Sari la conținut

Honda XR 600 1985,


Postări Recomandate

am avut o jawa care din pacate momentan nu mai e in posesia mea si am gasit la un magazin o Honda XR 600 din 1985,cu frana pe disc fata si tambur spate ei vor in jur de 50 de milioane pe ea ... oare se merita ,este un motor rezistent, bine facut? ... sunt probleme cu el ma gandesc ca e un singur piston si 600 cmc ?

Daca a`ti mai avut s`a meritat sau sa ma gandesc la altceva ?...nu vreau sa fac cu hard enduro dar tot as prefera plimbari prin padure ,un pic de noroi ca de aia e enduro...

astept sfaturile voastre...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am mers cu Yamaha TTR de 600 si inca mai visez la ea...

Nu are nici o treaba ca are un singur piston, stai linisiti. Singura problema este vechimea, deci depinde cam in ce stare e.

Pretul e ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am XL de prin 88... E super bun,motor bun piese ieftine si le gasesti usor-sunt o gramada de dealeri.Si cu transmisie de teren poti sa mergi linistit pe dealuri..si invers la strada.

 

Dar de la Jawa la Honda...e buna schimbarea!Parerea mea e ca nu o sa te dezamageasca deloc.

 

In legatura anilor...nu-ti face probleme cu maxim300 Euro iti aduci de dincolo motor complet,si cu celelalte piese tot aceeasi poveste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

transmisia la enduro difera de cit de accidentat este terenu ce penti ai de urcat exemple 14-48 este mai mult de viteza pentru macadam 14-50 14-52 15-52 este pentru terenuri mai grele si foarte grele te ajuta sa mergi cu o trepta mai mare sau nu omoara motoru asa tare mai vorbim! : :baubau:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

transmisia la enduro difera de cit de accidentat este terenu ce penti ai de urcat exemple 14-48 este mai mult de viteza pentru macadam 14-50 14-52 15-52 este pentru terenuri mai grele si foarte grele te ajuta sa mergi cu o trepta mai mare sau nu omoara motoru asa tare mai vorbim! : 

 

si ce reprezinta cifrele astea ? de la ce sunt ? :baubau: :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cifrele reprezinta RAPORTUL DE TRANSMISIE (cifra mica este numarul de dinti ai pinionului, cea mare a foii), nu transmisia, care poate fi pe lantz, cardan sau curea. :baubau:

in functie de marca si motocicleta, acest raposr poate varia.eu am mers cu honda pe 12-52, stiam ca dr350 pt hard enduro e pe la 13-48(9), pe motocicleta mea am 14-50 dar vreau sa incerc un 13-48.conteaza mult marca si ce vrei sa faci cu motorul :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am o honda XR 400 R din 2004 si e belea - racita pe aer, cam usoara pe fata ,buna pe nisip, dar la pante te cam rodica pe o roata. 0745 619 619 Constanta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai ziceti asa ca io ma gadeam la transmisie ( lant , cardan )  :baubau:

 

pe fata nust de cat e pinionu, da pe spate e 42  :baldy:  , ma duc sa iau un 48  :D

eu pe fata am 15, pe spate merge pinion de 520 ktm cu 52 de dinti...acum ma gandeam sa-mi pun pe fata un 14 dar nu stiu zau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai daca pui 48 si ai avut 42 roata automat se muta mai in fata...parerea mea ca nu trebuie,inca e bine ca o sa mai ai de unde sa intinzi.Cand treci de la mare la mic e broblema... :baubau:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ ionut.....mai degraba treci la 48-50 pe foaie decat 14 pe pinion.oricum, 15 cu 52 e cam blanda pt o motocicleta serioasa

@ pit.....ma tu ai motocicleta de asfalt mah :baldy: :D

vezi ca o sa ti para ca se urca pe pereti daca treci de la 42 la 48 pe spate.daca esti genul care foloseste toata cursa acceleratiei sau daca nu ai cauciucuri de cross, renunta la 48, e posibil sa nu ti mai placa :baubau:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 cu 52 e cam blanda pt o motocicleta serioasa

Recunosc ca nu fuge tare...vreo 80-90 dar urca pe unde vrea muschii mei...daca ma tine :baldy: .Cu raportul asta nu am problemne la urcari.Singurul inconvenient...se salta intr-o roata in primele trepte... :baubau:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

soso dupa cum a zis pe fata nust cat am da pe spate am 42, daca pun 48 zici ca se ridica din gaz ? :baubau:

 

bine acuma, nu ma astept sa se ridice cum se ridica crossu da macar asa un pic :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe cuvant.Fata a ramas de strada,adica pe 15 eu schimbandu-i numai foaia,ti-am zis de pe KTM. Pai si eu am ramas surprins.treapta intai la mine nu mai are folosinta...Si sa las ambreiajul dintr-o data-smuceste nu moare motorul...poate sa fie ch3estia ca motorul de pe al meu e american si is bagate o gramada de chestii racing prin el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...