Sari la conținut

filtre aer conice ( Delo )


Joon
 Share

Postări Recomandate

a folosit cineva , este vreo inbunatatire a performantelor cu asa ceva ??

 

eu vreau sa dau jos air box-ul si sa montez pe fiecare carb. cate unul ......cu aceasta schimbare sper in pastrarea unei temperaturi mai scazute a motorului ( monster 600 racire pe aer ) si o crestere a puterii ....... sper si doar atat momentan

am gasit pe Louis filtre conice lavabile la 10 E X 2 carburatoare ar ajunge la pretul unui filtru standard ....... stie cineva ce magazine prin bucuresti mai au la vanzare ...

 

astept pareri .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt extrem de permisive. vei avea o gramada batai de cap cu amestecul pana il nimeresti corect. asta presupunind ca il nimeresti. incercarea cu cate un filtru pe fiecare carburator, montat direct, prin strangere pe carburator cu colier este din start sortita esecului. filtrul trebuie sa fie mult mai mic, si nu exista instructiuni... doar pe incercate poti determina.

Mesaj completat

mult mai simplu sa pui un K&N.

Mesaj completat

inca ceva, prin mai mult aer in amestec, temperatura de ardere va creste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca ceva, prin mai mult aer in amestec, temperatura de ardere va creste.

:D

Lumea zice ca filtrele sport nu opresc praful romanesc, opresc numai animalele mici ca sa nu fie aspirate in motor :(

Deasemenea cred ca volumul de aer din airbox este atent calculat(fiabilitate/consum/randament)... dupa admisie prin filtru in airbox revine un alt volum de aer, fluxul fiind influentat si de porozitatea filtrului... montarea altor filtre trebuie compensata din alta parte... este ca si cum ai o potcoava si iti mai trebuie 3 si ...calu'

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inca un dezavantaj .....am aflat ca pe naked este o foarte mare problema cu apa care ar putea patrunde prin filtre in carburatoare in timpul unei plimbari pe ploaie !!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar daca vine siroi. Putina apa mai intra oricum din cand in cand in camera de ardere, motiv pentru care uneori mai iese abur pe toba (alt motiv pentru asta e condensarea in toba).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doar daca vine siroi. Putina apa mai intra oricum din cand in cand in camera de ardere, motiv pentru care uneori mai iese abur pe toba (alt motiv pentru asta e condensarea in toba).

 

 

nu serios. tu ai scris asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
nu serios. tu ai scris asta?

 

 

de intrat mai intra din condensul din airbox, pe ploaie extrem de deasa daca mergi mai intra un pic da' nu scoate aburi pe toba motorul de la cateva picaturi :()

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ehhhh.... cred ca s-au adunat destule dezavantaje pe langa cele 0 avantaje pt. a nu face aceasta modificare :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu serios. tu ai scris asta?

Da, stiffere. Daca ai ram-air (ceea ce Transalpu' n-are - hihi), pe ploaie mai intra apa in airbox. Sau, daca se face condens, filtrul de aer se uda.

 

Lasand asta la o parte, exista o metoda de a indeparta depunerile de carbon din cilindri in care se foloseste apa. Iei o pufaitoare de geamuri si dai direct in admisie, putin cate putin, cu gazul intredeschis.

 

Cat despre filtrele alea de aer conice, sunt mai mult de fitza. Arata foarte bine pe un cafe-racer, dau ceva caluti in plus, dar sunt greu de balansat si reglat carburile. In plus, daca ai nenorocul ca acolo unde le pui sa fie o depresiune de aer, motorul n-o sa mai aiba suficient aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa domle' ........imi place cand chiar se mai discuta si de mestereala si motociclism in sensul bun al cuvantului !!!

 

locul unde ar veni filtrele este destul de expus pe monster si ar lua apa la greu nu doar cateva picaturi , ceea ce ar putea chiar afecta functionarea corecta ......

..in plus am vorbit aseara ( pana pe la a treia bere ca de acolo ........) cu un bun prieten care a probat treaba asta pe un zzr 400 si zicea ca se incinge destul de tare din cauza calutilor extra ......si ca treaba asta se poate face si din reglarea admisiei , fara a mai fi nevoie de modificari la filtru de aer ..........dar orice modificare pentru a creste puterea aduce automat si o crestere a uzurii mult mai rapida a tuturor elementelor din transmisie .....

Editat de adolf_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P
Da, stiffere. Daca ai ram-air (ceea ce Transalpu' n-are - hihi), pe ploaie mai intra apa in airbox. Sau, daca se face condens, filtrul de aer se uda.

 

Lasand asta la o parte, exista o metoda de a indeparta depunerile de carbon din cilindri in care se foloseste apa. Iei o pufaitoare de geamuri si dai direct in admisie, putin cate putin, cu gazul intredeschis.

 

Cat despre filtrele alea de aer conice, sunt mai mult de fitza. Arata foarte bine pe un cafe-racer, dau ceva caluti in plus, dar sunt greu de balansat si reglat carburile. In plus, daca ai nenorocul ca acolo unde le pui sa fie o depresiune de aer, motorul n-o sa mai aiba suficient aer.

 

 

de balansat nu e nici o problema. de caluti prea putini, de reglat mai greu, chiar si cu dynojet... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator corleone
a folosit cineva , este vreo inbunatatire a performantelor cu asa ceva ??

 

Daca era ceva de capul lor erau folosite inca din fabricatia mobrei. Sunt niste prostii, filtrele "sport" au fost si sunt folosite doar la curse unde au nevoie de piese usoare si usor de montat/demontat. In afara de asta asta nu filtreaza bine iar la ce praf avem noi nu e o solutie tocmai buna.

Editat de corleone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrele independente (fara cutie) dau spor de putere doar in combinatie cu carburatoare cu subar mecanic si pompa de sprit, unde vacuumul din admisie (care scade cand se elimina cutia si elementul filtrului de aer) nu mai intereseaza. Reversul acestei "imbunatatiri", chiar si cand amestecul a fost reglat pe noua configuratie (jiglere marite considerabil), este pierderea cuplului si mai ales a linearitatii curbei de putere la ture mici/medii. Tocmai de aceea filtrele independente si carburatoatoarele "flat" sunt folosite cu precadere la curse sau "liniute", unde motorul este tinut mai tot timpul in ture mari.

 

Pe strada, pe langa dezavantajele nefiltrarii prafului din aer, pierderea cuplului la ture mici dar mai ales a linearitatii curbei de putere vor face ca motoru sa fie extrem de capricios, fenomenul "exploziei de putere" putand creea situatii periculoase.

 

Cei ce au montat astfel de filtre fara o buna reajustare a amestecului, constata de obicei ca motorul merge mai incins si dau vina pe "sporul de putere"... motivul real fiind insa amestecul mai sarac.

 

Ride Safe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...