alexxx Postat Iunie 18, 2007 Share Postat Iunie 18, 2007 Pe modelul "stat in stat" deschid acest topic; chiar sunt curios cati suntem (stiu ca foarte putini si de-asta e important sa ne ajutam cu impresii si sfaturi). Al meu e din 98, 17.000 km. Hai, semnati condica. Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Iunie 21, 2007 Autor Share Postat Iunie 21, 2007 C`mon ... vreau sa-i schimb caucioacele, caut ceva mixt care sa se tina si bine in curbe ... exista asa ceva ? Original Suzuki pune Pirelli MT80, ce am si eu acum. + 2 review-uri decente: 1 2 Later edit: Forum XF 650 Baietii de aici mi-au recomandat: Michelin Anakee si Metzeler Tourance .... sa stiti si voi, care mai aveti si nu vreti sa va deconspirati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigggy Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 ma bate gandu sa vand gs-u sa iau si eu un freewind... cu consumu cum sta? al tau cat iti connsuma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Iulie 15, 2007 Autor Share Postat Iulie 15, 2007 4 % afara si 5,5 % oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XCS911 Postat Iulie 15, 2007 Share Postat Iulie 15, 2007 Imi place motocicleta. Pai e motor de Suzuki DR 650 pe cadru de BMW F 650... Din cate am inteles nici nu vibreaza ca celelalte enduro-touring intr-un piston .Sa o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Iulie 16, 2007 Autor Share Postat Iulie 16, 2007 multumesc da, e motoru de DR dar cu ceva modificari. iar de cadru nu stiam sa fie de bmw ... vibreaza f putin, scrie asta si in review-uri, am crezut la inceput ca e vreun bullshit dar nu ... si culmea, cu doar un singur arbore de echilibrare ... a fost un motor reusit, nu pricep de ce nu l-au mai produs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maz55 Postat Iulie 25, 2007 Share Postat Iulie 25, 2007 multumesc da, e motoru de DR dar cu ceva modificari. iar de cadru nu stiam sa fie de bmw ... vibreaza f putin, scrie asta si in review-uri, am crezut la inceput ca e vreun bullshit dar nu ... si culmea, cu doar un singur arbore de echilibrare ... a fost un motor reusit, nu pricep de ce nu l-au mai produs Salut Alex, Alex aici ! Noi ne cunoastem de pe mess (merci pt manual)...freewind din 2002 cu 24000km. De produs nu l-au produs datorita legilor privind poluare aparute in UE prin 2003 si a succesului comercial modest ( costa mult trecerea de pe carburator pe injectie si nu renta ) . Modelul a fost produs intre sfarsitul lui 96 pana prin 2003... Si eu sunt f multumit de el...Salutari Apropo si in Timisoara sunt foarte rare: am vazut la un moment dat unul singur cu nr rosii model 98-99 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Iulie 31, 2007 Autor Share Postat Iulie 31, 2007 Salut Alex ! Incepem sa ne adunam ... vreo 3 pe la Bucuresti, unul la Tulcea (Dan), tu la Timisoara ... Intr-adevar, trecerea la injectie probabil a ingropat acest model care s-a dorit varianta ieftina a lui F650 (dar mult mai capabil ). Eu tocmai ce i-am schimbat bujiile cu NGK Iridium si i-am pus un ceas temperatura ulei. Azi maine iau si cauciucu fata NOU (Michelin Anakee). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greezky Postat Septembrie 3, 2007 Share Postat Septembrie 3, 2007 Salut ! Numarati-ma si pe mine. Am un XF650 din 2001 cu ~15000 km (and counting ). E prima mea motocicleta si sunt momentan destul de multumit de ea. Am luat-o la 12000km acu 3 saptamani si am mers fara probleme... . Acuma insa imi face un cloncanit din furca fata. Avand in vedere ca sunetul e sigur de la suspensia fata cred ca sunt bucsile de vina . Vreau sa-i cumpar si alt maner pentru frana ca ala vechi e indoit de la o tranta, dar nu stiu inca de unde. Stiti vreun magazin online in Romania ( nu numai ) unde se pot face comanda de piese si accesorii ? Ciao, Tavi din Brasov. