Hell_Rider_Edy Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 salutare.. again eu cu alta belea... am dat de o jawa 350 ts care cik ar avea motoru refacut.... la cota 0.. si trebuie facut rodajul... beleaua care e... merge motoru... porneste... dar nu merge mai mult de 10 km... dupa aprox 10 km se opreste in mers.. direct... tipu zice k i s-ar incalzi pistoanele si s dilata.. si e normal sa fac asa.... dar.. de vreo 3 luni d cand mergem cu ea nu si-a mai dat drumu deloc... si tot asa o tine...bine.. k ininte se bloca la un km.. 2 km... acu a ajuns la 10..... dar. .imi pare k dureaza exagerat de mult.... oare chiar asa trebuie ? chiar atat de mult dureaza un rodaj ??? aa.. si atunci cand se raceste motoru iar.. pleaca.. si mai merge inca 10 km... si iar pauza.. si tot asa.... e chiar nasol.. dak aveti .. idee.... sau vreun sfat.. va rog.. sa imi ziceti si mie.. ce as putea face.. sau.. macar dak e normal sa faca asa... :-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 Daca e asa cum crezi tu, ar trebui sa se gripeze, respectiv sa nu poti da la pedala (sau sa mearga foarte greu) Baga mai mult ulei in amestec si ar trebui sa fie mai bine In plus, rodajul ar trebui facut la drum intins, turatii moderate, in treapta a patra (sau a cincea, daca ai) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 pai e cam varza motorul dupa atatea calari... oricum, ca sa mai scapi de calaje da jos carbu', da-i cuiul de dozaj sus de tot, pune-i 40 ml ulei la litru de benzina, fa-i distanta la bujii de 0.45 sau 0.5 (altfel o sa se ancraseze de la benzina in exces si ulei), avansul da-l la 2 mm si mergi cu ea intre 60 si 80 noaptea, la drum intins ca sa se raceasca. nu o tine constant. succes! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hell_Rider_Edy Postat Aprilie 26, 2007 Autor Share Postat Aprilie 26, 2007 hmm.. da.. asa am zis si eu k e varza motoru.... ms d sfat.. o sa incerc si asa... poate isi da drumu... ...si da.. la dum intins am incercat sa fac rodaju.. in treapta a 4-a... dar... face exact cum am zis... in fine.. incercam si asa.. poate merge.. ms.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazymobra50 Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 link rodaj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0zmin Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 hmm.. da.. asa am zis si eu k e varza motoru.... ms d sfat.. o sa incerc si asa... poate isi da drumu... ...si da.. la dum intins am incercat sa fac rodaju.. in treapta a 4-a... dar... face exact cum am zis... in fine.. incercam si asa.. poate merge.. ms.. se si aude cand se incalzeste... si se vede ca merge mai greu... eu am patit asa la sova... nu faceam 2 km ca se oprea in mers... dupa care am lasat-o sa mearga singura pana auzeam ca se incalzeste... o lasam sa se raceasca si tot asa... apoi am luat-o ushor la drum in ture mici... 600 km am facut dupa care am mers si cu 120 si la drumuri lungi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 26, 2007 Share Postat Aprilie 26, 2007 salutare.. again eu cu alta belea... am dat de o jawa 350 ts care cik ar avea motoru refacut.... la cota 0.. si trebuie facut rodajul... beleaua care e... merge motoru... porneste... dar nu merge mai mult de 10 km... dupa aprox 10 km se opreste in mers.. direct... tipu zice k i s-ar incalzi pistoanele si s dilata.. si e normal sa fac asa.... dar.. de vreo 3 luni d cand mergem cu ea nu si-a mai dat drumu deloc... si tot asa o tine...bine.. k ininte se bloca la un km.. 2 km... acu a ajuns la 10..... dar. .imi pare k dureaza exagerat de mult.... oare chiar asa trebuie ? chiar atat de mult dureaza un rodaj ??? aa.. si atunci cand se raceste motoru iar.. pleaca.. si mai merge inca 10 km... si iar pauza.. si tot asa.... e chiar nasol.. dak aveti .. idee.... sau vreun sfat.. va rog.. sa imi ziceti si mie.. ce as putea face.. sau.. macar dak e normal sa faca asa... :-s joc insuficient intre pistoane si cilindri.jocul normal e de 0,06-0,07mm la Jawa 638.daca e mai mic e normal sa se gripeze ptr. ca pistoanele se dilata mai repede ca cilindrii.oricum de la atatea calari pistoanele or fi varza,asa ca mai bine ai desface setul sa vezi ce si cum.probabil ca si segmentii sunt intepeniti in canalele lor.lol!!!!!! pai e cam varza motorul dupa atatea calari... oricum, ca sa mai scapi de calaje da jos carbu', da-i cuiul de dozaj sus de tot, pune-i 40 ml ulei la litru de benzina, fa-i distanta la bujii de 0.45 sau 0.5 (altfel o sa se ancraseze de la benzina in exces si ulei), avansul da-l la 2 mm si mergi cu ea intre 60 si 80 noaptea, la drum intins ca sa se raceasca. nu o tine constant. succes! acuma ii explici cum sa se joace de-a Ghost Rider cu Jawa pe strazile Romaniei? e clar ca setul ala a fost facut de-a pulea.mai bine sa-l dea jos.inca nu am mai auzit sa caleze tot la 10km,chiar si la 0km in rodaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hell_Rider_Edy Postat Aprilie 26, 2007 Autor Share Postat Aprilie 26, 2007 da.. mi s mai spune ghost rider .. de catre colegi.... imi lipsesc doar flacarile.. k la cat d slab sunt.. .park as fi schelet.. mai.. ms d sfat.. o sa il descafem sa vdm ce si cum... mi s-a parut si mie dubios sa blocheze asa rpd.. asa des..... ms.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Aprilie 27, 2007 Share Postat Aprilie 27, 2007 e foarte clar: motorul e facut f strans, probabil dupa cateva sticle de vin (mesterul care a luat cotele). Ideea e ca nu faci bine dc-l lasi asa, nu se va lasa (roda) in conditii normale si va merge prost ( randament scazut ), si mai e riscul ca sa se caleze de tot , sa-ti sparga si vre-un segment cand ti-e lumea mai draga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Aprilie 27, 2007 Share Postat Aprilie 27, 2007 daca motorul nu e bulit dupa atatea calari, lucru cam improbabil dealtfel, un motor mai strans dupa rodaj are randament mai bun si posibilitatea redusa de a se cala. dupa rodaj, retineti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.