CostinALN Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 Pai si nu trage greu cu role de 7gr? prinde 70km/h? Sa va spu ce am incercat eu: role: 4gr demaraj foarte intarziat, dar dupa 10-15 km/h demareaza foarte tare(constant) pana la aprox 80-90 km/h, dar va spun sincer cred ca omoara motorul rau de tot, dupa 30 de min de mers, se deregleaza relantiu, merge ciudat, si are demarajul si mai intarziat! 6.5gr demaraj mai mic decat cu toba originala, dar mai bun decat 4gr, pleaca tot incetut demareaza de la 15 la 35-40 km/h dupa care scade cuplu si creste mai greu pana la 80 km/h dar ajunge si pana la 90! 7.5gr demaraj asemanator cu 6.5gr poate mai mic, dar cuplu este foarte sacazut si nici 65km/h nu mai atinge! Din ce am vazut manualul de reparati, nu are decat un arc mare principal. Dar poate ma insel!? Si sunt curios cam la ce pret este un arc bun! Sa fie neaparat ceva de firma! Si daca chiar schimba in bine mersul scuterului! Astept sugesti in continuare! Eu am avut role de 4gr, dupa 30 min de mers nu se deregleaza relantiul si nu merge ciudat, merge mai bine ca inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazyfrog Postat Aprilie 27, 2007 Share Postat Aprilie 27, 2007 4gr demaraj foarte intarziat, dar dupa 10-15 km/h demareaza foarte tare(constant) pana la aprox 80-90 km/h Ok, esti pe drumul cel bun, acum tb sa schimbi arcurile de la ambreiajul centrifugal, de acolo e demarajul intirziat, pt ca cupleaza prea repede cind motorul nu a urcat inca la turatia de cuplu maxim. Iar dupa 30 de minute.. se incalzeste motorasul, pt ca da putere, de aia urca un pic ralantiul. Dupa ce schimbi arcurile, o sa demareze imediat, dar la turatie mai mare si o sa pastreze turatia pe parcursul acceleratiei. Nu mai are nici o legatura cu felul in care mergea initial. Dar asa scoti putere dintr-un pahar de tuica cit e pistonul ala.. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alby Postat Aprilie 28, 2007 Share Postat Aprilie 28, 2007 ceea ce este bine ca pana la urma ai rezolvat problema si esti mai incantat de scuter ca inainte sa ii faci aceste modificari! Asfalt uscat si salut cu farul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
performant Postat Mai 4, 2007 Autor Share Postat Mai 4, 2007 (editat) Fratilor spuneti-mi si mie un magazin, service care sa aiba arculete de ambreiaj si sa fie deschis si sambata.......! bucuresti Ms crazyfrog sigur asta e problema! dar nu am avut timp sa le schimb! Mai e o prob , nu stiu de care sa-mi iau, ce culuare! Ca nu am turometru, ca-mi faceam o idee de cuplu maxim! la ce ture! Oricum de abia astept sa-mi pun! Editat Mai 4, 2007 de performant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Mai 19, 2007 Share Postat Mai 19, 2007 incearca la www.scuter-centre.ro... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yOCorni Postat Mai 20, 2007 Share Postat Mai 20, 2007 incearca la www.scuter-centre.ro... Haide ma ca o fi aflat si el dupa atata timp...de ca cauti topicuri vechi si le aduci in actualitate???Doar de dragul de a face posturi??? Si tu Brutus!?!?!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
redeye Postat Mai 20, 2007 Share Postat Mai 20, 2007 Haide ma ca o fi aflat si el dupa atata timp...de ca cauti topicuri vechi si le aduci in actualitate???Doar de dragul de a face posturi??? Si tu Brutus!?!?!? nu era vechi topicu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yOCorni Postat Mai 20, 2007 Share Postat Mai 20, 2007 Era de o luna si ceva man...lasa-ne ca esti un stres pentru noi toti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pino_nrg Postat Mai 20, 2007 Share Postat Mai 20, 2007 si eu am aceiasi problema,singura dif fiindca k la bine pleca glont cand e motorul rece si dupa ce se incalzeste un pik pleca mai greu.mentionez: i-am pus o toba leo vince zx ,cu toba veche cand plecam de pe loc urca acul la turometru la 7500 rpm,akum dupa ce se incalzeste urca la 6000 si ajunge greoi la 7000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sica_sibiu Postat Mai 20, 2007 Share Postat Mai 20, 2007 si eu am aceiasi problema,singura dif fiindca k la bine pleca glont cand e motorul rece si dupa ce se incalzeste un pik pleca mai greu.mentionez: i-am pus o toba leo vince zx ,cu toba veche cand plecam de pe loc urca acul la turometru la 7500 rpm,akum dupa ce se incalzeste urca la 6000 si ajunge greoi la 7000 si la mine la fel , cand il pornesc si e rece .. glontz , si cand se incalzeste ..nu mai are demaraj de loc , am aceiasi toba ca si tn . incearca la www.scuter-centre.ro... Puteai sa-i dai un PM dak vroiai neaparat sa ii spui de ''scutercentre'' , Topicul era din 5 mai , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catastyle Postat Mai 20, 2007 Share Postat Mai 20, 2007 (editat) sa stiti ca si eu am chestia asta. pana sa se incalzeasca motorul la max. trage foarte bine , dar dupa....se c`am taraie Editat Mai 20, 2007 de catastyle Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
