Sari la conținut

Speed Sau Street?


motormaniac1
 Share

Postări Recomandate

Intotdeauna m-am gandit care ar fi diferenta intre un super-sport pur sange, full carenat, cu performante uluitoare, si un roadster-street, semi carenat, cu performante inferioare? Modelele apar cam simultan si sunt inrudite la majoritatea marcilor, adica au aceeasi capacitate cilindrica, ciclistica si cadru la fel, doar carenajele si unele mici detalii difera... Care ar fi ideea? Cine opteaza pt un street mai ieftin si cine pt un SS mai scump? Mai ales ca pe amandoua se merge cam la fel, se imbraca la fel, se gandeste la fel... Unul are windscreen, celalalt nu... Deci... astept pareri: :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putere, viteza maxima, si adrenalina. Confortul tau si al pasagerului nu e asa de important. Distantele zilnice sunt undeva pe la 3-400 km pe asfalt si niciodata pe drumuri de tara. Arata de zici ca e picata din curse, carenata complet. Compacta, protectie la vant. Nu te intereseaza in md deosebit spatiu pentru bagaje. Cutie de viteze cu trepte "apropiate" (close ratio) pentru maxima acceleratie. Super manevrabila. Cam asa ar fi un super-sport. Intre 600 si 1000cc. Proiectata pentru viteza cu o pozitie gen "superman", cadru special, suspensii ajustabile, cartenaj care sa minimizeze rezistenta aerului, usoara. Vrea sa fie condus agresiv.

 

Dar poate vrei o motocicleta pentru orice cu un design traditional, un "naked". Pret mai mic, isi face banii si in acelasi timp ofera putere si viteza. Intretinere usoara. Tehnologie testata nu hi tech care s-ar putea sa nu fie fiabila. Vrei sa calatoresti distante lungi cateodata chiar pe nisip. Touring - eventual cu un parbriz inaltat. Nu are prea mult carenaj care sa se sparga si sa te uste la buzunar. Nu are cadrul si suspensiile performante ale unei sportive. Pozitia e mai dreapta. Nu te doare spatele dupa 300 km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta e cam in genul comparatiei dintre Porsche/Lamborghini/Ferarri versus BMW / Mercedes / Rols

sau Coupe Sport versus Berlina 4 usi sau break

 

Dar Jeep-urile nu-ti plac? O Africa Twin de ex...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor cascati ochii bine la ce luati si asa consumabilele la japoneze sunt scumpe si le suporti cu greu, dar nu va dati seama ce ar insemna costul consumabilelor pentru Angelina Jolie acolo sa vedeti preturi si "pretenturi" :) :angry: :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma... jeep am, Hyundai Galloper 2.5 TD '00, asa ca eu zic ca ma multumesc cu atata pt teren greu... De aceea intreb intre street si speed ca asta am avut si asta vreau si in continuare...

Totusi, referitor la cadru si suspensii, am vazut ca la mai toate modelele noi, "naked"-urile au cam acelasi cadru si chiar aceleasi suspensii, deci nu prea vad mare diferenta la pozitia si stilul de conducere. Plus ca amandoua merg pana la limita cu inclinatul pe curbe (aceleasi jenti si pneuri)... Deci? Intr-adevar cele SS au o sha mai nasoala la drum lung si mai potrivita pt sport pur si poate ghidonul intr-o pozitite mai inalta, deci mai comod. Aici ai dreptate... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...