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Septembrie 11, 2007 Autor Share Postat Septembrie 11, 2007 Salut Tavi ! Cloncanitul se aude si la mine ... cred mai degraba ca e de la etrier ... la 12.000 km nu are voie sa fie de la furca. By the way ... am pus bujii iridium dar nu am simtit nimic, nici la mers nici la consum. Nemtii ma avertizasera dar na ... a trebuit sa incerc. Si fac putina reclama la cauciucurile Michelin Anakee ... super aderenta. Am fost cu el pe circuit si am doar fatza noua ... dar s-a simtit excelent, astept si spatele In rest incercati sa nu-l duceti peste 4000 ture (primele 3 trepte) ... e mai bine. Mi-a traznit o idee: spre deosebire de DR 650 ... Freewind are pinionul spate cu 43 dinti fata de 41 cati are DR-ul. Ma bate gandul sa-i pun pinion de DR pierd ceva demaraj dar castig viteza si o turatie redusa ... oricum mai mult de 120 km/h nu e chiar o placere, decat poate cu parbriz mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maz55 Postat Septembrie 28, 2007 Share Postat Septembrie 28, 2007 Salut ! Numarati-ma si pe mine. Vreau sa-i cumpar si alt maner pentru frana ca ala vechi e indoit de la o tranta, dar nu stiu inca de unde. Stiti vreun magazin online in Romania ( nu numai ) unde se pot face comanda de piese si accesorii ? Ciao, Tavi din Brasov. Salut Tavi! Uite io am avut aceeiasi problema cu maneta de ambreaj. Am gasit pe louis.de, adus de romi din cluj (romi_trb@yahoo.com). Din pacate nu am vazut la freewind disponibil decat ambreajul. Uita-te sa vezi daca se potriveste de la vreun dr sau v-strom si apoi comanda unul compatibil de pe louis.. Anunta-ne cum ai rezolvat ca-s curios... Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
greezky Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 Hello Everybody ! MAGAZIN ONLINE Am rezolvat de ceva timp maneta de frana. Am incercat initial la mymoto pe avram iancu, dar mi s-a parut cam scump avand in vedere ca ajungea la 20EURO. Altfel erau foarte ok oamenii de la magazin, dar no... . Asa ca am cautat pe google un magazin online si 5 zile si 10EURO mai tarziu ma astepta maneta la posta. N-am gasit neagra asa ca am luat cromata, dar arata ok. Maneta e facuta in taiwan, si a batut un drum lung pana in UK, dupa care a ajuns la noi. Magazinul este WWW.WEMOTO.COM si experienta a fost absolut OK. Am avut si o intrebare si mi-au raspuns imediat. FURCA Cu faza cu cloncanitu la furca inca n-am aflat exact ce e, dar cat timp nu-mi pune viata in pericol nu ma deranjeaza asa de tare. Plus ca anul asta s-a terminat cu motorul si l-am si pus la "hibernare". INCALZIRE IN MANERE V-ati montat ceva pentru protectie contra frigului la manere ? Am fost la ~10°C la plimbare si am crezut ca imi cad mainile. N-am nici protectie de vant si nici incalzire in manere. Alftel ar fi fost chiar ok. Zicea careva pe forum de un produs care se monteaza sub manere si le incalzeste...poate e o idee, doar ca imi e sa dau banii aiurea si sa nu pot sa le montez sau sa nu fie practica. Nici nu vreau sa ma gandesc la cat de uituc sunt de cate ori mi-as uita pornite manerele, numai ca sa-mi gasesc bateria goala . Bafta, Tavi --- Mesaj completat în 13 Nov 2007 15:31 ------------- Salut Tavi ! Cloncanitul se aude si la mine ... cred mai degraba ca e de la etrier ... la 12.000 km nu are voie sa fie de la furca. By the way ... am pus bujii iridium dar nu am simtit nimic, nici la mers nici la consum. Nemtii ma avertizasera dar na ... a trebuit sa incerc. Si fac putina reclama la cauciucurile Michelin Anakee ... super aderenta. Am fost cu el pe circuit si am doar fatza noua ... dar s-a simtit excelent, astept si spatele In rest incercati sa nu-l duceti peste 4000 ture (primele 3 trepte) ... e mai bine. Mi-a traznit o idee: spre deosebire de DR 650 ... Freewind are pinionul spate cu 43 dinti fata de 41 cati are DR-ul. Ma bate gandul sa-i pun pinion de DR pierd ceva demaraj dar castig viteza si o turatie redusa ... oricum mai mult de 120 km/h nu e chiar o placere, decat poate cu parbriz mare. Salut Alex ! Interesanta chestia cu pinionul. Nu mi-ar fi trecut prin minte . De ce zici ca nu e bine sa-l duci in primele 3 trepte peste 4000 rot/min. Moto meu trebuie sa creada in mai mult de 4000 si in a1a . Acuma de masina am grija ca de ochii din cap, si ca sa pot sa ma destrabalez mi-am luat moto . Ciao, Tavi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cornhholio Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 count me in xf 650 din 99 cumparat acum 2 zile prima mea moto o singura curiozitate am... e normal sa se auda un sunet metalic strident cand o pornesc (de la demaror) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
