Bicious Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 (editat) Am Yamaha Virago 250. Nu-mi porneste un piston din doua (nu e de la bujie). Bobina ce trimite curent la fisa pistonului ce nu merge, nu da continuitate (testat cu aparatul de masura). + si - de la bobina buna nu da curent decat cand se porneste motocicleta, pe cand + si - de la bobina 'proasta' da in continuu vreo 12 Volti. Si totusi, cu firele mutate de la bobina proasta la bobina buna, nu porneste nici pistonul 'bun'. Dupa indiciile aste...care poate fi problema? Editat Mai 10, 2008 de Bicious Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 ... Si totusi, cu firele mutate de la bobina proasta la bobina buna, nu porneste nici pistonul 'bun'. Dupa indiciile aste...care poate fi problema? Vezi unde se duc firele alea. Probabil ce e in spatele lor e defect sau ai vreun scurt pe undeva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Mai 10, 2008 Share Postat Mai 10, 2008 Am Yamaha Virago 250. Nu-mi porneste un piston din doua (nu e de la bujie). Bobina ce trimite curent la fisa pistonului ce nu merge, nu da continuitate (testat cu aparatul de masura). + si - de la bobina buna nu da curent decat cand se porneste motocicleta, pe cand + si - de la bobina 'proasta' da in continuu vreo 12 Volti. Si totusi, cu firele mutate de la bobina proasta la bobina buna, nu porneste nici pistonul 'bun'. Dupa indiciile aste...care poate fi problema? Porneste-o cum merge ea intr-un cil. si masoara-i incarcarea,s-ar putea sa fie rel. regulator def. si sa-ti incarce prea mult .Astfel poate ti-a ars o bobina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bicious Postat Mai 11, 2008 Autor Share Postat Mai 11, 2008 Daca una din bobine nu are continuitate la borne, e clar stricata, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 Daca una din bobine nu are continuitate la borne, e clar stricata, nu? Am incercat sa te inteleg, dar nu am reusit, asa ca iti propun: Fa rost de un service manual pentru moto chiar si alt model unde vei gasi clar cum se masoara o bobina de inductie pe circuitul de joasa si inalta tensiune! Legat de firele care se duc la bobine,alea nu pot fi schimbate la cilindri, pentru ca nu o sa porneasca. Fiecare motor are o ordine de aprindere,asa ca poti schimba bobinele la fire, nu firele la bobine!!!! Cred ca m-ai inteles........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bicious Postat Mai 11, 2008 Autor Share Postat Mai 11, 2008 Am incercat sa te inteleg, dar nu am reusit, asa ca iti propun: Fa rost de un service manual pentru moto chiar si alt model unde vei gasi clar cum se masoara o bobina de inductie pe circuitul de joasa si inalta tensiune!Legat de firele care se duc la bobine,alea nu pot fi schimbate la cilindri, pentru ca nu o sa porneasca. Fiecare motor are o ordine de aprindere,asa ca poti schimba bobinele la fire, nu firele la bobine!!!! Cred ca m-ai inteles........... Se cunoaste ca sunt sfaturi de la cineva avizat. Dar ma gandesc ca totusi, continuitatea ar trebui sa fie si la una si la alta...indiferent de ordine, avand in vedere ca nu tin cont de asta cand masor continuitatea...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 11, 2008 Share Postat Mai 11, 2008 (editat) Se cunoaste ca sunt sfaturi de la cineva avizat. Dar ma gandesc ca totusi, continuitatea ar trebui sa fie si la una si la alta...indiferent de ordine, avand in vedere ca nu tin cont de asta cand masor continuitatea...? La fisa nu ai continuitate, ci doar rezistenta! Asta din cauza unei mici rezistente de parazitare care se afla in lulea! Daca scoti acea rezistenta,si o inlocuiesti cu o bucata de metal de grosimea rezistentei, de preferinta cupru, cureti capetele arcului si punctele unde se aseaza el vei avea si continuitate! Bafta! Editat Mai 11, 2008 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bicious Postat Mai 11, 2008 Autor Share Postat Mai 11, 2008 masurai rezistenta intre + si minus la bobina 'proasta'. Nu-mi da nimic (1). La cealalta da. E clar faramata,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.