gianni_83 Postat Mai 1, 2007 Share Postat Mai 1, 2007 Mergeam aseara spre branesti eram in treapta a 4-a pe la 5-6000 rot am simtit ca incepe sa scada turometrul incet fara sa iau mana din gaz,pana mi s-a oprit motorul.Am pornit-o impinsa dar scotea pe teava niste rateuri mici ca intensitate dar dese si nu se tura mai mult de 4000.Am zis ca macar sa ajung cu ea asa pana la curtea unui amic unde urma sa fac un gratar.Am mai mers putin cu ea pana am dat de un filtru de politie care verifica toti soferii(eu i-am spus lui garcea ca daca o opresc sa ii dau actele la control nu o mai pornesc si m-a lasat in pace)tot timpul asta o tineam din acceleratie sa nu se opreasca cand sa plec mai departe mi se opreste si vad ca iese fum de sub rezervor pe unde ar fi pompa de benzina.Am suflat acolo cateva minute si nu mai scotea nimic.curent avea,rezervorul full,carburile reglate recent,bujii iridium.am lasat-o pana s-a mai racit si am decis sa ma intorc in buc.Dupa ce am pornit-o tot asa facea dar nu am mai turat-o peste 4000 si am mers vreo 500 metri si si-a revenit,nu mai scotea rateurile alea,dar in padure mi -a oprit in mers motorul(dintr-o data am vazut acul turometrului la 0,luminile nu schitau nimic sa palpaie sau altceva.am dat iar la automat si a pornit si pana acasa nu am mers decat cu a 3-a maxim.Mi-a mai facut asa cand am fost plecat sambata la tara(40km) si mergeam cu a 5-a cam pe la 4500 rot si eu incercam sa o accelerez si nu aceelera deloc tot asa parca dadea sa se inece in mers.Consumul i l-am facut tot in weekend 8,5 l/100km.Cum e consumul pentru un zzr400?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Mai 1, 2007 Share Postat Mai 1, 2007 carburatoarele sunt ok sigur?membranele de vacuum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Mai 2, 2007 Share Postat Mai 2, 2007 Verifica pompa de benzina, sa nu faca probleme, sa se blocheze, sa mearga defectuos. Consumul tot la un zzr400 reglat de mine= 8/100 la 180km/h. Mananca cam mult dc e motorul uzat. Asta se vede la testul de compresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gianni_83 Postat Mai 2, 2007 Autor Share Postat Mai 2, 2007 Pai daca e pompa nu trebuia sa faca asta in orice treapta? ea de la a 4-a in sus face asa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 eu totusi cred ca e o problema de carburator esti sigur ca a fost bine reglad, curatat, desfundat. Totusi membranele alea de vacuum merg corespiunzator sau pe aproape? DAca te ocupi tu singur de ea da jos carburile si fa verificarile din nou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 Pai daca e pompa nu trebuia sa faca asta in orice treapta? nu neaparat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 3, 2007 Share Postat Mai 3, 2007 nu neaparat. pai se comporta exact cum ar trebui sa faca cand nu are suficienta benzina... cand maresti treapta de viteza si incepi sa turezi, vrea sa pape mai mult si nu are de unde. Si un minsk face asa, orice motor. vezi pompa aia, ca fumul de care ziceai nu a fost doar asa, fumigena de bucurie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy12000 Postat Mai 4, 2007 Share Postat Mai 4, 2007 Incarcarea merge? Eu am avut probleme asemanatoare cu un GSF 400 si era din cauza incarcarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.