Ati Postat Iulie 28, 2004 Share Postat Iulie 28, 2004 Buna! Mai nou sunt posesorul unui Honda XR 650 R din 2001 la vreo 125 Kg,si 62 CP motorul a fost recomandat de mai multi amici din Ger, ea inca este pe drum spre RO, de aceia pana ajunge acasa doresc sa stiu parerea voastra! Este bun prt hard-enduro, sportul practicat de mine? Are cineva asa ceva sa-mi spuna si mie daca se poate da cu ea pe munti? La noi in zona nimeni mu poate sa-mi spuna nimic interesant! Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Iulie 28, 2004 Share Postat Iulie 28, 2004 E PREA buna! TU sa fii in stare sa te tii de ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Iulie 28, 2004 Share Postat Iulie 28, 2004 trebuia sa iei ceva mai usor.. zic io (crf) xr`u asta cred ca are peste 125kg... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Iulie 29, 2004 Share Postat Iulie 29, 2004 igur are vreo 140 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ati Postat Iulie 29, 2004 Autor Share Postat Iulie 29, 2004 trebuia sa iei ceva mai usor.. zic io (crf)xr`u asta cred ca are peste 125kg... Uitativa aici! http://www.mc.honda-eu.com/uk/en/sh/xr650r/sp/index.jsp Eu v-am spus Kg scrise in breef! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Iulie 30, 2004 Share Postat Iulie 30, 2004 125.8 kg + ulei motor+antigel+benzina sigur are 140 kg. Acum mai depinde si cat de indemanatic esti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Iulie 31, 2004 Share Postat Iulie 31, 2004 xr-ul este racit cu aaer, deci nucu antigel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Iulie 31, 2004 Share Postat Iulie 31, 2004 nu stiu ce masa proprie da acolo Honda, insa cert este ca KTM-ul meu 450 exc are 119 kile fara benzina (dar in rest cu de toate), motor care este un enduro de competitie. xr-ul este depasit de mult la capitolul greutate, are cadru din otel si un ditamai bloc motor. exc-ul are cadru din crom-molibden si unul din cele mai compacte motorare din categoria lui, deci diferenta trebuie sa fie mai mare.Cred ca xr-ul are 126 kg fara ulei, benzina, baterie (si fara aer in cauciucuri). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fox Postat Iulie 31, 2004 Share Postat Iulie 31, 2004 .exc-ul are cadru din crom-molibden si unul din cele mai compacte motorare din categoria lui .............si cele mai ciudate zgomote in motor... zici ca-i ciocan pneumatic dupa citeva sute de kilometrii facuti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat Iulie 31, 2004 Share Postat Iulie 31, 2004 nu l-am luat in loc de un CD cu muzica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
floo Postat Iulie 31, 2004 Share Postat Iulie 31, 2004 Este bun prt hard-enduro, sportul practicat de mine? Are cineva asa ceva sa-mi spuna si mie daca se poate da cu ea pe munti? La noi in zona nimeni mu poate sa-mi spuna nimic interesant! Multumesc! Pot eu sa-ti spun. Americanii o denumesc BRP adica big red pig, asta cred ca te lamureste in legatura cu greutatea. A fost conceputa pt. cursele din deserturile americane, unde chiar exceleaza fiind arma absoluta de citiva ani in Baja 1000. E grea, e racita cu apa daca e R (motorul nu are nici o legatura cu vechiul XR in afara numelui), nu cu aer cum cred unii "experti", cu aer e racit L-ul care e defapt la baza motorul de pe Dominator 650, care la baza are motorul XR600...etc. Daca e R atunci are cadrul de aluminiu nu de otel ca la L, ceea ce-l va face nu neaparat mai usor ci va face ca distributia greutatii sa fie mai jos, astfel se mai elimina din efectul "top heavy". Are putere f faina si trage ca un tractor indiferent de turatie, e cam lent la saritul in ture din cauza carburatorului, dar se poate corecta cu un carburator cu pompa. Nu prea e de padure dar daca esti inalt si puternic s-ar putea sa nu fie chiar asa rau, daca nu vei avea o problema, motocicleta e f. inalta. Noi avem aici 2 baieti care fac hard adevarat, nu cum cred incepatorii ca inseamna "hard", pe KTM Adventure, insa au peste 1,95 si putere corespunzatoare. Am vazut 2 bucati in urma cu vreo 2 ani in CarpatTrofy, era o echipa italiana, sigur era vorba de rally raid insa au avut si sectiunii cu adevarat hard. Anul trecut la Baia Mare a fost unul din Brasov pe 650R, nu mai stiu exact daca a facut macar un tur, insa deja motorul era de vinzare pt. a lua unul mai