Sari la conținut

Aer Si Senzor K 1100 Lt


Postări Recomandate

Salut.

 

In ce priveste suruburile de aer, iti recomand sa apelezi la un mecanic priceput, unul care stie sa sincronizeze debitele de aer si care sa aiba eventual si dispozitivul adecvat (e vorba de 4 manometre care se conecteaza la clapete). Prespun ca te referi la suruburile care se afla pe exteriorul fiecare incinte care contine o clapeta.

 

Pentru senzorul de la clapete - aici banuiesc ca te referi la cutiuta mica, neagra, produsa de Bosch, din partea din spate admisiei de aer (partea din spate a ansamblului clapetelor ) si in care intra axul pe care sunt puse clapetele, si care e conectata la computer, aici e mai simplu.

In stanga si in dreapta acestei cutiute se afla cate un surub. Cu suruburile astea slabite, rotesti cutiuta in dreapta sau stanga, astfel incat, imediat inainte sa inchizi clapetele (cu acceleratia) sa se auda un click. Click-ul asta spune computer-ului sa taie benzina cand esti la peste 2000 de rpm , pentru ca au fost inchise clapetele si in motor nu mai intra aer. Cand ajungi la sub 2000 de rpm, computer-ul da iar drumul la benzina.

Cam asta e rolul ei si asa se regleaza.

Succes.

Editat de Dragos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

 

In ce priveste suruburile de aer, iti recomand sa apelezi la un mecanic priceput, unul care stie sa sincronizeze debitele de aer si care sa aiba eventual si dispozitivul adecvat (e vorba de 4 manometre care se conecteaza la clapete). Prespun ca te referi la suruburile care se afla pe exteriorul fiecare incinte care contine o clapeta.

 

Pentru senzorul de la clapete - aici banuiesc ca te referi la cutiuta mica, neagra, produsa de Bosch, din partea din spate admisiei de aer (partea din spate a ansamblului clapetelor ) si in care intra axul pe care sunt puse clapetele, si care e conectata la computer, aici e mai simplu.

In stanga si in dreapta acestei cutiute se afla cate un surub. Cu suruburile astea slabite, rotesti cutiuta in dreapta sau stanga, astfel incat, imediat inainte sa inchizi clapetele (cu acceleratia) sa se auda un click. Click-ul asta spune computer-ului sa taie benzina cand esti la peste 2000 de rpm , pentru ca au fost inchise clapetele si in motor nu mai intra aer. Cand ajungi la sub 2000 de rpm, computer-ul da iar drumul la benzina.

Cam asta e rolul ei si asa se regleaza.

Succes.

 

 

 

Da, la cutiuta aceea ma refer, eu am gasit pe net cum se regleaza, cu schema, cu explicatii dar din pacate, in germana, nu inteleg nimic; apropo, click-ul respectiv cum se aude daca motorul este pornit ?

In legatura cu suruburile de aer, nu ma refer la cele care deschid clapetele, pe fiecare admisie sunt suruburi care dozeaza aerul, cate ture trebuie sa le desfac ? Incerc sa copiez cateva poze. Oricum, multumesc pentru explicatii.

post-16020-1176831482_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu am reglat senzorul de la clapete cu mana, fara sa utilizez un tester. Nu sunt sigur ca schema pe care o ai se refera la reglaj, ci mai degraba la testarea functionalitatii sensorului (in sensul ca functioneaza sau e stricat). Motorul trebuie sa fie oprit (altfel, nu ai nici o sansa sa auzi click-ul).

 

Sursa e manualul de service pentru BMW K100/K75 de la Haynes. Din pacate nu il am in format electronic.

 

La motocicleta mea, din cauza ca senzorul respectiv nu era bine reglat, atunci cand eram in frana de motor (clapete inchise), nu se intrerupea alimentarea cu benzina si de aici rezultau niste rateuri de toata frumuseztea, si speriam tot ce era in spatele meu. Daca nu e reglat cum trebuie, atunci la asta trebuie sa te astepti.

 

Am procedat asa cum am scris in postul anterior, si acum nu se mai intampla.

 

In privinta suruburilor de aer, nu prea inteleg la care te referi, pentru ca sunt multe pe ansamblul respectiv. Fa-le o poza, si marcheaza cumva, sa stiu care sunt, si daca gasesc in manual ceva referitor la ele, iti spun.

Din ce imi amintesc eu, in manual nu specifica un anumit numar de ture... de exemplu, pentru reglarea shocului, manualul specifica o dintanta exprimata in milimetri intre doua repere. Ca un sfat suplimetar... vezi ca sunt unele pe care cu nici un chip nu trebuie sa le atingi - ele vin calibrate din fabrica, si in manual zice ca nu trebuie umblat la ele cu nici un chip. Sper ca nu e vorba de ele. Sau daca e, sper sa nu se aplice regula pentru 1100.

