Sari la conținut

Cum spalati ferul?


Fester
 Share

Postări Recomandate

Nu am mai spalat-o de mult. Sunt un nemernic, stiu, dar daca tot discutam  despre asta vreau sa va spun ca jetul de la spalatorii imi dezlipeste aptibildele de pe carene. Atentie mare, nu mi s-a intamplat doar mie!

Si mie, la jet la omv, aveam tantari p masca din fata si am dat mai aproape sa-i dobor si mi s-a cam dezlipit abtibildele... :banana:

Editat de Cataaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa fac si eu in curand operatiunea pentru prima oara, sa vam cum iese. Totusi, nu o voi face cu jet. Ma gandeam la o sticla de doi litri cu gaura in capac si o carpa, doar cu apa, fara nimic altceva. La final polish. Ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vad ca aici lumea isi da cu parerea dar argumente pauza...

Are cineva o documentatie originala - "de la mama ei" in care sa zica ca trebuie sa nu uzi ceasurile + comenzile ?

 

Daca e asa, atunci data viitoare am sa merg cu umbrela deasupra ceasurilor daca ploua :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spicuit de pe net:

 

1.) First step; the wheels. Get them clean first.

 

2.) Clean the rest of the bike. Do not use dish soap! Household cleaners are far too alkaline and abrasive to use on automotive or motorcycle finishes. Do use a high quality automotive shampoo.

A conventional sponge holds such debris at its surface and drags it across the paint. If you doubt this, just use the sponge in your kitchen sink to wipe crumbs off your counter â then turn it over and observe. The dirt is at the surface â making household sponges the enemy of painted and plastic surfaces everywhere!

 

3.) Rinse the sections youâve cleaned as you go. Then finish with a thorough final rinse to remove residual shampoo and contaminants

 

 

Drying the bike quickly is necessary. It helps prevent water spots from settling on the finish and chrome. It also whisks away minor surface contaminants missed during the rinsing process. You have several options to facilitate fast drying.

 

1.) Vacuum blowers are a great alternative to hand drying.

 

2.) If youâre going to hand dry use the best possible tools - towels (Synthetic microfiber outperforms cotton clothes and chamois, while pulling residual contaminants away from the surface and buffing out water spots).

 

 

Run the motorcycle for a few minutes after your first drying pass to dry engine components and shake off any left over water. Itâs a good idea to do a final drying pass after you turn off the ignition â just to make sure sheâs all dry.

 

 

Always follow a washing/drying regimen with either a protective wax on your painted surfaces or a quick detailer to renew the shine and protection of existing wax. Donât forget this important step in protecting and enhancing your vicious cycle!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai gasit ceva ce merita incercat:

 

"WD-40 is a true miracle spray. Spray a clean rag with it, then wipe down the front of your bike, the headlights, leading edges of the handlebars, etc. Bugs won't stick at all. I've found WD-40 better than wax on headlights and metal."

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

Mergeti la oricare spalatorie,stati linga cel care v-o spala si urmati niste etape:

-Daca se poate alegeti o spalatorie aproape de locatia unde stati,pentru a evita incalzirea motorului pina la spalatorie(mai ales vara)

-Jetul foarte mic la aparat

-Distanta de vreun metru intre aparat si motor

-Lasati motorul sa se raceasca cit de cit vreo 10 minute.

-Verificati sa nu fie incinse discurile de frina.

-Sa nu puna jetul de apa direct pe motor

-Sa nu atinga cu jetul de apa termocupla si termostatul(se pot defecta..intimplare patita de mine).

-Daca spalatoria respectiva are in dotare un compresor cu aer este super,tu o sufli,el o sterge,dupa care ii ceri sa impartiti spaga(in caz ca i-o dai..) :banana:

In rest liber la tot si motorul va iesi luna.

Bafta multa

Luigi Vicol

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pot sa va dau si eu cateva sfaturi in cunostinta de cauza(am o sapalatorie)

se prespala cu jet de apa nu foarte tare max 100 bari de la o distanta de

40-50cm dupa care se spala cu burete si sampon auto sau cu solutie pt

motociclete (eu folosesc MA-FRA) se clateste se sterge cu o piele naturala

sau sintetica si obligatoriu se sufla cu aer bordul,motorul,comenzile,discurile

de frana si lantul care bineinteles se va unge.

nu spalati cand motorul e fierbinte

nu spalati cu spuma activa

nu spalati afara la soare

nu dati cu presiune mare pe radiator

 

 

salutare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...