aude pompa de benzina ok,turometrul face "tura de incalzire pe bord"....cric ridicat.....punct mort....apas "butonul".....moto face de 3 ori pac si se sting toate....motorul nu s-a invartit de nici o culoare......dar faru mergea,bordul se aprindea si pompa de benzina se amorsa cum facea si pana acuma.....mentionez ca moto e tzinuta sub cearsafuri in garaj si ca Duminica trecuta am dat o tura prin spatele Blocului fara sa simt nimic suspect.....MA POATE AJUTA SI PE MINE CINEVA??.....si prin ajutor ma refer la o "interventie" fizica de tipul vazut moto....multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
demostene Postat Aprilie 5, 2007 Share Postat Aprilie 5, 2007 Bateria poate sustine farul dar sa nu aiba putere sa invarta motorul. Verifica daca e incarcata. Incearca si sigurantele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenkey14 Postat Aprilie 6, 2007 Autor Share Postat Aprilie 6, 2007 am vorbit cu cativa cunoscuti care mi-au zis ca e posibil sa fie releul de pornire sau eventual sa se fi "dus" carbunii electromotorului....ptr ca claxonul merge....becurile se aprind ok....pompa amorseaza iar click-ul care se aude cand apas pe buton se aude de undeva de sub sa......il am de doar doua luni si nu ma prea pricep......o sa incerc sa gasesc pe cineva sa vina cu mine sa imi puna un diagnostic ceva ca sa stiu si eu pe ce imi dau salariul luna asta..... merci mult de info...Paste fericit, asfalt uscat si un sezon frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KATANA Postat Aprilie 6, 2007 Share Postat Aprilie 6, 2007 (editat) Un electromotor are o putere de minim 1 kW=1000W Un bec de far are o putere de 75W. Concluzia: de la 75 W pana la peste 1000 W este cale lunga, ti se pot aprinde becurile de la far, pozitie, poate functiona claxonul, dar nu ai destula "zeama" in baterie ca sa-ti invarta electromotorul. Iar carbunii aia nu se duc asa repede....deci pana sa te apuci de demontat, incearca mai intai cu o baterie noua (sau pune la incarcat bateria pe care o ai). later edit: click-ul pe care il auzi tu de sub sa este starterul de la electromotor, deci releul de pornire e bun. Editat Aprilie 6, 2007 de KATANA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greenkey14 Postat Aprilie 6, 2007 Autor Share Postat Aprilie 6, 2007 (editat) saru' mana mult de tot ptr ajutor.........raman dator cu o bere pe care o sa o dau imediat ce o pun pe asta mica pe picioare....Paste fericit si tie drumuri uscate si sezon frumos... PS.: Bere si ptr domnul Demostene....bineinteles :-) Editat Aprilie 6, 2007 de greenkey14 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.