performant Postat Mai 22, 2007 Autor Share Postat Mai 22, 2007 Eu mi-am rezolvat problema schimband arculetele de la ambreiaj, mi-a luat vreo 2 ore sa le montez, dar a meritat! Acum cu toate modificarile pe care i le-am facut scuterului(carburator sport malossi, role yamaha 4gr, arculete ambreiaj mai tari, si toba gianelli extra) Viteza aprox 95 - 100 km/h , consum....... 5.8% uauuuuuuu! Dar in regim de forja maxima, daca as merge si eu mai normal sigur ar scadea la 4%; Dar nu ma pot abtine! Bafta si purtati casca nu fiti tigani ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catastyle Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 tigan ejti tu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladlx Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Eu mi-am rezolvat problema schimband arculetele de la ambreiaj, mi-a luat vreo 2 ore sa le montez, dar a meritat! Acum cu toate modificarile pe care i le-am facut scuterului(carburator sport malossi, role yamaha 4gr, arculete ambreiaj mai tari, si toba gianelli extra) Viteza aprox 95 - 100 km/h , consum....... 5.8% uauuuuuuu! Dar in regim de forja maxima, daca as merge si eu mai normal sigur ar scadea la 4%; Dar nu ma pot abtine! Bafta si purtati casca nu fiti tigani ! ce culoare sunt arculetele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
performant Postat Mai 23, 2007 Autor Share Postat Mai 23, 2007 Au culoarea rosie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 sa stiti ca si eu am chestia asta. pana sa se incalzeasca motorul la max. trage foarte bine , dar dupa....se c`am taraie Pai problema este.....kand motorul este rece, compresia este mare, evacuarea este usoara(toba sport...)si normal k mere glont dar................. odata ce se incalzeste, cilindrul se dialta, compresia scade, si nu mai are putere sa evacueze..... dar daca e toba originala, are o anumita compresiune in toba...si atunci mere.... e complicat dar asa e paote nici nu mama exprimat kalumea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catastyle Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 Pai problema este.....kand motorul este rece, compresia este mare, evacuarea este usoara(toba sport...)si normal k mere glont dar................. odata ce se incalzeste, cilindrul se dialta, compresia scade, si nu mai are putere sa evacueze..... dar daca e toba originala, are o anumita compresiune in toba...si atunci mere.... e complicat dar asa e paote nici nu mama exprimat kalumea pai ..eu nu am toba sport..tot pe cea originala o am. in fine...se poate rezolva ceva cu chestia asta ??sau ramana la ideea ca asa sunt scuterele ?? (sau mai exact al meu) ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pino_nrg Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 am inteles de la un baiat( nu stiu cat de adevarat este ) k toba sport are o limtare ca o palnie care mai tine din compresie,nu stiu ce sa fac dk sa pun o mik palnie,cred k am sa incerc si dk nu rezolv problema asta ma gandesc sa-mi pun toba veche. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motorita Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 da ma tata dar p elanga ca ai dat o groaza de bani pe carburator,toba si ce-ai mai luat u ti-a crescut si consumul si eu fug de asta fiindca am avut un Free care era glont dar am ajuns la performanta de 6%(asta dk dadeam forja) cu el si am zis k trebuie sa renunt la el .dk nu ma crezi (u sau ceilalti ) se poate proba,mai am nr de tel al celui care l-a cumparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Supapa_Jr Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 AXI...dupa cunostiintele mele cand pistonul se dilata se mareste compresia...si cand e rece e mai scazuta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
axi Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 AXI...dupa cunostiintele mele cand pistonul se dilata se mareste compresia...si cand e rece e mai scazuta... wooooowwwwwwwww.. de nu imi ziceau tu... pistonu este facut din aluminiu, cu un coeficent de dilatare mic......asa ca nu se dilata asa tare , in schimb, cilindrul, se dilata ex clat....nu ati observat, knd setul este cam gata....nu mai trage.... daca motorul e rece merge beton, si dupa ce se incalzeste nu mai trage....asta e datorata faptului k segmentii sunt uzati..... cilindrul se dilata, ....dilatandu-se segmentii nu mai inchind, dand nastere compresiei scazute.....odata segmentii uzati, toate gazele provenite din ardere, trec pe de segmenti, si ajung in camera ambielajului.. baga al cap supapa am facut la fizica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crettz Postat Mai 26, 2007 Share Postat Mai 26, 2007 N'am nimic cu nimeni insa incercati sa postati si voi mai corect d.p.d.v. gramatical ca totusi nu suntem pe mess si inainte de a confirma raspunsu' da'ti un preview la ce ati scris ca va vine mai usor de citit si cautati eventualele greseli...cum ar fi lipirea prepozitiilor sau a articolelor de cuvantul din fata sau spate(un ex.), mai apasati si alte taste din graba si ies niste avioane de cuvinte. Cat despre "k" mai lasati sila deoparte si utilizati cuvintele cu forma lor originala. P.S. nu vi se infunda tastele daca folositi un Edit! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.