Sari la conținut

Ajutor La Alegere!


Postări Recomandate

..in primul rand Salutare tuturor motociclistilor...am postat si pe alte forumuri si nu am fost ajutat delok...sunt incepator in moto-manie si vreau cateva indrumari...

 

in curand o sa imi achizitionez un motor nou ( in leasing probabil)....cativa prietenii m-au indrumat catre aprilia rs 125 (2007)...astept pareri si cateva linkuri ku site-uri ale magazinelor de unde imi pot lua una...noua....ps eu sunt incepator si aceasta este prima mea motocicleta.

 

 

sunt ca un copil cand isi cumpara bomboane .... ...deabia astept....(cam 2 luni am timp de hotarare)...

 

va rog sa ma ajutati sa imi gasesc una sau poate altceva mai bun tot cam la pretul acesteia.......si daca se poate cateva detalii despre rs....viteza,demaraj,putere,consum,fiablitate si PRET...sau ceva magazine sau reprezentante din bucuresti sau site-uri....

 

sau poate imi recomandati alt motor (mai bun.mai frumos ) tot pe la pretul arpiliei rs125 (am inteles ca este cam 4500-4800 euro) sa nu uit sa precizez ca am 18 ani si am A..am vazut discutii in care se spune ca la 18 ani nu are rost sa iei un motor de 125...alte variante mai mari cam tot la banii astia...noua,,,

 

(nu prea stiu categoriile dar vreau un motor din sectiunea sport/speed ) :ok: ...nu stiu daca am spus bine.

 

multumesc anticipat..............si scuze daca am gresit ceva dar sunt nou in bransa... :cheers:

Editat de nonamex
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aprilia -> www.unitedmotors.ro

Honda -> www.honda-bikes.ro

Avand in vedere ca nu ai mai avut motor e bine sa incepi pe una de 125.

Gaseste-ti cateva ore libere,ia-ti un suc la 2L,o punga de popcorn si incepe sa citesti forumul ( Tineri si nelinistiti , Incepatori , Accidente ).Pentru inceput ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In general brandul Aprilia e cam dependent de service ( din ce am auzit in stanga si-n dreapta).