'n_DUR_o Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 In rest incercati sa nu-l duceti peste 4000 ture (primele 3 trepte) ... e mai bine. Mi-a traznit o idee: spre deosebire de DR 650 ... Freewind are pinionul spate cu 43 dinti fata de 41 cati are DR-ul. Ma bate gandul sa-i pun pinion de DR pierd ceva demaraj dar castig viteza si o turatie redusa ... oricum mai mult de 120 km/h nu e chiar o placere, decat poate cu parbriz mare. DR-u are 42 de dintzi pe "spate"... si de ce sa nu il turezi mai tare de 4 mii?...de ce e mai bine? oricum se tureaza f usor...mai sprinten e decit un F 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
devis Postat Decembrie 9, 2007 Share Postat Decembrie 9, 2007 Salutare, Si eu vreau sa-mi iau primul motor si m-am gandit la XF 650 FreeWind Am gasit pe moto.it pe la 1000 euro si me mobile.de de la 1500 euro. Cum vi se pare motorul? Isi merita banii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Decembrie 10, 2007 Autor Share Postat Decembrie 10, 2007 DR-u are 42 de dintzi pe "spate"... si de ce sa nu il turezi mai tare de 4 mii?...de ce e mai bine? oricum se tureaza f usor...mai sprinten e decit un F 650. Il poti tura pana la 8000 cat are rosu dar crezi ca e bine ? Se tureaza mai usor si chiar se inclina mult mai usor decat un F650 ( pe "probate" ) --- Mesaj completat în 10 Dec 2007 12:28 ------------- Salutare, Si eu vreau sa-mi iau primul motor si m-am gandit la XF 650 FreeWind Am gasit pe moto.it pe la 1000 euro si me mobile.de de la 1500 euro. Cum vi se pare motorul? Isi merita banii? Pai baga si tu un link, ca asa , doar din pret ... oricum, la 1000 euro cam dubios, nu m-ar mira sa fie un anunt la vrajeala, italienii se pricep. Sau are probleme. --- Mesaj completat în 10 Dec 2007 12:29 ------------- count me in xf 650 din 99 cumparat acum 2 zile prima mea moto o singura curiozitate am... e normal sa se auda un sunet metalic strident cand o pornesc (de la demaror) ? Felicitari ! Sa te bucuri de ea fara incidente. Pentru zgomot mergi la un mecanic. --- Mesaj completat în 10 Dec 2007 12:36 ------------- V-ati montat ceva pentru protectie contra frigului la manere ? Am fost la ~10°C la plimbare si am crezut ca imi cad mainile. N-am nici protectie de vant si nici incalzire in manere. Alftel ar fi fost chiar ok. Zicea careva pe forum de un produs care se monteaza sub manere si le incalzeste...poate e o idee, doar ca imi e sa dau banii aiurea si sa nu pot sa le montez sau sa nu fie practica. Nici nu vreau sa ma gandesc la cat de uituc sunt de cate ori mi-as uita pornite manerele, numai ca sa-mi gasesc bateria goala . Bafta, Tavi Deci, nu se baga nimic sub manere ci sunt chiar alte manere, incalzite (se leaga la baterie si au un switch de start si / sau nivelul de incalzire, depinde de model; depinde insa cum le montezi, daca le legi direct pe baterie .... risti sa le lasi deschise si bateria se poate descarca, daca le pui insa cum iti recomanda ei in schema .. in momentul in care nu ai contact pe baterie nici ele nu se alimenteaza). Un pret aproximativ ar fi 50 euro si CHIAR MERITA ! Sfatul meu insa este sa le combinati cu niste hand guards (pt vant) ! Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Decembrie 11, 2007 Share Postat Decembrie 11, 2007 salutare momentan sunt posesor de gs 500, insa de la anu vreau sa il schimb cu ceva mai mare si freewind este una dintre optiuni Din ce am citit am observat ca aveti tot felul de probleme cu sunete si zgomote care se aud de la diferite parti din motor? Care cum s au rezolvat? am gasit unul model 2000 la 2650 euro http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&...amp;zoom=1#foto Ce ziceti de el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Decembrie 12, 2007 Autor Share Postat Decembrie 12, 2007 salut, nu-ti face probleme cu zgomotele .. e totusi un monocilindru ... cu posesorul motorului din anunt am vb de cateva ori, cred ca motorul e ok, de pret nu stiu ce sa-ti spun .. cred ca e bun, ramane sa vezi motorul la fata locului si te decizi tu oricum, freewindu merita, are un raport bun pret-calitate (sau ceea ce ofera, altfel spus, ma refer