 

Numai bine.

Editat de Dragos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Eu am reglat senzorul de la clapete cu mana, fara sa utilizez un tester. Nu sunt sigur ca schema pe care o ai se refera la reglaj, ci mai degraba la testarea functionalitatii sensorului (in sensul ca functioneaza sau e stricat). Motorul trebuie sa fie oprit (altfel, nu ai nici o sansa sa auzi click-ul).

 

Sursa e manualul de service pentru BMW K100/K75 de la Haynes. Din pacate nu il am in format electronic.

 

La motocicleta mea, din cauza ca senzorul respectiv nu era bine reglat, atunci cand eram in frana de motor (clapete inchise), nu se intrerupea alimentarea cu benzina si de aici rezultau niste rateuri de toata frumuseztea, si speriam tot ce era in spatele meu. Daca nu e reglat cum trebuie, atunci la asta trebuie sa te astepti.

 

Am procedat asa cum am scris in postul anterior, si acum nu se mai intampla.

 

In privinta suruburilor de aer, nu prea inteleg la care te referi, pentru ca sunt multe pe ansamblul respectiv. Fa-le o poza, si marcheaza cumva, sa stiu care sunt, si daca gasesc in manual ceva referitor la ele, iti spun.

Din ce imi amintesc eu, in manual nu specifica un anumit numar de ture... de exemplu, pentru reglarea shocului, manualul specifica o dintanta exprimata in milimetri intre doua repere. Ca un sfat suplimetar... vezi ca sunt unele pe care cu nici un chip nu trebuie sa le atingi - ele vin calibrate din fabrica, si in manual zice ca nu trebuie umblat la ele cu nici un chip. Sper ca nu e vorba de ele. Sau daca e, sper sa nu se aplice regula pentru 1100.

 

Numai bine.

Am incercat aseara cand am ajuns acasa sa reglez senzorul,dar nu se aude nici un click (nici in stanga nici in dreapta).Referitor la faimoasele suruburi sunt 4 la numar,si sunt de alama cu garnitura de cauciuc pozitionate langa capacelele de aer (unde se masoara debitul de aer cu manometru).Schema respectiva este pentru pozitionarea senzorului,eu nu inteleg ce trebuie sa arate voltmetru ,am postat mai sus ce scrie in germana.Numarul meu de tel este :0723.681.859 sau 0748.203.719,da-mi te rog un bip si te sun eu ,poate prin tel inteleg mai bine ce vrei sa-mi explici ,apropo eu sunt din Bucuresti .

Astept un tel .

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Din pacate, nu pot sa te ajut cu niste sfaturi pertinente referitor la ce ai intrebat.

In schimb, iti recomand sa iei legatura cu userul "Hellryder" de pe acest site.

INFORMATII PROFIL HELLRYDER

 

Il gasesti si pe forumul moto al site-ului Urban Riders.

FORUM MOTO "URBAN RIDERS"

 

Dintre cei de pe acest forum el e cel mai mare "maniac" de K-uri din cati stiu eu :nono: . Sper sa iti fie de ajutor orice discutie cu el.

 

Sorry ca nu te pot ajuta cu mai multe.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am incercat aseara cand am ajuns acasa sa reglez senzorul,dar nu se aude nici un click (nici in stanga nici in dreapta).Referitor la faimoasele suruburi sunt 4 la numar,si sunt de alama cu garnitura de cauciuc pozitionate langa capacelele de aer (unde se masoara debitul de aer cu manometru).Schema respectiva este pentru pozitionarea senzorului,eu nu inteleg ce trebuie sa arate voltmetru ,am postat mai sus ce scrie in germana.Numarul meu de tel este :0723.681.859 sau 0748.203.719,da-mi te rog un bip si te sun eu ,poate prin tel inteleg mai bine ce vrei sa-mi explici ,apropo eu sunt din Bucuresti .

Astept un tel .

Multumesc

 

 

Salut,

 

Tot bucurestean sunt si eu.

Am sunat azi la nr. de vodafone si nu a raspuns. Asa ca ti-am trimis un sms la acel numar.

Poti sa ma suni la numarul de la care am trimis mesajul daca nu ai rezolvat problema.

O sa ma uit in manual dupa reglarea suruburilor de care ai zis.

O veste buna e ca la ele e permis sa umbli.

De asemenea, si eu cred ca si o discutie cu Hellryder ti-ar fi de folos.

Faza cu reglarea senzorului, initial, la el am auzit-o. Apoi am gasit-o si in manualul de service.

Si el e tot din Bucuresti si, de obicei, il gasesti miercuri seara la Arc.

 

Toate cele bune,

Dragos.

Editat de Dragos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...