Inger`Albastru Postat Iulie 13, 2004 Share Postat Iulie 13, 2004 am avut o jawa care din pacate momentan nu mai e in posesia mea si am gasit la un magazin o Honda XR 600 din 1985,cu frana pe disc fata si tambur spate ei vor in jur de 50 de milioane pe ea ... oare se merita ,este un motor rezistent, bine facut? ... sunt probleme cu el ma gandesc ca e un singur piston si 600 cmc ? Daca a`ti mai avut s`a meritat sau sa ma gandesc la altceva ?...nu vreau sa fac cu hard enduro dar tot as prefera plimbari prin padure ,un pic de noroi ca de aia e enduro... astept sfaturile voastre... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dobrescu Postat Iulie 13, 2004 Share Postat Iulie 13, 2004 Eu am mers cu Yamaha TTR de 600 si inca mai visez la ea... Nu are nici o treaba ca are un singur piston, stai linisiti. Singura problema este vechimea, deci depinde cam in ce stare e. Pretul e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Iulie 13, 2004 Share Postat Iulie 13, 2004 Si eu am XL de prin 88... E super bun,motor bun piese ieftine si le gasesti usor-sunt o gramada de dealeri.Si cu transmisie de teren poti sa mergi linistit pe dealuri..si invers la strada. Dar de la Jawa la Honda...e buna schimbarea!Parerea mea e ca nu o sa te dezamageasca deloc. In legatura anilor...nu-ti face probleme cu maxim300 Euro iti aduci de dincolo motor complet,si cu celelalte piese tot aceeasi poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Iulie 13, 2004 Share Postat Iulie 13, 2004 50 de milioane? aia inseamna vreo....1200 de oiro...e bun si pretul.Nu ai specificat-inmatriculat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Chopper Postat Iulie 13, 2004 Share Postat Iulie 13, 2004 Daca nu e inmatriculat,dai prea multi bani pe ea.In rest e ok,mai ales ca asa cum zice si Ionutz gasesti destul de usor piese de schimb,ceea ce e foarte important. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ne-ktm Postat Iulie 13, 2004 Share Postat Iulie 13, 2004 de inceput este super si merge si la strada si la enduro dar va trebui sa lucrezi putin la transmisie .toate moto de enduro si motocross sint cu un singur piston nu ma refer la cele de rally Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Iulie 13, 2004 Share Postat Iulie 13, 2004 ce transmisie tot vb voi acolo pt teren ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ne-ktm Postat Iulie 13, 2004 Share Postat Iulie 13, 2004 transmisia la enduro difera de cit de accidentat este terenu ce penti ai de urcat exemple 14-48 este mai mult de viteza pentru macadam 14-50 14-52 15-52 este pentru terenuri mai grele si foarte grele te ajuta sa mergi cu o trepta mai mare sau nu omoara motoru asa tare mai vorbim! : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Iulie 14, 2004 Autor Share Postat Iulie 14, 2004 motorul avea pretul de pornire 1500 euro si apoi au zis ca vor 50 de mil pe ea si este inmatriculata. gata deja am pofta de ea daca e asa convenabila .... va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jimmy Postat Iulie 14, 2004 Share Postat Iulie 14, 2004 Din cate stiu XR 600 dezvolta o putere de 43 CP, suficient pentru început. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Iulie 14, 2004 Share Postat Iulie 14, 2004 50 de milioane???inmatriculata??? Ia-o frate!Si vorba lui Ionut 40 de cai sunt suficienti...fata de Jawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki mic Postat Iulie 14, 2004 Share Postat Iulie 14, 2004 si dupa ce o iei , trage-te-n poza si prezinta-te frumos sa vedem ce achizitie ai facut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Iulie 14, 2004 Share Postat Iulie 14, 2004 transmisia la enduro difera de cit de accidentat este terenu ce penti ai de urcat exemple 14-48 este mai mult de viteza pentru macadam 14-50 14-52 15-52 este pentru terenuri mai grele si foarte grele te ajuta sa mergi cu o trepta mai mare sau nu omoara motoru asa tare mai vorbim! : si ce reprezinta