Sari la conținut

Probleme Cu Comunista!


Jorj
 Share

Postări Recomandate

Nu stiu ce are, dar imi tot topeste carbunii de la alternator (Jawa TS 350).

Cu carbunii noi am facut in jur de 50 km pana mi-am dat seama ca iar nu incarca. Am scos carbunii de la altenator si i-am gasit topiti.

Stie careva de la ce poate fi (calitatea celor din urma lasau de dorit; noi dar prosti). Poate fi de la altceva?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce are, dar imi tot topeste carbunii de la alternator (Jawa TS 350).

Cu carbunii noi am facut in jur de 50 km pana mi-am dat seama ca iar nu incarca. Am scos carbunii de la altenator si i-am gasit topiti.

Stie careva de la ce poate fi (calitatea celor din urma lasau de dorit; noi dar prosti). Poate fi de la altceva?

Multumesc!

 

 

Hmmm!!! Ciudat!! tu ai alternator pe 12 volti sau dinam pe 6 volti??? sa-r putea releul sa fie busit, adik sa ai un scurt in el, sau chiar carbuni sa lase de dorit!! de unde esti??? poate o rezolvam impreuna!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai aprinderea e pe alternator si nu pe dinam. E pe 12 v. Releul este de Dacia (electronic abia schimbat si verificat), puntea redresoare verificata..... Totul e ok, afara de faptul ca mi-a prajit carbunii.

Sunt din Neamt, asa ca varianta cu rezolvatul impreuna, din pacate, pica....

Am sa mai incerc totusi inca un carbune si sa evit sa plec departe de oras (am mai ramas odata la 90 de km de casa si a trebuit sa o plimb cu duba).

 

DannyEl- ce fel de aprindere e? e cumva electronica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu cred ca nu ai reglat corect releul de incarcare din ce imi povestesti tu

Unul din carbuni trebuie sa fie legat la masa, la alalalt vine firul de la borna DF a releului regulator(asta mai are in principiu in f de tipul lui un fir care vine de la contact si unul care da la masa). Asa e si la tine? daca da e releul regulator dus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu am patit la fel! pe partea dreapta sub sa este un releu micut care aprinde becul de pe bord cand pui contact si daca nu merge incarcarea ( becu rosu), la mine acest releu s-a topit a facut scurt ci. am scos, am schimbat carbunii si merge. dar inca tin carbune la rezerva daca plec din oras :angry:

iti sugerez sa consulti un electrician! :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult de raspunsurile de pana acum.

Am mai observat totusi ceva si m-am gandit sa va spun, poate are legatura.

Semnalizarile m-au lasat. Sunt 3 fire: -alimentarea (masurat si e bun);

-cele 2 cai stanga-dreapta, e bun si asta;

-masa (pe asta cand masor tensiunea imi indica cu 1-2 volti mai putin

decat tensiunea pe care o am in baterie)

Cand trag totusi masa direct de pe cadru semnalizarile merg perfect.

 

In plus din cand in cand mi se aprinde becul martor din bord care indica incarcarea bateriei, in ritmul semnalizarilor (mentionez ca firul care pleaca din releu de incarcare pentru martorul din bord nu l-am mai conectat la bord). Releul de semnalizare este tot electronic, tot de Dacia si schimbat foarte recent (ca si cel de incarcare).

 

V-am umplut capul pentru ca presupun ca ar fi o legatura intre topitul carbunilor si semnalizarea defectuasa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc mult de raspunsurile de pana acum.

Am mai observat totusi ceva si m-am gandit sa va spun, poate are legatura.

Semnalizarile m-au lasat. Sunt 3 fire: -alimentarea (masurat si e bun);

-cele 2 cai stanga-dreapta, e bun si asta;

-masa (pe asta cand masor tensiunea imi indica cu 1-2 volti mai putin

decat tensiunea pe care o am in baterie)

Cand trag totusi masa direct de pe cadru semnalizarile merg perfect.

 

In plus din cand in cand mi se aprinde becul martor din bord care indica incarcarea bateriei, in ritmul semnalizarilor (mentionez ca firul care pleaca din releu de incarcare pentru martorul din bord nu l-am mai conectat la bord). Releul de semnalizare este tot electronic, tot de Dacia si schimbat foarte recent (ca si cel de incarcare).

 

V-am umplut capul pentru ca presupun ca ar fi o legatura intre topitul carbunilor si semnalizarea defectuasa.

...iti iei vreo 3-4 beri :what: , un cutit mare cu care belesti jos toata cipca de instalatie pe care o ai :angry: , 4m de cablu cu 5 fire, si ceva conductor multifilar de 2mm, si te apuci si o faci din nou...

fara papuci auto ! cu imbinari cositorite sau cleme cu surb(papuci ochi +surub...) nu folosesti cadrul si tablele ca si traseu de masa!Il tragi separat peste tot unde ai nevoie (si ma grosutz daca se poate...)

Carbunii nu se pot topii! carbonul are o temperatura de topire de vreo 2800 de grade!

..dar se pot tocii foarte repede daca ai colectorul belit, sau intreg rortorul descentrat de la prinderea cu ciocanul pe conul ambielajului, sau locasurile de asezare a carbunilor decalibrate...

...verifici asa incet cum se invarte rortorul , daca nu are batatie , urma de uzura pe colector...

...si vindecari prin internet mai greu...cel mai bine cauta pe cineva care le are cu foarte noua asta decoperire CURENTUL ELECTRIC, te lipesti pe langa el si vedeti care-i buba....

si ca sa te complexez de tot, instalatiile electrice de motocicleta sant la nivel de fizica de clasa a 8-a :huh:

...nu dispera , ia berile si apuca-te cu trebuie de treaba.. :bounce:

Editat de drobu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc de sfaturi. Trebuie sa vina "nenea" doctoru` si cred ca am sa urmez sfaturile lui drobu. Niste berici si treaba merge unsa. :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut urgent suportul pe care vin carbunii dar cel model vechi (din textolit).

P.S. Chiar daca au carbunii uzati, nu-i nimic, confectionez eu altii. Va rog care poate sa ma ajute da-ti un semn de viata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...