Sari la conținut

Nu merge bine si are ulei pe toba si in filtru


Pit
 Share

Postări Recomandate

am un aprilia rally 50 lc si are toba plina de ulei ( e tot cu ulei in capat ) , si filtru de aer la fel , degaba il curat ca in scurt timp e negru de ulei si curge din el :baldy:

Nici nu merge prea bine si cred ca din cauza asta...

 

Am schimbat segmentii de curand deci nu cred ca e o problema, am inteles ca e pompa de ulei , sa fie dereglata.

 

 

Stie cineva ce ar putea fi, si daca e pompa de ulei cum se regleaza ?

 

mersi :baubau:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

of of... din moment ce are pompa de ulei se amesteca singur ( are rezervor separat de ulei ) , si ma gandeam ca s`a dereglat pompa si baga mai mult ulei decat trebe.

 

Deci se poate daca baga mai mult sa nu mearga bine si sa dea afara pe toba si in filtru de aer ?

 

Am uitat sa zic ca filtru de aer mai miroase tare si a benzina....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un aprilia rally 50 lc si are toba plina de ulei ( e tot cu ulei in capat ) , si filtru de aer la fel , degaba il curat ca in scurt timp e negru de ulei si curge din el  :baldy:

Nici nu merge prea bine si cred ca din cauza asta...

 

Am schimbat segmentii de curand deci nu cred ca e o problema, am inteles ca e pompa de ulei , sa fie dereglata.

 

 

Stie cineva ce ar putea fi, si daca e pompa de ulei cum se regleaza ?

 

mersi  :baubau:

Vezi ca la pompa de ulei trebuie sa fie un capac de vizitare sau un dop de cauciuc. Dupa ce vezi bine pompa uita-te daca semnul de pe carcasa pompei corespunde cu semnul de pe placa mobila(e posibil sa fie o mica diferenta)Daca nici asta nu e vezi daca nu s-a agatat camasa cablului in suruburile de raglaj a jocului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aham cautat acu pompa, da la tzigania asta de aprilia e pusa chiar langa cilindru, langa pompa de apa , si dupa ce ca e din metal capacu si e prins in suruburi , deci nu vezi inauntru , mai trec si 2 furtune de la apa si o gramada de fire + cadru prin fata lui. deci sa umbli la reglaje trebe scos tot motoru afara... :baldy:

 

 

Mai sti ce altceva ar putea sa aiba ? sau daca e neaparat sa reglez pompa, zi pls cum sa ajung sa umblu la ea? cum sa scot motoru ?

 

 

:baubau: :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

just a thought ...

 

aprilia rally 50 lc are motor in 2 timpi deci merge cu amestec de benzina cu ulei... nu cumva ai dozat gresit amestecul si are prea mult ulei ?

yo am un moped care a re pompa de ulei si in functie de turatie baga si ulei la cap(ul pistonului) :baubau:

din cate stiu eu se poate regla debitul ulei... s-ar putea sa se fi deplasat de la locul ei... vezi ca are un capac de vizitare (inaccesibil adevarat) si ar trebui sa exista un semn din fabrica recomandat... vezi daca nu cumva e diferenta (exact cum a spus si blasiuc)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am un aprilia rally 50 lc si are toba plina de ulei ( e tot cu ulei in capat ) , si filtru de aer la fel , degaba il curat ca in scurt timp e negru de ulei si curge din el  :baldy:

Nici nu merge prea bine si cred ca din cauza asta...

 

Am schimbat segmentii de curand deci nu cred ca e o problema, am inteles ca e pompa de ulei , sa fie dereglata.

 

 

Stie cineva ce ar putea fi, si daca e pompa de ulei cum se regleaza ?

 

mersi  :baubau:

Ca sa ajungi la pompa de drum lung, am si eu un scuter, tot o Aprilia SR50 care are practic acelasi motor. Pompa nu se poate deregla este un mecanism simplu, ea este invartita de o rotitza care este pusa pe axul ambielajului si in functzie de turatzia motorului ea baga mai mult sau mai putzin ulei. Dar, daca scuterul este uzat, implicit se poate uza si mecanismul de care tzine pompa si ....

Te pot ajuta cu amandoua, da-mi un pm si itzi las nr de tel. Toba nu prea ai ce sa faci cu ea... Sa nu o arzi!!! Multzi spun sa faci asta, dar daca o sa o arzi o sa se duca dracu materialul din ea pt ca in afara de site mai are si o chestie din fibra care amortizeaza zgomotul. Daca o arzi, o sa faca un zgomot....

Inca ceva, pot sa-tzi montez o toba sport daca vrei sa o schimbi p-asta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand il pornesc si e rece merge bine si nici nu scoate fum , dupa ce ma dau si se incalzeste scaote un fum dupa el de te speri ( daca pun frana bruc vine ca un nor de fum dupa mine :baubau: ), pe toba se vede la iesire ulei mult, picura din ea aprope.

Si nici nu merge bine cand se incalzeste... :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Auxois

Vezi ca e posibil sa fie carburatorul dereglat. Asa am patit si eu cu Minskul. Imi umplea cutia pe care e prins filtru de aer cu ulei. De fapt arunca benzina pe gura prin care trage aer, dar se evapora si ramanea numai uleiul si nici nu mergea bine. Vezi sa aiba nivelul corespunzator si daca spui ca arunca si pe toba inseama ca e posibil sa mearga innecat. Bujia in ce stare e? E uda? Daca da, mai deschide aerul. Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Vizitator Auxois

Daca iti umple cutia de la filtru, regleaza-i carburatorul. Eventual da-l jos si curata-l. Dar daca face treaba asta si bujia ar trebui sa fie ancrasata. Merge innecat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...