cifrele astea ? de la ce sunt ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iulie 14, 2004 Share Postat Iulie 14, 2004 cifrele reprezinta RAPORTUL DE TRANSMISIE (cifra mica este numarul de dinti ai pinionului, cea mare a foii), nu transmisia, care poate fi pe lantz, cardan sau curea. in functie de marca si motocicleta, acest raposr poate varia.eu am mers cu honda pe 12-52, stiam ca dr350 pt hard enduro e pe la 13-48(9), pe motocicleta mea am 14-50 dar vreau sa incerc un 13-48.conteaza mult marca si ce vrei sa faci cu motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Inger`Albastru Postat Iulie 14, 2004 Autor Share Postat Iulie 14, 2004 eu sper ca daca totul iese bine si reusesc sa iau motorul asta sa ma pot alatura voua in plimbarile voastre la inceput poate doar de la mediu in jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Iulie 14, 2004 Share Postat Iulie 14, 2004 pai ziceti asa ca io ma gadeam la transmisie ( lant , cardan ) pe fata nust de cat e pinionu, da pe spate e 42 , ma duc sa iau un 48 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
univet Postat Iulie 14, 2004 Share Postat Iulie 14, 2004 Eu am o honda XR 400 R din 2004 si e belea - racita pe aer, cam usoara pe fata ,buna pe nisip, dar la pante te cam rodica pe o roata. 0745 619 619 Constanta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Iulie 14, 2004 Share Postat Iulie 14, 2004 pai ziceti asa ca io ma gadeam la transmisie ( lant , cardan ) pe fata nust de cat e pinionu, da pe spate e 42 , ma duc sa iau un 48 eu pe fata am 15, pe spate merge pinion de 520 ktm cu 52 de dinti...acum ma gandeam sa-mi pun pe fata un 14 dar nu stiu zau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Iulie 14, 2004 Share Postat Iulie 14, 2004 ce ziceti , daca trec de la un 42 la un 48 trebuia sa schimb si lantu ? sau merge numa sa il slabesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Iulie 14, 2004 Share Postat Iulie 14, 2004 pai daca pui 48 si ai avut 42 roata automat se muta mai in fata...parerea mea ca nu trebuie,inca e bine ca o sa mai ai de unde sa intinzi.Cand treci de la mare la mic e broblema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iulie 15, 2004 Share Postat Iulie 15, 2004 @ ionut.....mai degraba treci la 48-50 pe foaie decat 14 pe pinion.oricum, 15 cu 52 e cam blanda pt o motocicleta serioasa @ pit.....ma tu ai motocicleta de asfalt mah vezi ca o sa ti para ca se urca pe pereti daca treci de la 42 la 48 pe spate.daca esti genul care foloseste toata cursa acceleratiei sau daca nu ai cauciucuri de cross, renunta la 48, e posibil sa nu ti mai placa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Iulie 15, 2004 Share Postat Iulie 15, 2004 15 cu 52 e cam blanda pt o motocicleta serioasa Recunosc ca nu fuge tare...vreo 80-90 dar urca pe unde vrea muschii mei...daca ma tine .Cu raportul asta nu am problemne la urcari.Singurul inconvenient...se salta intr-o roata in primele trepte... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Iulie 15, 2004 Share Postat Iulie 15, 2004 ioane, esti 100% sigur ca nu ai 14 cu 50????mi e greu sa cred ca la 15 cu 50 se ridica din gaz kiar asha de usor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Iulie 15, 2004 Share Postat Iulie 15, 2004 soso dupa cum a zis pe fata nust cat am da pe spate am 42, daca pun 48 zici ca se ridica din gaz ? bine acuma, nu ma astept sa se ridice cum se ridica crossu da macar asa un pic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spionutz Postat Iulie 15, 2004 Share Postat Iulie 15, 2004 Pe cuvant.Fata a ramas de strada,adica pe 15 eu schimbandu-i numai foaia,ti-am zis de pe KTM. Pai si eu am ramas surprins.treapta intai la mine nu mai are folosinta...Si sa las ambreiajul dintr-o data-smuceste nu moare motorul...poate sa fie ch3estia ca motorul de pe al meu e american si is bagate o gramada de chestii racing prin el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.