Cataaa Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 (editat) Nu am mai spalat-o de mult. Sunt un nemernic, stiu, dar daca tot discutam despre asta vreau sa va spun ca jetul de la spalatorii imi dezlipeste aptibildele de pe carene. Atentie mare, nu mi s-a intamplat doar mie! Si mie, la jet la omv, aveam tantari p masca din fata si am dat mai aproape sa-i dobor si mi s-a cam dezlipit abtibildele... Editat Iunie 21, 2005 de Cataaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 O sa fac si eu in curand operatiunea pentru prima oara, sa vam cum iese. Totusi, nu o voi face cu jet. Ma gandeam la o sticla de doi litri cu gaura in capac si o carpa, doar cu apa, fara nimic altceva. La final polish. Ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fester Postat Iunie 21, 2005 Autor Share Postat Iunie 21, 2005 feriti claxonul de apa, al meu a ramas fara grai din cauza H2O Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 am vazut ca si al meu e mai tacut in ultima vreme, trebuie bruscat. o fi intrat apa de la ploaie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 Vad ca aici lumea isi da cu parerea dar argumente pauza... Are cineva o documentatie originala - "de la mama ei" in care sa zica ca trebuie sa nu uzi ceasurile + comenzile ? Daca e asa, atunci data viitoare am sa merg cu umbrela deasupra ceasurilor daca ploua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 Am spicuit de pe net: 1.) First step; the wheels. Get them clean first. 2.) Clean the rest of the bike. Do not use dish soap! Household cleaners are far too alkaline and abrasive to use on automotive or motorcycle finishes. Do use a high quality automotive shampoo. A conventional sponge holds such debris at its surface and drags it across the paint. If you doubt this, just use the sponge in your kitchen sink to wipe crumbs off your counter â then turn it over and observe. The dirt is at the surface â making household sponges the enemy of painted and plastic surfaces everywhere! 3.) Rinse the sections youâve cleaned as you go. Then finish with a thorough final rinse to remove residual shampoo and contaminants Drying the bike quickly is necessary. It helps prevent water spots from settling on the finish and chrome. It also whisks away minor surface contaminants missed during the rinsing process. You have several options to facilitate fast drying. 1.) Vacuum blowers are a great alternative to hand drying. 2.) If youâre going to hand dry use the best possible tools - towels (Synthetic microfiber outperforms cotton clothes and chamois, while pulling residual contaminants away from the surface and buffing out water spots). Run the motorcycle for a few minutes after your first drying pass to dry engine components and shake off any left over water. Itâs a good idea to do a final drying pass after you turn off the ignition â just to make sure sheâs all dry. Always follow a washing/drying regimen with either a protective wax on your painted surfaces or a quick detailer to renew the shine and protection of existing wax. Donât forget this important step in protecting and enhancing your vicious cycle! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purghy Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 Am mai gasit ceva ce merita incercat: "WD-40 is a true miracle spray. Spray a clean rag with it, then wipe down the front of your bike, the headlights, leading edges of the handlebars, etc. Bugs won't stick at all. I've found WD-40 better than wax on headlights and metal." Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 21, 2005 Admin Share Postat Iunie 21, 2005 Mergeti la oricare spalatorie,stati linga cel care v-o spala si urmati niste etape: -Daca se poate alegeti o spalatorie aproape de locatia unde stati,pentru a evita incalzirea motorului pina la spalatorie(mai ales vara) -Jetul foarte mic la aparat -Distanta de vreun metru intre aparat si motor -Lasati motorul sa se raceasca cit de cit vreo 10 minute. -Verificati sa nu fie incinse discurile de frina. -Sa nu puna jetul de apa direct pe motor -Sa nu atinga cu jetul de apa termocupla si termostatul(se pot defecta..intimplare patita de mine). -Daca spalatoria respectiva are in dotare un compresor cu aer este super,tu o sufli,el o sterge,dupa care ii ceri sa impartiti spaga(in caz ca i-o dai..) In rest liber la tot si motorul va iesi luna. Bafta multa Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Iunie 21, 2005 Share Postat Iunie 21, 2005 pot sa va dau si eu cateva sfaturi in cunostinta de cauza(am o sapalatorie) se prespala cu jet de apa nu foarte tare max 100 bari de la o distanta de 40-50cm dupa care se spala cu burete si sampon auto sau cu solutie pt motociclete (eu folosesc MA-FRA) se clateste se sterge cu o piele naturala sau sintetica si obligatoriu se sufla cu aer bordul,motorul,comenzile,discurile de frana si lantul care bineinteles se va unge. nu spalati cand motorul e fierbinte nu spalati cu spuma activa nu spalati afara la soare nu dati cu presiune mare pe radiator salutare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.