la versatilitate) bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cornhholio Postat Decembrie 14, 2007 Share Postat Decembrie 14, 2007 o alta mare problema care o am e ca nu gasesc oglinzi... aveti vreo idee sau ma puteti ajuta cumva ? dedesupt o poza cu xf-ul meu nice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan12 Postat Decembrie 15, 2007 Share Postat Decembrie 15, 2007 Salutare am si eu o problema .. nu ma pot decide ce moto sa-mi iau am ca variante : aprilia pegaso 3 din '00 si freewend din '99. Daca ma puteti cu ceva sfaturi despre freewend , eventual ceva probleme care apar mai des si cu piesele e o problema? se gasesc greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexxx Postat Decembrie 15, 2007 Autor Share Postat Decembrie 15, 2007 Salut Razvan ! Piese se gasesc pentru Freewind, nu-ti face probleme. De Pegaso iti pot spune ca a fost si pentru mine o alternativa dar ... la fel ca si BMW F650 .. are vreo 20 kg in plus fata de Freewind. Si se simt. Pegaso si BMW au "impartit" insa oarecum acelasi motor pana la un moment dat. Unii spun ca ar fi mai bun. Altii insa merg pe Freewind si nu au probleme. Hai sa pun si eu niste poze. --- Mesaj completat în 16 Dec 2007 01:46 ------------- o alta mare problema care o am e ca nu gasesc oglinzi... aveti vreo idee sau ma puteti ajuta cumva ? dedesupt o poza cu xf-ul meu nice Misto .. avem aceeasi culoare la motor. Si acelasi tip de lant Pentru oglinzi incearca pe www.louis.de ! Ce am gasit asa, repede .. cod 10028038, s-ar putea sa mearga, asta daca nu vrei neaparat oglinzi de Freewind. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cornhholio Postat Decembrie 18, 2007 Share Postat Decembrie 18, 2007 (editat) am parbriz mai inalt sunt dragute oglinzile , dar pe louis tot ce am vz da impresia ca ar avea in capat surub si la freewind e piulita aia ciudata pana la urma iau unele la risc si le bat in cuie Editat Decembrie 18, 2007 de Cornhholio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calinbac Postat Decembrie 31, 2007 Share Postat Decembrie 31, 2007 salut, nu-ti face probleme cu zgomotele .. e totusi un monocilindru ... cu posesorul motorului din anunt am vb de cateva ori, cred ca motorul e ok, de pret nu stiu ce sa-ti spun .. cred ca e bun, ramane sa vezi motorul la fata locului si te decizi tu oricum, freewindu merita, are un raport bun pret-calitate (sau ceea ce ofera, altfel spus, ma refer la versatilitate) bafta ! mersi de raspuns motorul nu am reusit sa l vad pt ca a venit frigul si zapada, de fapt reuseam sa ajung sa-l vad dar vroiam sa ma si dau cu el sa imi fac o parere si sa pot intreba pe forum eventuale nelamuriri Astept primavara si temperaturi peste 5 grade Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristea_ovidiu_sb Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Buna, sunt nou pe acest forum, deci incep cu salutari pentru toata lumea. inca nu am nici motor , abia in mai o sa pun fata asta . mi-am tot batut capul ce sa aleg intre kle 500, transalp, pegaso, f650, si pana la urma m-am hotarat la ultima de care am dat, si anume suzuki freewind. am cateva intrebari la care m-as bucura sa primesc raspunsuri , si anume: 1. exista diferente intre modelul 97, 98, 99, 00? -cam pana acolo pot merge cu bugetul, maxim 00! 2. care sunt cele mai intalnite probleme, din cate am citit eu, apar scurgeri de ulei dupa un timp si ceva km la bord, si altele mai nesemnificative, (sau rezolvabile mai usor ) cum ar fi praf in interiorul farului, windshield-ul prea mic....etc... va rog daca mai stiti alte probleme intalnite des sa-mi raspundeti. 3. este un motor la care costa mult intretinerea, se gasesc piese, sunt scumpe? 4.ce il face un motor asa de rar intalnit pe la noi... eu inca nu am vazut nici unul live.. mersi pentru viitorele raspunsuri si abia astept sa-mi dau cu parerea despre freewind, sa nu mai stresez eu oameni cu intrebari.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stilgar Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 ce e aia se inclina mai usor decat bmw-ul??? sa fim seriosi..... e o provocare?! se accepta.... sa inceapa sezonul si mai vb noi suzuki-stule..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.