usor. Depinde ce vrei sa faci si cit de mult te tine, oricum asteapta-te la ceva din categaria grea...succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat August 1, 2004 Share Postat August 1, 2004 Okesz in site-ul Honda scrie "Liquid-cooled 4-stroke 4-valve OHC single " Era vorba de XR650 R nu de Xl600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat August 1, 2004 Share Postat August 1, 2004 Recunosc ca nu am fost atent, insa nu la xl 600 m-am gandita (ca aia nu-i de enduro) CI LA XR 600 care este racit cu aer. sincer sa fiu pana acum n-am vazut xr 650 r si nici nu am auzit de le. rusine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 2, 2004 Share Postat August 2, 2004 hai ma ne mai ti mult in tensiune?cum e motoscuteru asta cu care ne faci pofta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat August 2, 2004 Share Postat August 2, 2004 da curios mai esti ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ati Postat August 3, 2004 Autor Share Postat August 3, 2004 Multumesc tuturor! Am ajuns acasa cu bine, maine va pun poze sa vedeti, putintel este intradevar greu, dar foarte usor de mers cu ia, probabil din cauza puteri mari, am schimbat cotul de evacuare furandu-i 5-6 CP, si asa in treapta a 3 o ridici pe o roata din acceleratie! Totusi la Hard-enduro nu o sa fie greu, am 1.85 inaltime. Urasc pista de moto-cross, asa ca motorul asta nu va merge pe pista ( dupa 2-3 ture am senzatia ca sunt tare si o sfarsesc mereu cu ceva rupt, scrancit etc.) Ma bucur ptr ca in momentu in care i-am anuntat pe prieteni de achizitionarea unui XR 650 toti au sarit pe mine ca e grea ca-i prea puternica etc. Acum ca au probato, toti vor XR 650 P.S. Am si acum motor tare si usor (Husqarna Cross), dar ptr enduro practicat de noi (250-300 km/zi) prin paduri, consider ca este mai avantajos, motocicleta enduro decat crossul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 3, 2004 Share Postat August 3, 2004 ce e cu cotul ala de evacuare?mai multe detalii te rog pt ca si eu as vrea alt sistem pt motoreta mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ati Postat August 3, 2004 Autor Share Postat August 3, 2004 ce e cu cotul ala de evacuare?mai multe detalii te rog pt ca si eu as vrea alt sistem pt motoreta mea Este cotul de admisie de la cilindru spre toba finala. Fiind mai subtire pierde din puterea motorului, nefiind emisia gazelor asa de rapid! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat August 3, 2004 Share Postat August 3, 2004 intrebare...de ce ai pus un cot mai subtire???eu vreau un sistem mai permisiv, dar nu foarte zgomotos, pt ca nu mi place.da kiar nu mi imchipui unde ai gasit evacuare care sa ti mai taie din putere, pt ca e destul de ciudat sa vrei asa ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ati Postat August 3, 2004 Autor Share Postat August 3, 2004 Soso! 62 CP e mult, si asa la Husqvarna cu cei 45 CP am avut numai probleme cu cauciucul spate, 6-7 zile de mers si cauciucul era varza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat August 3, 2004 Share Postat August 3, 2004 pai daca mergi pe strada.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ati Postat August 3, 2004 Autor Share Postat August 3, 2004 pai daca mergi pe strada.... Si pe strada daca mergi finut nu se intampla mare lucru.Mai rau este macadamul acela tare si cu bucati de stanci bine infipte in pamant batatorit! Acum pit tu o sa spui ca umbli numai pe iarba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Okesz Postat August 3, 2004 Share Postat August 3, 2004 Cauciucul il termina si un motor cu 50 CP, pe de alta parte cred ca astfel o sa-i maresti consumul de benzina si nu o sa aiba arderea buna. Eu nu am auzit sa se faca limitari de putere din galerie decat din toba finala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ati Postat August 4, 2004 Autor Share Postat August 4, 2004 Cauciucul il termina si un motor cu 50 CP, pe de alta parte cred ca astfel o sa-i maresti consumul de benzina si nu o sa aiba arderea buna.Eu nu am auzit sa se faca limitari de putere din galerie decat din toba finala. Okesz nene! Mai documenteazate putintel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ati Postat August 4, 2004 Autor Share Postat August 4, 2004 Iata si pozele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.